لیست دانشگاه ها با اینترنت رایگان

لیست دانشگاه ها با اینترنت رایگان

جهت مشاوره در زمینه لیست دانشگاه ها با اینترنت رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معاون فناوری نوآوری وزارت ارتباطات خبر از تمدید شدن یک ماهه ترافیک مصرفی اینترنت رایگان دانشجویان و اساتید مراکز علمی به دلیل مجازی شدن آموزش در سطح کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا خبرداد. در این مقاله به لیست اینترنت رایگان دانشگاه ها و اخبار جدید در رابطه با اینترنت رایگان پرداخته شده است. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

اینترنت رایگان دانشجویان

معاون فناوری و نو آوری وزارت اطلاعات اعلام کرده است که با توجه به مجازی شدن تدریس و بحث آموزش در دوران شیوع بیماری کرونا راه اندازی اینترنت رایگان دانشگاه ها ، مراکز آموزشی، حوزه‌های علمیه در راس کار های وزارت قرار گرفته است و برای راحتی اساتید، دانشجویان و … اینترنت دانشگاه ها به صورت رایگان محاسبه می گردد.

ستاره هاشمی اعلام کرده است به دلیل کامل نبودن لیست دانشگاه های خواستگار اینترنت رایگان ، این کار با تاخیر روبه رو شده است. با این تفاوت در حال حاضر لیست داشنگاه های تحت پوشش اینترنت رایگان در فایل زیر قابل مشاهده است.

در راستای به دست آوردن رضایت دانشجویان و اساتید در حال حاضر اینترنت رایگان به مدت یک ماه تمدید شده است. دریافت اطلاعات فنی سامانه‌های آموزشی از وزارت ارتباطات در حال تکمیل است و عدم تطابق کامل اطلاعات واصله‌ سامانه‌ها با سامانه‌های انتهایی که محتواهای آموزشی روی آن‌ها بارگذاری شده می‌تواند از عوامل اعمال نشدن ترافیک رایگان برای برخی دانشگاه‌ها باشد.لیست دانشگاه ها با اینترنت رایگان

اینترنت دانشگاه ها

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی از فعال شدن اینترنت رایگان دانشجویان برای استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاه ها خبر داد. پس از گسترش کرونا درکشور وزیر ارتباطات به منظور آموزش مجازی بسته‌های مختلف برای دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید کشور تعریف کرد. پس از ارائه اینترنت رایگان دانشجویی به دانش آموزان و معلمان بسته های اینترنت رایگان دانشجویی نیز از 14 مهر ماه برای دانشجویان در سراسر کشور تهیه و 4قابل ارائه شد.

ستار هاشمی اعلام کرده است برا شفافیت بیشتر و اطلاع دانشجویان و اساتید لیست دانشگاه های تحت پوشش اینترنت رایگان در حال حاضر منتشر شده است. تمدید اینترنت رایگان به مدت یک ماه برای دانشجویان و اساتید دانشگاه های اعلام شده در فایل زیر صورت خواهد گرفت.

برای مشاهده لیست دانشگاه های تحت پوشش اینترنت رایگان بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

لیست دانشگاه ها با اینترنت رایگان

 

جمع بندی مقاله

در این “لیست دانشگاه ها با اینترنت رایگان ” سعی شده است تا به اخبار اخیر در رابطه با اینترنت رایگان دانشگاه ها اشاره شود.همچنین لیست دانشگاه هایی که اینترنت رایگان ارائه می دهند نیز در غالب یک فایل برای راحتی شما عزیزان در این مقاله ارائه شده است.

 

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

مقالات مرتبط با این مقاله

با مطالعه مقالات زیرمی توانید از روند فعالسازی اینرپترنت دانشجویی و فعالسازی اینترنت رایگان دانش آموزی آگاه شوید.

جهت مشاوره در زمینه لیست دانشگاه ها با اینترنت رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید