لو رفتن سوالات کنکور ؟

لو رفتن سوالات کنکور 99

جهت مشاوره در زمینه لو رفتن سوالات کنکور ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بحث لو رفتن سوالات کنکور هر ساله موضوع داغ دلالان سوال بوده است. این روز ها نیز مانند هر سال، شایعاتی مبنی بر لو رفتن سوالات کنکور هنر به گوش می رسد. یک کانال تلگرامی که این روزها معروف شده است با انتشار عکس هایی از برگه های سوالات کنکور سراسری 99 خبر ساز شده و گویا این سوالات را از داوطلبان کرونایی به دست آورده است.

صدای مشاوران به تنهایی نمیتواند صحت این عکس ها را تایید نماید و تنها به بازنشر دغدغه های داوطلبان کنکور که این روزها با شایعه فروش و یا خرید سوالات کنکور دچار نگرانی شده اند، در تلاش است تا با انتشار اخبار موثق نگرانی های داوطلبان را برطرف نماید.

حتی شایعات آن چنان داغ است که در فضای مجازی کلید سوالات و پاسخ های صحیح نیز منتشر شده است که صدای مشاوران اقدام به بازنشر آن ها نکرده است. شاید این بزرگترین چالش این روزهای سازمان سنجش باشد. نهادی که برای برگزاری کنکور در زمان مشخص شده با سخت ترین فشارها در نهایت متولی برگزاری کنکور در این روزها می باشد.

آیا این مساله حقیقت دارد؟ در ادامه ویدیوی مصاحبه با دکتر ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور را در این رابطه می بینیم.

دکتر ابراهیم خدایی در ابتدا راجع به لو رفتن سوالات کنکور هنر اعلام کرد:

“سوالات نهایی کنکور دوم مرداد چاپ شده، اما افرادی هستند که جهت کلاهبرداری حتی در اسفند ماه هم سوالات کنکور را می فروشند. پس از کنکور مشخص خواهد شد که آیا سوالات لو رفته یا خیر.”

در ادامه پلیس فتا اعلام کرد که با بررسی های بیشتر، متخلفین را دستگیر خواهد کرد.

لو رفتن سوالات کنکور هنر

"لو رفتن سوالات کنکور هنر

پس از لو رفتن سوالات کنکور هنر متخلفین این پرونده دستگیر شدند. در ارتباط با چگونگی لو رفتن سوالات کنکور سوالاتی پیش آمده است. طبق اطلاعات به دست آمده، متقاضیان کرونایی کنکور، در بیمارستان طالقانی و تحت قرنطینه ی کامل کنکور دادند. با توجه به مبتلا بودن این متقاضیان به ویروس کرونا، بازرسی بدنی ای صورت نگرفت و تنها به جلسه آژمون هدایت شدند. به همین دلیل، یکی از متقاضیان با به همراه بردن تلفن همراه سر جلسه کنکور، توانست از برگه ی سوالات عکس گرفته و آن ها را در تلگرام به اشتراک بگذارد.

این مساله تا دیروز از سوی سازمان سنجش شایعه اعلام شد و گفته شد که سوالات پخش شده، همان سوالات کنکور هنر 98 بوده است. اما صبح دیروز پس از اتمام آزمون هنر، دیگر متقاضیان صحت این قضیه را تایید کرده و گفتند سوالات پخش شده، همان سوالات کنکور اصلی بوده است. سوالات پخش شده مربوط به کنکور دروس عمومی بوده و پس از اتمام آزمون، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بود.

دکتر ابراهیم خدایی

پس از برگزاری کنکور هنر در ابن باره گفت:

“یک داوطلب کرونایی در بیمارستان طالقانی تهران با سوءاستفاده از احساسات عوامل اجرایی و بیماران کرونایی، موبایل به سر جلسه برد، از سوالات عکس گرفت. این داوطلب دستگیر شد و خودش در برگه تخلف نوشته است به من گفتند که عکس بگیر بفرست که بگویند سوالات لو رفته، موضوع تقلب نبوده که کسی بتواند جواب سوالات را برای داوطلب بفرستد. به دلیل اینکه تخلف داوطلب افشای سوالات بوده بند ز قانون رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری از ۱۰ میلیون تا ۱ میلیارد ریال جریمه نقدی، یا یک تا پنج سال حبس و یا هر دو شامل این متخلف می‌شود”

لو رفتن سوالات کنکور انسانی

 

"<yoastmark

امروز به تاریخ 30 مرداد ماه 99، کنکور رشته های انسانی و ریاضی برگزار شد. در حین برگزاری آزمون، در شبکه های مجازی و کانال های تلگرامی عکس هایی از سوالات و جواب های آزمون منتشر شد که نشان از لو رفتن سوالات کنکور انسانی نیز دارد. کانال تلگرامی که سوالات و جواب ها را منتشر کرده، خصوصی بوده و نمی توان بدون داشتن لینک، به آن دسترسی داشت. سازمان سنجش هنوز نسبت به لو رفتن سوالات کنکور انسانی عکس العملی نشان نداده است. اطلاعات بیشتر در این رابطه متعاقبا اعلام خواهید شد.

لو رفتن سوالات کنکور ریاضی

"<yoastmark

"<yoastmark

کنکور رشته ریاضی همزمان با کنکور رشته انسانی امروز صبح، یعنی ۳۰ مرداد ماه برگزار شد. گفته می شود که سوالات این آزمون نیز در کانال های تلگرامی پخش شده است و افرادی به آن دسترسی داشته اند. در ارتباط با لو رفتن سوالات کنکور ریاضی نیز همچنان خبری از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است اما عکس های پخش شده از این آزمون و گفته های متقاضیان، نشان از این دارد که قضیه ی لو رفتن سوالات کاملا صحت دارد. اطلاعات بیشتر در این رابطه را پس از عکس العمل سازمان سنجش، در ادامه اعلام خواهیم کرد.

 

مطالب مرتبط با لو رفتن سوالات کنکور در این مقاله مرتبا و با سرعت خبررسانی خواهد شد و پاسخ نهاد های امنیتی و سازمان سنجش را به این شبهات در همین مقاله منتشر می کنیم.

جهت مشاوره در زمینه لو رفتن سوالات کنکور ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید