لغو ذخیره پزشکی دانشگاه آزاد برخی متقاضیان 97

ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد یعنی چه - فرق ظرفیت مازاد و پردیس

جهت مشاوره در زمینه لغو ذخیره پزشکی دانشگاه آزاد برخی متقاضیان 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

علت لغو ذخیره پزشکی دانشگاه آزاد برای برخی از متقاضیان

لغو ذخیره پزشکی دانشگاه آزاد برای بیش از 4000 متقاضیان در آبان 97 اعلام شد. ثبت نام ذخیره پزشکی برخی از متقاضیان دانشگاه آزاد لغو شد. دانشگاه ها باید برحسب ظرفیت خود ذخیره ثبت نام کنند اما برخی از واحد ها خطا کرده و بدون در نظر گرفتن ظرفیت، تمام دانشجویان مراجعه کننده را ثبت نام نموده اند. درمورد 22000 نفر از ذخیره هایی که اعلام شده اند باید بگوییم، از آنجا که نباید رتبه و نمره تراز افراد جابه جا شود دانشگاه ناچار به جابجایی تمامی دانشجویان پزشکی ، با توجه به رشته محل ها شد، بنابراین افراد جابه جا شدند و لیستی جدید با رشته‌ و محل متفاوت ایجاد و در نتیجه رشته محل برخی از پذیرفته شدگان تغییر کرد. در حال حاضر از8907 نفر ظرفیت پزشکی دانشگاه آزاد حدود 2886 نفر خالی است.

تعداد پذیرفته شدگانی که ثبت نام آنها ملغی شده است، 4269 نفر از ذخیره‌ ها ثبت نام کردند که ثبت نام آنها ملغی شد  ،البته دانشگاه با تمام توان به دنبال حل مشکلات پذیرفته شدگان است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به تکمیل ظرفیت پزشکی دانشگاه آزاد این موضوع می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان در تماس باشید.

سرپرست دانشگاه آزاد اعلام کرد: ثبت نام 4269 نفر از متقاضیان ذخیره رشته های پزشکی آزاد ملغی گردید. با اعلام ظرفیت 5690 نفر ، تنها هزار و 885 نفر ثبت نام کردند، اعلام ظرفیت و تکمیل فرم توسط افراد به معنای پذیرش در دانشگاه نیست. امسال دانشگاه آزاد فقط یک بار اجازه تکمیل ظرفیت دارد. در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 18584 نفر ظرفیت اعلام شد که 4136 نفر ثبت نام کردند در نتیجه 8900 نفر ظرفیت خالی در دانشگاه آزاد باقی ماند. به همین دلیل مقرر شد واحد های دانشگاهی برحسب اولویت ذخیره ثبت نام نمایند.

در این مرحله باید 5690 نفر پذیرفته می‌ شدند اما از آنجایی که در مرحله نخست 18000 نفر ظرفیت اعلام شد و 4000 نفر ثبت نام کردند، باید تعدادی بیشتر از 5690 نفر اعلام می شد تا دانشجویان به تعداد کافی ثبت نام کنند، به همین دلیل حدود 48000 نفر در سه ردیف ذخیره 1، 2 و 3 در این مرحله ظرفیت اعلام شد. افرادی که در این مرحله پذیرفته شدند ذخیره هستند.

محمد مهدی طهرانچی علت مشکلات پذیرفته شدگان رشته‌ های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد را برای رشته‌ های پزشکی ، دانشگاه هر سال سه بار تکمیل ظرفیت اعلام می‌ کرد و در هیچ سالی ظرفیت خود را به یکباره تکمیل نمی‌ کرد ، اما شورای عالی سنجش و پذیرش در سال 97 تنها یک بار اجازه تکمیل ظرفیت را به دانشگاه آزاد داد.

جهت مشاوره در زمینه لغو ذخیره پزشکی دانشگاه آزاد برخی متقاضیان 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید