قانون 24 ماه شدن خدمت سربازی

24 ماه شدن خدمت سربازی

جهت مشاوره در زمینه قانون 24 ماه شدن خدمت سربازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید از قانون 24 ماه شدن خدمت سربازی برای افراد مختلف مطلع شوید. خدمت سربازی برای همه ی افراد مذکر که سنشان 18 سال تمام است به صورت اجباری می باشد. در سال جدید خدمت سربازی برای این افراد افزایش یافته و به 24 ماه رسیده است. در ادامه می توانید مدت خدمت برای افراد بومی و غیر بومی نیز مشاهده نمایید و از مدت زمان خدمت این افراد مطلع شوید.

مدت زمان خدمت سربازی 24 ماه افزایش یافت

24 ماه شدن خدمت سربازی در سال جاری؛ بنابر اعلام رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر متناسب سازی مدت خدمت دوره ضرورت در مناطق گوناگون خدمتی برای کارکنان وظیفه بومی و غیربومی را با رویکرد کاهش خدمت در مناطق امنیتی درگیر و عملیاتی و افزایش خدمت در مناطق عادی و برخوردار به شرح موارد زیر می باشد. رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز در سال جاری از 24 ماه شدن خدمت سربازی خبر داد.

قانون 24 ماه شدن خدمت سربازی شامل بند نامه ها و شرایط و ضوابط ویژه ای می باشد. در صورت تمایل به اطلاع از این شرایط و ضوابط می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و از تمامی سوالات خود رفع ابهام نمایید.

مدت زمان سربازی برای افراد بومی

در ادامه ابلاغیه 24 ماه شدن خدمت سربازی مطابق مقررات ، کلیه کارکنان وظیفه‌ای که فاصله شهر یا روستای محل سکونت تا محل خدمت آنان بیش از ۵۰ کیلومتر باشد غیر بومی و کمتر از ۵۰ کیلومتر بومی محسوب می‌شوند. مدت خدمت کارکنان وظیفه غیر بومی در مناطق امنیتی درگیر و جزایر طرح نازعات به مدت ۱۷ ماه، در مناطق عملیاتی و امنیتی غیر درگیر محروم و بد آب و هوا مرزی و سایر جزایر خلیج فارس ۱۸ ماه و مناطق عادی ۲۱ ماه خواهد بود.

مدت زمان خدمت سربازی برای افراد غیر بومی

مدت خدمت سربازی افراد غیر بومی در مناطق امنیتی درگیر و جزایر طرح نازعات به مدت ۱۷ ماه، در مناطق عملیاتی و امنیتی غیر درگیر محروم و بد آب و هوا مرزی و سایر جزایر خلیج فارس ۱۸ ماه و مناطق عادی ۲۱ ماه خواهد بود.  رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با در رابطه با 24 ماه شدن خدمت سربازی، با بیان اینکه  مدت خدمت کارکنان وظیفه بومی و غیربومی شاغل در یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی از جمله سازمان زندان‌ها، وزارت اطلاعات، قوه قضاییه، انرژی اتمی و سازمان شیلات نیز به تناسب منطقه‌ای که در آن خدمت می‌کنند همانند کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح خواهد بود. مدت خدمت برای مشمولین امریه دار که در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی خدمت می‌کنند کماکان ۲۴ ماه خواهد بود.

مدت زمان خدمت سربازی برای افراد امریه دار

مدت خدمت سربازی برای افراد امریه دار که در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی خدمت می‌کنند کماکان 24 ماه خواهد بود.  این افراد باید به مدت 24 ماه در مناطق اعزامی اقدام به خدمت سربازی نمایند. در ادامه اطلاعیه 24 ماه شدن خدمت سربازی می توانید راه های کاهش خدمت سربازی را مشاهده نمایید. افرادی که از مدرک تحصیلی بالاتری برخوردار باشند می توانند با گرفتن طرح و یا پرژه کسری خدمت سربازی ، خدمت خود را به گونه ای دیگر انجام دهند.

راه های کاهش خدمت سربازی

چندین راه برای کاهش خدمت سربازی مخصوصا در صورت 24 ماه شدن خدمت سربازی وجود دارد. که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • اولین راه دریافت پروژه کسری خدمت سربازی سربازی می باشد.
  • روش دیگر استفاده از سهمیه های مختلف برای دریافت کسری خدمت و کاهش مدت زمان خدمت می باشد. این سهمیه ها برای افراد ایثارگر نیز وجود دارد که در صورتی که درصد ایثارگری بالای 50 درصد برای سهمیه داشته باشند می توانند از خدمت سربازی معاف شوند.
  • متاهلین نیز می توانند از شرایط کسری خدمت ویژه خود استفاده نمایند. این نحوه از کاهش خدمت نیز دارای شرایط ویژه ای می باشد.
  • کسری خدمت تک فرزند پسر نیز برای خانواده هایی که دارای یک فرزند پسر می باشند نیز وجود دارد.

برای اطلاع از دیگر شرایط کسری خدمت سربازی می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده و تمامی سوالات خود را از کارشناسان ما جویا شوید. در صورت در دسترس نداشتن تلفن ثابت می توانید با خرید بسته های تماسی از سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت مشاوره در زمینه قانون 24 ماه شدن خدمت سربازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید