فرصت مجدد ثبت نام آزمون‌ ورودی مدارس تیزهوشان

فرصت مجدد ثبت نام آزمون‌ مدارس تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام آزمون‌ ورودی مدارس تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آخرین فرصت ثبت نام آزمون‌ ورودی مدارس تیزهوشان در اطلاعیه ای که توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان منتشر شد، اعلام شد. بر این اساس داوطلبین ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان که به هردلیلی نتوانسته اند در آزمون های ورودی این مدارس ثبت نام کنند، می بایست تا روز 4 شنبه 17 اردیبهشت ماه 1399 با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون این سازمان، نسبت به نام نویسی خود یا فرزندانشان اقدام نمایند.

هر ساله داوطلبان در این آزمون ها شرکن نموده و در صورت دارا بودن شرایط لازم و کسب نمره قابل قبول در این آزمون، در سال تحصیلی آتی به تحصیل در مدارس تیزهوشان خواهند پرداخت.

با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان به دلیل شیوع ویروس کرونا؛ فرصت ثبت نام در این ازمون ها تمدید شده و داوطلبین می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. متن اطلاعیه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به شرح ذیل می باشد.

با توجه به شرایط جامعه و تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا و عدم ثبت نام  تعدادی از علاقمندان به شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان و پیگیری مکرر اولیای دانش‌آموزان، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برای دومین بار فرصت ثبت‌نام در این آزمون‌ها را از روز شنبه 13 اردیبهشت تا چهارشنبه 17 اردیبهشت برای علاقمندان شرکت در آزمون را ایجاد کرده است.

شایان ذکر است؛ سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تأکید کرده‌ که این آخرین فرصت مجدد ثبت نام آزمون‌ مدارس تیزهوشان است و همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون در حال انجام است.”

تکمیل نمودن فرم ثبت نام دانش آموزی و پرداخت هزینه آزمون ثبت نام تیزهوشان از طریق سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir انجام می شود.

شرایط ثبت نام آزمون‌ ورودی مدارس تیزهوشان

ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان در مقاطع مختلف متفاوت بوده و همانطور که در سال های اخیر مرسوم بوده است این آزمون در دو مقطع نهم به دهم و ششم به هفتم برگزار می شود.
به صورت کلی مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به شرح ذیل می باشد.

  1. تابعیت ایرانی داوطلبین
    تبصره: داوطلبین غیر ایرانی طبق شرایط خاصی می توانند در این آزمون شرکت کنند.
  2. کسب مقیاس ” خیلی خوب ” در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه ششم در نوبت اول

توجه1: اگر داوطلبی در مجموع دو سال تحصلی عنوان شده حداکثر در یک درس عنوان خیلی خوب را کسب نکرده بود. ثبت نام وی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بلامانع است.

توجه 2 : مسئولیت صحت اطلاعات درج شده در سایت تماما بر عهده داوطلب بوده و در صورت مغایرت ، قبولی داوطلب لغو و بی اثر خواهد شد.

همچنین متقاضیان می تواننددر فرصت مجدد ثبت نام آزمون‌ مدارس تیزهوشان ثبت نام خود را به صورت تلفنی توسط گروه مشاورین سایت صدای مشاوران انجام دهند.

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام آزمون‌ ورودی مدارس تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید