فراخوان مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم در شهریور 1401 به خدمت سربازی

ثبت نام امریه وزارت علوم ۹۹

جهت مشاوره در زمینه فراخوان مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم در شهریور 1401 به خدمت سربازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فراخوان سربازی 1401 صادر شد. در این مقاله از فراخوان مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم در شهریور 1401 به خدمت سربازی منتشر شد. سازمان وظیفه عمومی ناجا در پیرو اطلاعیه ای رسمی تاریخ اعزام به خدمت فوق دیپلم 1401, مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم در شهریور 1401 را منتشر کرد.

فراخوان مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم در شهریور ماه 1401 

به گزارش سازمان وظیفه عمومی ناجا ، این سازمان پیرو اطلاعیه ای اعلام کرد، تمام مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم که واجد شرایط می باشند می توانند جهت دریافت برگ معرفی نامه مشمولان خدمت سربازی در شهریور ماه 1401 اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و پایین تر از دیپلم که برگ آماده به خدمت تاریخ شهریور ماه سال 1401 را دریافت کرده اند، می توانند از طریق مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس + 10 ) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت نمایند. با توجه به اطلاعات مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان اقدام نمایید. درصورت وجود هر گونه سوال و ابهام و نیاز به کسب راهنمایی بیشتر ، می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان سامانه صدای مشاور پاسخگوی تمام سوالات مشمولان خدمت سربازی می باشند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه تاریخ اعزام به خدمت مشولان خدمت سربازی در مقاطع کاردانی، زیر دیپلم و دیپلم شهریور با مراسم عزاداری سالار شهیدان امام حسین علیه السلام هم زمان شده است، بنابراین زمان اعزام مشمولان از تاریخ 1401/06/19 به تاریخ 1401/06/20 روز چهارشنبه تغییر کرده است.

مشمولان ساکن تهران بزرگ لازم است در ساعت 6 صبح روز چهارشنبه تاریخ بیستم شهریور ماه سال 1401 و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز در ساعت 7 صبح تاریخ مذکور، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حاضر باشند. مشمولان حاضر به خدمت دوره ضرورت اعزام خواهند شد.
در ضمن عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای مشمولان غایب در بر خواهد داشت.

جهت مشاوره در زمینه فراخوان مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم در شهریور 1401 به خدمت سربازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید