5 علت شکست در کنکور از نظر سازمان سنجش

نکات مهم برای موفقیت در امتحانات

جهت مشاوره در زمینه 5 علت شکست در کنکور از نظر سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دلایل شکست در کنکور از نظر سازمان سنجش

قصد داریم به بررسی دلایل قبول نشدن داوطلبان در کنکور بپردازیم و عناوین 5 علت شکست در کنکور از نظر سازمان سنجش را به اطلاع داوطلبان کنکور برسانیم، پس به موارد ذکر شده در این مقاله توجه کرده و با استفاده از راهنمایی های کارشناسان صدای مشاور قبولی خود را در کنکور 98 تضمین کنید:

علت قبول نشدن در کنکور

سازمان سنجش 5 دلیل مهم که باعث قبول نشدن داوطلبان در کنکور می شود و عادت های تضمینی که شکست در کنکور را حتمی می کند را نام برد که به شرح آن می پردازیم:

عدم برنامه ریزی

پیش از انجام برنامه ریزی برای کنکور 98 نیاز به تعیین هدف دارید، داشتن برنامه ریزی آگاهانه و اصولی، و عمل به آن، می تواند موجب قبولی در کنکور شود، پیشنهاد ما این است که حتما از راهنمایی های کارشناسان حرفه ای بهره ببرید، پس برای دریافت برنامه ریزی اختصاصی مخصوص خود که با توجه به شرایط و هدف شما (قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر، در کنکور) برای شما تهیه و تنظیم می شود، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

ترس از امتحان کردن

وین گرتزکی به بهترین نحو ممکن این موضوع را بیان کرده است: شما صد درصدِ فرصت هایی که با بی تفاوتی از کنارشان عبور می کنند را ، از دست می دهید

به قول آنتونی رابینز: «مهم نیست چقدر اشتباه کنید، یا سرعت پیشرفتتان چقدر کند باشد، با این همه باز هم از همه ی کسانی که هیچ تلاشی نمی کنند جلوتر هستید»

برای افزایش بهره وری خود در مطالعه کنکور 98 ، مطابق با برنامه ریزی تعیین شده برای کنکور پیش بروید، تا در مسیر صحیح برای موفقیت در کنکور حرکت کنید.

نا امیدی زودهنگام

حرکت بدون انگیزه و هدف و برنامه ، می تواند از دلایل ناامید باشد.

باور نداشتن

داوطلبان می توانند با کمک و راهنمایی مشاوران حرفه ای کنکور ، قبولی و موفقیت را تجربه کنند، معمولا داوطلبانی که به تنهایی و در مسیری تاریک و نامشخص قدم برمی دارند، دچار مشکل باور نداشتن خود و رسیدن به هدف می شوند. برای قبولی در کنکور 98 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان صدای مشاور راهنمای شما خواهند بود.

بهانه تراشی

معنای این بهانه تراشی ها به زبان ساده این است که کنترل اوضاع در دست شما نیست. اما در واقع تنها کسی در جهان که کنترل کامل اقدامات و تصمیم های شما را در اختیار دارد، خود شما هستید؛ بهانه تراشی و توجیه این تعلل ها، توان فردی شما را تحلیل می برد. علت این بهانه تراشی، ترس از ناشناخته هاست. ترس، شما را در محدوده ی آسایشتان محبوس می کند؛ جایی که هیچ اتفاق خارق العاده ای در آن نخواهد افتاد. اگر یاد بگیرید چگونه تمام نشانه های ترس را از زندگی تان حذف کنید، می توانید بهانه تراشی را متوقف کنید.

اگر مسیر برای شما نامشخص است ، این به دلیل عدم آگاهی کافی است، که جای نگرانی نیست با مشاوره با کاشناسان موسسات معتبر کنکور که سال ها در این زمینه فعالیت کرده اند، این صد را خواهید شکست.

جهت مشاوره در زمینه 5 علت شکست در کنکور از نظر سازمان سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “5 علت شکست در کنکور از نظر سازمان سنجش”
  1. من پارسال کنکور دادم اما نتونستم قبول بشم. داشتم توی اینترنت سرچ می کردم تا بتونم در مورد چرایی قبول نشدم مطلب بخونم. توی ایسنا نوشته بود که بیشتر دلایل به خاطر اینکه بچه ها درس نمی خونن. توی سایت حامی هنر زندگی در این مورد نوشته بود که اکثر بچه ها به دلیل این که از لحاظ روانی دچار مشکل هستند و استرس دارن نمی تونن سره جلسه امتحان بازدهی خوبی داشته باشن. به نظر شما هم علت اصلی قبول نشدن نخوندن برای کنکور!!! یا اینکه بچه های کنکور به آماده کردن خودشون از لحاظ روانی توجه نمی کنن ؟

    • سلام

      این مسئله نیاز به صحبت کردن به طریق تلفنی یا حضوری داره

      خیلی از فاکتور ها باعث عدم موفقیت می شوند.

      مثل: ندونستن طریقه صحیح درس خوندن-آماده نبودن از لحاظ روانی-نداشتن تمرکز لازم.پرش ذهنی و و و و………..

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید