ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد ۹۹

ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد ۹۹

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد در سال 99 چه قدر است ؟ با توجه به رقابت شدیدی در بین داوطلبان کنکور سراسری 99 برای قبولی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، رئیس مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد ظرفیت دانشگاه آزاد و همچنین تعداد ثبت نامی ها را اعلام کرد. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

ظرفیت پذیرش کنکور سراسری ۹۹

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که امسال با توجه به اینکه بیش از یک میلیون و 92 هزار نفر در کنکور سراسری گروه های مختلف آزمایشی شرکت کرده اند ، بیش از 900 هزار نفر به صورت بدون آزمون و مابقی از طریق آزمون دانشگاه ها جذب خواهند شد.

دکتر خدایی درباره ظرفیت پذیرش کنکور سراسری اعلام کرد: امسال کل ظرفیت پذیرش داوطلبان دانشگاه‌های دولتی، آزاد و سایر زیرنظام‌های آموزش عالی یک میلیون و 92 هزار نفر ظرفیت است که 912 هزار نفر آن برای پذیرش باسوابق تحصیلی در نظر گرفته شده اند.همچنین ۲۰ درصد برای دوره‌های روزانه دانشجو پذیرش میشوند و بقیه داوطلبان نیز در نوبت دوم بدون آزمون دانشجو پذیرش خواهند شد.

ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد ۹۹

ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی

به گفته بهروز طهماسب کاظمی با توجه به اینکه رشته های پزشکی حتی در مقطع کاردانی از ظریق کنکور سراسری دانشجو می پذیرند، دانشگاه آزاد نیز از این امر مثتثنی نمی باشد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است امسال با توجه به مصوبه ای که در شورای سنجش و پذیرش تصویب شده است ، یک سامانه جدا برای  اعلام نتایج 4 رشته علوم پزشکی اعم از پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در نظر گرفته شده است.

دانشجویان در این 4 رشته باید یکی از آن ها را  در بین رشته های دانشگاه آزاد اسلامی و رشته های دانشگاه های دولتی انتخاب کنند، رقابت در بین داوطلبان به شدت افزایش یافته است. اگر دو سامانه در نظر گرفته شود بخشی از ظرفیت دانشگاه در رشته های پر طرفدار پزشکی ، دندان پزشکی و… خالی خواهد ماند.

تعداد کل صندلی های با آزمون ( کنکور سراسری )، حدود ۳۲ هزار صندلی است که تاکنون بیش از ۱۴۳ هزار نفر برای رشته های مختلف ثبت نام کرده اند.

نکته مهم : نتیجه انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی در این چهار رشته از طریق سایت سازمان سنجش اعلام و به دانشگاه گزارش شود. 

 

جمع بندی مقاله

 در این مقاله با توجه به صحبت های رئیس مرکز سنجش و پذیرش فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به ظرفیت قبولی دانشگاه آزاد و دانشگاه ها دولتی اشاره شده است.

 

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

مقالات مرتبط با این مقاله

می توانید برا کسب اطلاعات بیشتر درباره شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع مختلف تحصیلی می توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید