طرح سرباز وطن بانک سپه | تسهیلات و واریز حقوق

طرح سرباز وطن بانک سپه حقوق سربازان

جهت مشاوره در زمینه طرح سرباز وطن بانک سپه | تسهیلات و واریز حقوق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بانک سپه تسهیلات طرح سرباز وطن بانک سپه را ارائه می نماید. در این مقاله به شرح طرح سرباز وطن بانک سپه و زمان واریز حقوق سربازان توسط بانک سپه می پردازیم. سوالی که برای بسیاری از سربازان مطرح می باشد این است که طرح سرباز وطن چیست؟ و چه تسهیلاتی از سوی بانک سپه به سربازان اعطا می گردد و زمان واریز حقوق سربازان در چه روزی از ماه خواهد بود؟

طرح سرباز وطن بانک سپه به این صورت می باشد که بانک سپه در زمان افتتاح حساب به مشمولین در خصوص این طرح به افتتاح حساب در منوی مخصوص در سیستم شعب اقدام خواهد کرد. در طرح سرباز وطن بانک سپه نیازهای تسهیلاتی افراد بعد از پایان خدمت نظام وظیفه تامین می گردد. افراد مشمول خدمت در نیروهای مسلح برای تکمیل و دریافت دفترچه اعزام به خدمت بعد از افتتاح حساب در یکی از شعب بانک سپه، شماره‌حساب خود را برای درج در دفترچه اعزام برای واریز و پرداخت حقوق در حال خدمت وظیفه به سازمان نظام وظیفه اعلام خواهند کرد.

 شرایط دریافت تسهیلات طرح سرباز وطن بانک سپه

در طرح سرباز وطن برای مشمولین هیچ‌گونه محدودیتی برای افتتاح حساب و دریافت تسهیلات وجود ندارد. سربازان می‌توانند پس از پایان دوران خدمت وظیفه از تسهیلات استفاده کنند. حساب مربوط به طرح سرباز وطن در سه قالب حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، جاری بدون دسته‌چک و سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت افتتاح می‌ گردد.

میزان تسهیلات طرح سرباز وطن بر مبنای میانگین حداقل موجودی حساب و امتیاز کسب شده در دوره سپرده‌گذاری به صورت سیستمی محاسبه می گردد. حداقل زمان سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات بانکی حدود 21 ماه است و محاسبه امتیاز دریافت تسهیلات برای هر حساب حداکثر 60 ماه بعد از زمان سپرده‌گذاری توسط سیستم می باشد سپس امتیاز برای آن حساب منظور نمی شود.

سود تسهیلات طرح سرباز وطن

رقم تسهیلات بانکی طرح سرباز وطن د رحدود 2 الی 10 میلیون تومان است و با توجه به نوع حساب، به صورت نقدی و یا کارت اعتباری خواهد بود.

برای اطلاع از نرخ سود تسهیلات طرح سرباز وطن و نرخ سود تسهیلات جاری و شرایط مورد نیاز از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 ، با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

زمان واریز حقوق سربازان توسط بانک سپه

زمان واریز حقوق سربازان توسط بانک سپه برای اکثر سربازان معمولا در ابتدای ماه می باشد . درصورتی که هنوز حقوق خود را دریافت ننموده اید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه طرح سرباز وطن بانک سپه | تسهیلات و واریز حقوق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید