طرح سامانه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی 98

طرح سامانه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی

جهت مشاوره در زمینه طرح سامانه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طرح سامانه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی و ابتدایی از 18خرداد 98 آغاز شد. طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی مدارس با هدف  سنجش بدو ورود به ابتدایی و مقطع دبستان با ورود به سایت سنجش سلامت انجام می شود. این طرح همزمان برای نوآموزان پیش دبستانی و پایه اول دبستان اجرا می شود. نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام شده در سامانه سناد به نزدیک ترین پایگاه سنجش معرفی و بعد از انجام سنجش ، شناسنامه سلامت خود را به مدارس تحویل دهند.

والدین گرامی برای ثبت نام کودکان خود در کلاس های پیش دبستانی به موقع اقدام نمایند تا امکان سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی فرزندان شما در یک سال پیش از ورود به دبستان وجود داشته باشد.

طرح سامانه سنجش سلامت و آمادگی جسمانی پیش دبستانی و ابتدایی

 مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح سامانه سنجش نوآموزان پیش دبستانی ، به صورت سراسری از تاریخ 98/03/18 آغاز شد. پیرو مصوبه شورای سیاست گذاری درباره طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی ، این طرح همزمان برای نوآموزان پیش دبستانی و پایه اول دبستان اجرا می شود. نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام شده در سامانه سناد به نزدیک ترین پایگاه سنجش معرفی و بعد از انجام سنجش ، شناسنامه سلامت خود را به مدارس تحویل دهند.
معاینه های سلامت جسمانی شامل اندازه گیری قد و وزن ، بررسی سلامت دهان، دندان ، بینی و وضعیت شنوایی است. 
آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی نیز سنجیده می شود. اگر در تشخیص و ارزیابی اولیه مواردی نیازمند به بررسی های دقیق تری باشد، دانش آموز به پایگاه های تخصصی معرفی می شود.

نوآموزانی که در دوره پیش دبستانی، سلامت و آمادگی تحصیلی ایشان مورد بررسی قرار می گیرد، برای ورود به پایه اول ابتدایی ، نیاز به تکرار آن ندارند. یک بار اجرای طرح برای هر دانش آموز کافی می باشد. اگر دانش آموز نیاز به مداخله تربیتی و آموزشی داشته باشد، در دوره پیش دبستانی ، تحت پوشش برنامه های تخصصی قرار می گیرد.

والدین عزیز می توانند در صورت نیاز به کسب راهنمایی و رفع هرگونه سوال و ابهام درمورد طرح سنجش سلامت و آمادگی جسمانی پیش دبستانی و ابتدایی، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. (شماره تلفن های موجود در همین صفحه)./طرح سامانه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی.

هزینه سنجش سلامت 30هزار تومان است. 5درصد موارد رایگان و 5درصد افرادی که نیازمند تشخصیص داده شوند 15 هزار تومان پرداخت خواهند کرد. سنجش برای عشایر و نوآموزان مناطق سیل زده رایگان است.

جهت مشاوره در زمینه طرح سامانه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید