شیوه نامه میهمانی و نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد 98 – 99

شیوه نامه میهمانی و نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه شیوه نامه میهمانی و نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه ، از جزئیات شیوه نامه میهمانی ونقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد 98 – 99 مطلع می شوید. ثبت نام مجدد نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد. 

زمان ثبت نام مجدد نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد 98-99:

مهلت ثبت نام مجدد نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد تا 98/05/08 خواهد بود. پیرو شویه نامه میهمانی و نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد ، صرفا درخواست های نقل و انتقال دانشجویانی که در سامانه منادا ثبت می شود، مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد. ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد ، بعد از این تاریخ تمدید نمی شود. در ضمن به سایر درخواست ها خارج از مهلت و سیستم منادا رسیدگی نخواهد شد. نشانی سایت منادا monada.iau.ir می باشد. دانشجویان برای پیگیری درخواست خود از طریق سایت منادا اقدام نمایند.

شیوه نامه میهمانی و نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد 98

هر سال دانشگاه آزاد شیوه نامه میهمانی و نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد سال 98 – 99 را منتشر می کند. دانشجویان گرامی می توانند در مهلت اعلام شده برای ثبت نام مجدد نقل و انتقالات دانشجویی که تا 8مرداد 98 می باشد، اقدام نمایند. در این صفحه متن کامل شیوه نامه نقل و انتقالات میهمانی دانشگاه آزاد را مشاهده می کنید.

شیوه نامه میهمانی و نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد 98 - 99

تذکرات مهم شیوه نامه میهمانی و نقل و انتقالات دانشگاه آزاد :

تذکر مهم 1: بعد از پایان زمان ثبت نام میهمان دانشگاه آزاد درخواست نقل و انتقال ، دانشجویان امکان ویرایش تبصره و ضوابط انتخابی را نخواهند داشت. بنابراین پیش از انتخاب ضابطه مورد نظر خود، شرایط مندرج در شیوه نامه را به دقت مطالعه نمایید.(شیوه نامه در همین صفحه در اختیار دانشجویان قرار داده شده است).

تذکر مهم 2 : صحت تمام مدارک و مستندات برعهده دانشجو است. درصورتی که عدم صحت مدارک ارائه شده در هر مرحله از فرایند رسیدگی مشخص شود، ثبت نام لغو می شود.

تذکر مهم 3: تمامی دانشجویان متقاضی نقل و نتقال دانشجویی دانشگاه آزاد ، باید واجد شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه زیر باشند:

متن شیوه نامه میهمانی و نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد :

دانشجوی گرامی

با سلام،
خواهشمند است با توجه به راهنمایی های ذیل و پس از مطالعه دقیق شیوه نامه نقل و انتقالات و ماده الحاقیه آن نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه منادا اقدام نمایید.
 
1- زمان ثبت درخواست واجدین شرایط نقل و انتقالات دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98، از مورخ 1398/03/18 لغایت 1398/04/18 می باشد و به منظور رسیدگی به درخواست افرادی که از ثبت نام بازمانده اند به مدت یک هفته از تاریخ 1398/05/02 لغایت 1398/05/08 تمدید می گردد .  ( روند ثبت درخواست خود را به روز آخر موکول نفرمایید.)
 
2- با اطلاع کامل از مفاد شیوه نامه و انتخاب ماده متناسب با شرایط خود، ماده درخواستی را انتخاب نمایید. (تغییر نوع درخواست در زمان مقرر ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی در سامانه منادا، حداکثرتا 24 ساعت پس از ثبت درخواست، بدون پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان پذیر خواهد بود و پس از آن با پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان ثبت مجدد وجود خواهد داشت.)
3- پیگیری آخرین وضعیت درخواست های مواد ثبت شده بر اساس مواد 1 تا 12-1 و 16 شیوه نامه نقل و انتقالات به صورت آنلاین در سامانه قابل مشاهده خواهد بود و متقاضیان میهمانی بر اساس ماده 12-2 ، می توانند از تاریخ 1398/06/01 و تا قبل از زمان شروع کلاسها نتایج درخواست خود را از طریق سامانه مشاهده نمایند. (پیگیری وضعیت دانشجویان صرفا از طریق سامانه انجام می گردد و نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای مبدا، مقصد و سازمان مرکزی دانشگاه نمی باشد)
4-  از نهایی شدن درخواست خود اطمینان حاصل نمایید.
5-  از سپردن ثبت درخواست به افراد دیگر خودداری نمایید.
6- با توجه به اینکه امکان انتخاب چند واحد مقصد در ماده 12-2 وجود دارد توصیه می شود از این امکان استفاده نمایید تا در صورت عدم کسب امتیاز لازم برای واحد مقصد، اولویت های بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

جهت مشاوره در زمینه شیوه نامه میهمانی و نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید