شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 98

تخفیف شهریه دانشگاه آزاد برای بیماران خاص

جهت مشاوره در زمینه شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 98-99

پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته ها می باشد، که جزء رشته های پردرآمد گروه علوم تجربی محسوب می شود ، به همین دلیل رقابت بسیاری برای قبولی در رشته پزشکی ، میان داوطلبان وجود دارد. دانشگاه آزاد یکی از مراکز بزرگ و معتبر غیر دولتی است که هر ساله اقدام به جذب دانشجویان پزشکی از طریق کنکور سراسری می کند. همانطور که می دانید یکی از مهمترین شرایط تحصیل در دانشگاه آزاد ، پرداخت شهریه است، با تمام این اوصاف با توجه به پردرآمد بودن این رشته ، علاقمندان به تحصیل پزشکی ، برای قبولی در این رشته به شدت در رقابت هستند. اطلاع از میزان شهریه پزشکی دانشگاه آزاد در واحد های عادی و ظرفیت مازاد خودگردان، به شما در تصمیم گیری درمورد تحصیل در این دانشگاه کمک خواهد کرد. برای همین قصد داریم در این مقاله میزان شهریه پزشکی دانشگاه آزاد را به اطلاع داوطلبان پزشکی برسانیم.

 

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98  ،در مرداد ماه خواهد بود، بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ، با توجه به تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد و لیست رشته های پزشکی ، می توانید اقدام به انتخاب رشته پزشکی نمایید.

علاقمندان به تحصیل پزشکی در دانشگاه آزاد می توانند برای مشاوره قبولی پزشکی، دریافت برنامه اختصاصی مطالعه کنکور و انتخاب رشته دانشگاه آزاد و اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی پزشکی ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 ، با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرند.

.

 

میزان شهریه پزشکی دانشگاه آزاد

میزان شهریه پزشکی دانشگاه آزاد  سال 97 به شرح زیر است، لازم به ذکر است که میزان شهریه تحصیلی 97-98 با توجه به مقطع و رشته، حدود 15 الی 20 درصد افزایش دارد. بنابراین برای احتساب شهریه سال 98 افزایش شهریه را در نظر داشته باشید و یا برای اطلاع از مبلغ دقیق شهریه ، با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

شهریه پزشکی دانشگاه آزاد97

شهریه ثابت (ريال) : 57.389.740

شهریه متغییر (ريال) : 16100.000

هزینه بیمه (ريال) : 27500

هزینه خدمات آموزشی (ريال) : 1.180.000

 

شهریه پزشکی ظرفیت مازاد خودگردان (ريال) : در ازای هر ترم حدود 92.600.000 الی 109.120.000

توضیحات :  میزان شهریه پزشکی ظرفیت مازاد را وزارت بهداشت ،مطابق مصوبات، تعیین می کند و با شهریه پردیس های خودگردان برابر است.

برای اطلاع از تحصیل بدون کنکور پردیس خودگردان دانشگاه های دولتی نظیر دانشگاه تهران و … خرید صندلی پزشکی / پزشکی بدون کنکور ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

پیشنهاد ما به داوطلبان پزشکی دانشگاه آزاد این است که برای انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد حتما از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 استفاده نمایند. برای استفاده از این نرم افزار رایگان لینک زیر را انتخاب کنید:

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید