شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز 98 – 99

شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر قصد تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تبریز را دارید لازم است از شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز سال 98 – 99 مطلع باشید. مهمترین شرط پذیرش و الویت جذب دانشجو در توانایی داوطلبان برای پرداخت شهریه این دانشگاه است. 

میزان شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز 98 – 99

با اطلاع از میزان شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال تحصیلی 98 – 99 می توانید برای تحصیل در این دانشگاه تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله برترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور است. پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحت نظارت مستقیم این دانشگاه فعالیت می نماید و مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان پردیس پزشکی این دانشگاه از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز صادر می شود.

رشته های ارائه شده در این دانشگاه علوم پزشکی تبریز از زیر مجموعه های شاخه های پزشکی می باشند. این رشته ها شامل رشته های پزشکی، پرستاری، پزشکیاری، مامایی ، داروسازی و … می باشد.

شهریه پردیس خودگردان علوم پزشکی تبریز نیز مانند سایر دانشگاه های دارای پذیرش مشروط بر دریافت شهریه، شامل شهریه ثابت و شهریه متغییر می باشد. میزان شهریه در هر سال تحصیلی از سوی هیئت امنای دانشگاه تعیین می شود. مقدار شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی در هر سال تحصیلی حدود 12 درصد افزایش دارد.

شهریه پردیس دانشگاه دولتی تبریز نسبت به شهریه دانشگاه های دیگر نظیر دانشگاه آزاد ، بالاتر است. توجه داشته باشید که شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی  ، برای هر رشته و با توجه به تعداد واحدهای اخذ شده متفاوت است. البته شرایطی نیز برای استفاده از تخفیف شهریه وجود دارد. خصوصا برای دارندگان سهمیه ایثارگران و جانبازان ،با توجه به درصد جانبازی و … ، به همین دلیل لازم است برای اطلاع از میزان شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شرایط استفاده از تخفیف شهریه، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه ) تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید