شهریه پردیس خودگردان بینایی سنجی 98-99

شهریه پردیس خودگردان بینایی سنجی

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان بینایی سنجی 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

میزان شهریه پردیس خودگردان بینایی سنجی یا همان پردیس های بین الملل بینایی سنجی، از طریق این مقاله به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته بینایی سنجی می رسد. بر اساس اعلام وزارت بهداشت هر دانشگاه مجاز است بر اساس نام، قدمت و جایگاه در رتبه بندی کشوری از 10 الی 15 درصد مازاد بر شهریه اعلام شده و یا کمتر پس از تصویب هیأت امنای مربوطه از داوطلب شهریه دریافت کند. همانطور که می دانید قبولی در پردیس های خودگران یا همان پردیس بین الملل با رتبه های پایین تر امکانپذیر می باشد و مورد استقبال داوطلبانی که توانایی پرداخت شهریه این دانشگاه را دارند ، قرار گرفته است. واحدهای پردیس خودگردان از امکانات آموزشی بالایی برخوردار می باشند.  توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقاله مربوط به میزان شهریه رشته بینایی سنجی دانشگاه آزاد را در همین سایت مطالعه نمایید. دانشگاه ها هر سال بر مبنای نام، قدمت و جایگاه در رتبه بندی کشوری بر اساس نرخ تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی، درصد افزایش شهریه سالیانه را تعیین خواهند کرد و دانشجویانی که از تحصیل در پردیس های خودگردان و یا ظرفیت مازاد انصراف می دهند، پس از ثبت نام و شروع به تحصیل، دانشگاه‌ها مبالغی را به عنوان خسارت از فراگیران دریافت می نمایند که مبلغ خسارت بر اساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه مربوطه می باشد. افزایش شهریه ها در سال تحصیلی جدید به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای دانشجویان جدیدالورود با وجود بالا رفتن هزینه ها و مجاز بودن دانشگاه علوم پزشکی به اخذ هزینه ها به قیمت تمام شده خدمات و ارزش افزوده، حداقل ممکن تعیین شده است.

متقاضیان تحصیل در رشته بینایی سنجی می توانند ، برای مشاوره رتبه و درصد قبولی بینایی سنجی پردیس خودگردان ( بین الملل ) از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

شهریه پردیس خودگردان بینایی سنجی

پردیس بین الملل دانشگاه ها مطابق روال هر سال در آغاز سال تحصیلی جدید شهریه سنواتی رشته ها و مقاطع مختلف را جهت آگاهی داوطلبان به تحصیل و دانشجویان مشغول به تحصیل اعلام می نماید. شهریه پردیس خودگردان یا بین الملل بینایی سنجی در سال 98 – 99 در پردیس های خودگردان به ازای دو نیمسال (یک سال تحصیل) حدود 11.000.000 میلیون تومان بوده است. در سال تحصیلی 98- 99 حدود 10-15 درصد افزایش خواهد داشت. شهریه بینایی سنجی با توجه به دانشگاه محل قبولی حدود 10 درصد افزایش و یا کاهش میابد. پردیس بین الملل ، همان پردیس خودگردان است، در ابتدای تاسیس این دانشگاه ، با هدف جذب دانشجویان خارجی عنوان بین الملل انتخاب گردید، ولی به دلیل عدم استقبال زیاد این طرح، نام این دانشگاه از پردیس بین الملل به پردیس خودگردان تغییر یافت. توجه داشته باشید که میزان افزایش شهریه در پردیس های خودگردان هر دانشگاه متفاوت می باشد و افزایش شهریه یکسان نیست و دانشگاه های متعددی جذب دانشجوی بینایی سنجی دارند (دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه علوم پزشکی و…) ، میزان افزایش شهریه در دانشگاه های برتر ، بیشتر خواهد بود؛  توصیه ما به داوطلبان تحصیل در پردیس های خودگردان رشته بینایی سنجی این است که حتما پیش از انتخاب رشته از شهریه دانشگاه مورد نظر خود مطلع شوید.
 
 
برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته بینایی سنجی در دانشگاه مورد نظر خود ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید و از مبلغ دقیق دانشگاه مورد نظر خود مطلع شوید.
 
 

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان بینایی سنجی 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
4 دیدگاه برای “شهریه پردیس خودگردان بینایی سنجی 98-99”
  1. باسلام واقعا جای تاسف داره که یکسری رشته ها که با جان ادمی در ارتباط هست بدون کنکور پذیرش داره و از این بدتر اینکه افرادی رو که واقعا توانایی در رشته های پزشکی وپیراپزشکی ندارند رو فارغ التحصیل کنند و حتی باجون مردم بازی کنند مگر با پول میشود پزشک و پیراپزشک شد ؟ چرا پول رو به همه چیز ترجیح میدید ؟ دکتر پولی دیگه چه جورشه؟ ????

    • سلام
      بله متاسفانه در برخی موارد وجود دارد…………..!!!!!!!

  2. با شماره شما تماس گرفتم جهت مشاوره ،جهت استعلام گفتن روی MUTEمیزاریم که هزینه مشاوره نیاد .الکی 15 دقیقه منو پشت خط نگه داشتن که هیچ هزینه هم اومد برام.این یه نوع کلاه برداریه

    • سلام دوست محترم شهریه مربوط به پردیس حدود8میلیون می باشد.حتما ازطریق مدیریت پیگیرخواهیم بود متقابلا ازشما عذرخواهی می کنیم

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید