شهریه مقطع کارشناسی

شهریه مقطع کارشناسی

جهت مشاوره در زمینه شهریه مقطع کارشناسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان کنکور سراسری بعد از کامل کردن روند انتخاب رشته خود به دنبال آگاهی از شهریه کارشناسی در دانشگاه ها و رشته های تحصیلی مختلف می باشند. در این مقاله سعی شده است تا درباره شهریه لیسانس در رشته های مختلف در دانشگاه های آزاد، شبانه ( نوبت دوم )، پردیس خودگردان ، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات جامعی به شما ارائه گردد. با ما همراه باشید.

شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مراکز آموزشی کشور می باشد که در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد، کاردانی و دکتر دانشجو می پذیرد. داوطلبان کنکور سراسری بعد از انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org در صورت قبولی در رشته مور نظرشان میتوانند با پرداخت شهریه به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی بپردازند.

شهریه دانشگاه آزاد برای رشته های مختلف متفاوت است. دریافت شهریه دانشگاه آزاد در دو مرحله می باشد. شهریهدانشجویان به دو بخش شهریه ثابت دانشگاه آزاد و شهریه متغییر دانشگاه آزاد تقسیم می گردد.

  • شهریه ثابت دانشگاه آزاد چیست ؟ شهریه ثابت دانشگاه آزاد شهریه ای می باشد که هر ترم دانشجویان موظف به پرداخت آن برای شروع روند انتخاب واحد می باشند.
  • شهریه متغیر دانشگاه آزاد چیست ؟ شهریه متغییر دانشگاه آزاد شهریه ای می باشد که بستگی به نوع و دتعداد واحد اخذ شده توسط دانشجویان دارد.

برای آگاهی از شهریه دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد

شهریه مقطع کارشناسی

شهریه کارشناسی دانشگاه دولتی

رقابت برای قبولی در دانشگاه های دولتی بسیار بالا می باشد. یکی از دلایل رقابت برای قبولی در دانشگاه دولتی عدم پرداخت شهریه برای تحصیل در این دانشگاه می باشد. دوره های روزانه دانشگاه های دولتی رایگان می باشند و از دانشجویان برای تحصیل شهریه ای دریافت نمی شود.

برای تحصیل در دانشگاه های دولتی در دوره شبانه اما هزینه اندکی از دانشجویان دریافت می گردد. برا اطلاعات بیشتر از شهریه دانشگاه های دولتی به مقاله زیر مراجعه نمایید.

شهریه دانشگاه دولتی

شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور  از جمله دانشگاه های پرطرفدار می باشد زیرا هر سال اقدام به جذب دانشجویان زیادی در رشته های مختلف تحصیلی می نماید.  تحصیل در دانشگاه پیام نور مشمول پرداخت شهریه برای دانشجویان این دانشگاه می باشد. هزینه شهریه این دانشگاه از شهریه دانشگاه آزاد اسلامی اندکی کمتر می باشد.

دانشگاه پیام نور در رشته های مختلف تحصیلیدر مقاطع مختلف تحصیلی از طریق کنکور سراسری دانشجوی میپذیرد. برای آگاهی از شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور در رشته های مختلف می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور

شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه نیمه دولتی می باشد. دانشگاه علمی کاربردی حدود 200 واحد فعال در سطح کشور دارد. دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع مختلف  کاردانی و کارشناسی اقدام به پذیرش و تربیت نیروی متخصص می نماید. دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور نیز اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های مختلف دانشگاه می نماید.

شهریه دانشگاه علمی کاربردی در دو مرحله ی شهریه ثابت و شهریه متغییر دریافت می گردد. هرسال شهریه این دانشگاه 10 تا 15 درصد نسبت به سال قبل افزایش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شهریه دانشگاه علمی کاربردی در رشته های مختلف بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

شهریه کارشناسی پردیس خودگردان

پردیس های خودگردان دانشگاه های دولتی به دو بخش پردیس های دانشگاه های پزشکی و پردیس های دانشگاه های غیر پزشکی تقسیم می گردند. قبولی در پردیس های خود گردان با شرکت در کنکور سراسری و کسب نمره و تراز لازم امکان پذیر است. مدرک پردیس خودگردان با مدرک دوره روزانه دانشگاه های دولتی یکسان است و فقط در مدرک نام پردیس خودگردان ذکر شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شهریه پردیس های خودگردان دانشگاه مختلف کشور در رشته های پزشکی و غیر پزشکی بر روی ینک زیر کلیک نمایید.

شهریه کارشناسی پردیس خودگردان

جمع بندی

در این مقاله سعی شده است تا درباره روند تحصیل و شهریه لیسانس دانشگاه های مختلف کشور اطلاعات جامعی به شما ارائه گردد. شما می توانید با مراجعه به مقاله های لینک شده در این مطلب به مقاله های اختصاصی مربوط به هریک از دانشگاه های مورد نظرتان دسترسی پیدا نمایید.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با شماره های گروه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه شهریه مقطع کارشناسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید