شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد 98 – 99

ذخیره دانشگاه آزاد چیست

جهت مشاوره در زمینه شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد 98 – 99 مطلع می شوید. علاقمندان می توانند، با اطلاع از میزان شهریه دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ، برای تحصیل در این دانشگاه اقدام نمایند.

میزان شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد 98 – 99

پرداخت شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد از شروط اصلی برای تحصیل در این دانشگاه محسوب می شود. دارندگان مدرک دپیلم 3 ساله نظام جدید یا دیپلم 4ساله نظام قدیم ، از شرایط ثبت نام کاردانی پیوسته است. دارندگان مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم 4ساله نظام قدیم در یکی از رشته های نظری می توانند بدون کنکور در مقطع کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن 98 انجام می شود. داوطلبان در زمان ثبت نام حضوری تمام شهریه و یا بخشی از شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد را می پردازند. شهریه دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی شامل دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغییر است. شهریه ثابت برای هر دو نیمسال تحصیلی اول و دوم، بدون تغییر است. شهریه متغیر بستگی به تعداد واحد اخذ شده و نوع واحد نظری یا عملی دارد. دانشجویان در هر نیمسال تحصیلی می توانند 20 واحد اخذ نمایند. 

میزان شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد در هر سال تحصیلی حدود 10-15 درصد افزایش دارد. دانشجویان علاوه بر پرداخت شهریه کاردانی دانشگاه آزاد، ملزم به پرداخت هزینه خدمات آموزشی و هزینه بیمه می باشند. هزینه بیمه دانشجویان حدود 3000 تومان است و هزینه خدمات آموزشی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد برای کل دوره تحصیلی حدود 120/000 تومان است.

شهریه تمام شده هر یک از رشته ها در گروه های علوم انسانی، رشته های فنی و مهندسی و رشته های علوم پزشکی (پیراپزشکی) ، متفاوت است. بنابراین برای اطلاع از میزان شهریه کاردانی دانشگاه آزاد در هر نیمسال تحصیلی ، در هر رشته و شهریه حدودی تا پایان فارغ التحصیلی، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه شهریه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید