شهریه مدرسه البرز پایدار

شهریه مدارس البرز پایدار

جهت مشاوره در زمینه شهریه مدرسه البرز پایدار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با استفاده از این مقاله می توانید از شهریه مدرسه البرز پایدار مطلع شوید. این شهریه ها به صورت قطعی و مصوب در سال تحصیلی 99 – 1400 اعمال شده است. شهریه دبستان البرز، جزو مدارس غیر دولتی بوده و به صوت مصوب از سوی آموزش و پرورش تعیین می شود. در هر سال با توجه به امکانات آموزش و رفاهی که این مدرسه در اختیار دانش آموان قرار می دهد شهریه ها متفاوت از شهریه مصوب می باشند.

شهریه دبستان البرز پایدار

شهریه دبستان البرز پایدار با توجه به امکانات رفاهی و آموزشی که در اختیار دانش آموزان قرار می دهد محاسبه می شود. شهریه دبستان البرز پایدار در سال تحصیلی 99 – 1400 اندکی با سال گذشته متغیر است. و میزان و مبلغ این شهریه ها از آموزش و پرورش مصوب می شود. اما هر مدرسه با توجه به کلاس ها و امکانات آموزشی فوق العاده ای که در اختیار دانش آموز قرار می دهد شهریه دریافتی متفاوتی دارند. در ادامه از میزان و مبلغ شهریه مدرسه البرز پایدار مطلع خواهید شد.

مطالب مرتبط

شهریه مدارس ابتدایی سما

شهریه مدارس غیر انتفاعی در زمان کرونا

تخفیف شهریه مدارس غیرانتفاعی

شهریه مدرسه البرز پایدار چقدر است

با توجه به میزان افزایش شهریه مدرسه البرز پایدار در سال 99 – 1400 می توان جدول زیر را مشاهده کرد. این جدول با توجه به افزایش شهریه ها در سال جدید تهیه شده است. لازم به ذکر است شهریه دریافتی با شهریه مصوب از آموزش و پرورش در هر سال متفاوت می باشد.

پایه شهریه سال 97 – 98 شهریه سال 98 – 99 شهریه سال 99 – 1400
ابتدایی 5.900.000 7.490.000 9.500.000
پیش دبستانی 6.500.000 9.700.000 14.600.000

مدرسه البرز پایدار

مدرسه البرز پایدار یک مدرسه غیر انتفاعی و غیر دولتی می باشد این مدرسه یکی از مدارس منطقه 7 در شهر تهران می باشد. با توجه به غیر دولتی بودن مدارس دارای شهریه برای دانش آموزان می باشد. مدرسه البرز به آدرس خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر ، پلاک 45، کوچه فرهاد می باشد. مدرسه البرز دارای امکانات رفاهی و آموزشی ویژه ای برای دانش آموزان می باشد و خدمات رفاهی این مدرسه با دیگر مدارس غیر دولتی اندکی متفاوت است بنابراین بیشتر خانواده سعی بر ثبت نام فرزند خود در این مدارس را دارند. در ادامه این مقاله می توانید از مبلغ شهریه دانش آموزان در مدارس البرز پایدار مطلع شوید.

بعد از خواندن این مقاله در صورت وجود هر گونه سوال و ابهامی در رابطه با شهریه مدارس البرز می توانید با سامانه صدای مشاوران و شماره های موجود در سایت تماس حاصل نموده تا کارشناسان ما به بهترین شکل شما را راهنمایی نمایند.

نحوه پرداخت شهریه مدرسه البرز پایدار

نحوه پرداخت شهریه مدرسه البرز پایدار و مدارس غیر دولتی بر پایه اقساطی نیز می توان محاسه کرد. به این شیوه که می توان یک سوم مبلغ را در ابتدای ثبت نام و سپس مابقی مبلغ را در طول سال تحصیلی پرداخت نمایید. در بعضی از مدارس غیر دولتی پراخت شهریه به صورت چکی نیز پذیرفته خواهد شد.

جمع بندی 

در این مقاله می توانید از شهریه مدرسه البرز پایدار در سال تحصیلی 99 – 1400 مطلع شوید. مدارس البرز پایدار از مدارس غیر دولتی می باشد  شهریه آن در هر سال تحصیلی ممکن است افزایش پیدا نماید. در مدارس غیر دولتی بر اساس میزان امکانات آموزشی و تحصیلی شهریه ها نیز تغییر می نماید.

جهت مشاوره در زمینه شهریه مدرسه البرز پایدار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید