شهریه دانشگاه امام صادق 98 – 99

دانشگاه امام صادق

جهت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه امام صادق 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا دانشگاه امام صادق در سال 98- 99 مبلغ شهریه را تعیین نموده است ؟ میزان شهریه دانشگاه امام صادق چقدر است ؟ شهریه دانشگاه امام صادق تهران ، شهریه دکتری دانشگاه امام صادق چقدر می باشد؟ امکان تحصیل رایگان در دانشگاه امام صادق وجود دارد؟ این ها سوالاتی می باشد که برای اغلب علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه بوجود می آید ولی منبع معتبری برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه پرمتقاضی امام صادق (ع) نمی یابند. ما از طریق این سایت اطلاعات جامعی در رابطه با شهریه، شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق ، نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق ، سایت و لیست رشته های دانشگاه ، مزایای تحصیل در این دانشگاه و … را در اختیار داوطلبان قرار داده ایم. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مزبور را مطالعه نمایند.

clickبرای اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق 98 کلیک کنید.

click شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق 98-99

متقاضیان عزیز می توانند جهت ثبت نام ، تحصیل در دانشگاه امام صادق با توجه به شهریه رشته و مقطع دلخواه خود ، از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

 

میزان شهریه دانشگاه امام صادق 98-99

میزان شهریه دانشگاه امام صادق در سال تحصیلی 98- 99 در رشته ها و مقاطع مختلف متفاوت می باشد. دانشگاه امام صادق یک دانشگاه اسلامی و غیردولتی می باشد که با هدف توسعه معارف اسلامی فعالیت می نماید. دانشجویانی که میزان دریافت شهریه از ایشان ، صفر می باشد ، در قبال تحصیل ، متعهد به خدمت در دانشگاه و نظام جمهوری اسلامی خواهند بود. بخشی از هزینه های دانشگاه امام صادق توسط کمک های خیریه و موقوفات تامین می گردد. دانشجویانی که به صورت غیرانتفاعی اقدام به ثبت نام و تحصیل می نمایند با توجه به رشته و مقطع تحصیلی ، ملزم به پرداخت شهریه خواهند بود. در سال تحصیلی 98- 99 میزان شهریه افزایش خواهد داشت. برای اطلاع از امکان اخذ حداکثر و حداقل تعداد واحدهایی که در هر ترم ، وجود دارد و میزان شهریه هر ترم و کل شهریه تا فارغ التحصیلی ، با توجه به رشته و مقطع تحصیلی ، می توانید از طریق تلفن ثابت و از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند. مقاطع تحصیلی در پردیس دانشگاه امام صادق برای خواهران در مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد ناپیوسته و برای برادران درمقاطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتر در رشته های تلفیقی و میان رشته ای دانشگاه امام صادق زیر می باشد.

click برای مشاهده لیست رشته های دانشگاه امام صادق کلیک کنید.

 

دانشگاه امام صادق پردیس برادران: الهیات، معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات، معارف اسلامی و اقتصاد، معارف اسلامی و حقوق، معارف اسلامی و علوم سیاسی، معارف اسلامی و مدیریت، معارف اسلامی و ارشاد، فقه و مبانی حقوق، فلسفه و کلام اسلامی، علوم قرآن و حدیث می باشد.
دانشگاه امام صادق پردیس خواهران: حقوق، فلسفه و کلام اسلامی، فقه و حقوق اسلامی، معارف اسلامی و علوم تربیتی

داوطلبان گرامی می توانند برای اطلاع از رشته های جدید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تحصیلی تماس حاصل فرمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه امام صادق 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید