شرط حضور مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین 1401

مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین

جهت مشاوره در زمینه شرط حضور مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرط حضور مشولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین در سال 1401  اعلام شد. مشمولان نظام وظیفه برای ثبت نام راهپیمایی اربعین شرایط مندرج در این صفحه را به دقت مطالعه نمایند و واجدین شرایط برای دریافت ویزای کربلا و ثبت نام راهپیمایی کربلا اقدام نمایند. همزمان با صدور گذرنامه برای زائرین راهپیمایی اربعین، روادید صادر می شود. با ثبت نام در سامانه سماح و با همکاری سازمان عتبات و کنسولگری عراق بعد از صدور گذرنامه ، روادید (ویزا- پاسپورت) صادر می شود. در ضمن هزینه تماس زائرین کربلا با ایران کاهش یافته و یک سوم خواهد بود. تا تاریخ 1401/07/27 بیش از یک میلیون نفر برای راهپیمایی اربعین در سامانه سماح ثبت نام نموده اند. توصیه می کنیم به دلیل ازدحام بالای متقاضیان جهت ثبت نام و صدور مجوز خروج از کشور خصوصا در روزهای پایانی، هر چه سریع تر برای انجام ثبت نام راهپیمایی و مجوز اقدام نمایید و از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند. برای اطلاع از نحوه و شرایط دریافت پاسپورت اربعین همین لینک آبی را انتخاب نمایید.

شرایط حضور مشولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین

سازمان نظام وظیفه عمومی شرایط خروج مشمولان سربازی از کشور اعم از دانشجویان ، دانش آموزان و سایر مشمولان را برای شرکت در راهپیمایی اربعین در سال 1401 اعلام نمود:

مشمولان تهران و اطراف آن با ورود به سامانه سماح و ثبت درخواست خود و پرداخت وثیقه لازم، مجوز صدور از کشور را دریافت نمایند. سازمان وظیفه عمومی ناجا شرط خروج مشمولان غیر غایب از کشور سپردن وثیقه 3 میلیون تومانی اعلام کرد پس از ارائه وثیقه مجوزهای لازم صادر خواهد شد. متقاضیان به واحد نیروی انسانی مراجعه و تقاضای خود را ثبت و وثیقه لازم را پرداخت کنند. ظرف سه تا چهار روز از بازگشت مشمولان سرباز به حساب آن ها واریز می شود اگر این مبلغ به حساب آن ها واریز نشد، به حوزه های نظام وظیفه با در دست داشتن گذرنامه، مراجعه کنید تا ورود شما به کشور ثبت شود. زمان خروج و ورود شما از مرزها به اطلاع سازمان وظیفه عمومی ناجا می رسد و پس از بازگشت از کشور می‌توانید وثیقه خود را دریافت کنید. دانشجویان دارای معافیت تحصیلی امکان دریافت ویزا کاملا رایگان و بدون وثیقه و ودیعه را خواهند داشت برای اطلاع از شرایط لینک زیر را انتخاب کنید:

شرایط دریافت ویزای رایگان برای دانشجویان دارای معافیت تحصیلی

 

درخواست صدور ویزا برای اربعین بسیار زیاد می باشد ، به دلیل ازدحام بالای متقاضیان برای ثبت درخواست پیاده روی و دریافت ویزا توصیه ما به متقاضیان مشمول سربازی این است که هر چه سریع تر اقدام نمایند و برای ثبت نام در سامانه سماح از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام پیاده روی و ویزای کربلا را برای شما انجام خواهند داد.

شرایط دریافت ویزا مشمولان دارای غیبت و فراری در راهپیمایی اربعین

شرایط دریافت ویزا خروج از کشور برای مشمولان دارای بیش از 8 سال غیبت که تا کنون جرائم خود را پرداخت نکرده اند، به این صورت است که این گروه نیمی از جریمه خود را پرداخت می نمایند و گذرنامه لازم برای شرکت در راهپیمایی اربعین کربلا را دریافت می نمایند.

سربازان غایب و فراری می توانند به کربلا سفر نمایند، مشمولان غایب که تا پایان سال جاری 8 سال و یا بیشتر ، غیبت داشته اند و مشمولان طرح پرداخت جریمه غیبت، می توانند با شرایط خاصی از کشور خارج شوند و به زیارت کربلا بروند.

در صورتی که مشمولان پرداخت جریمه غیبت، در این طرح ثبت نام کرده و نیمی از جریمه تعیین شده را پرداخت کنند، می‌توانند برای زیارت عتبات عالیات، در راهپیمایی اربعین کربلا حضور داشته باشند.

شرایط دریافت ویزا مشمولان غیر غایب در راهپیمایی اربعین

  • شرایط دریافت ویزا برای مشمولان غیرغایب برای راهپیمایی اربعین به شرح زیر است:
  • میزان وثیقه برای سفرهای زیارتی سه میلیون تومان و سفرهای سیاحتی پانزده میلیون تومان می باشد.
  • مشمولان غیرغایب ، طبق ضوابط و با پرداخت وثیقه  سه میلیون تومانی، مجوز خروج را از سازمان دریافت می نمایند و پس از ورود به کشور مبلغ مذکور به حساب ایشان واریز می گردد.
  • زمان خروج و ورود شما از مرزها به اطلاع سازمان وظیفه عمومی ناجا می رسد و پس از بازگشت از کشور می‌توانید وثیقه خود را دریافت کنید.
  • برای واریز وثیقه ، به شعب بانک قوامین در سراسر کشور مراجعه نموده و حساب باز نمایید، زیرا مبلغ مذکور پس از ورود به ایران ، به حساب شما واریز می شود. 48 ساعت پس از پرداخت اینترنتی وثیقه تعیین شده پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی دریافت می کنید و علاوه بر آن از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 و یا در صورت داشتن گذرنامه از طریق اداره گذرنامه ،درخواست خود را پیگیری کنید.
  • سازمان وظیفه عمومی ناجا توصیه کرد که برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین اقدامات خود در شهر مبداء انجام دهید و بدون اخذ مجوزهای لازم به مرزها مراجعه نکنید.
  • مشمولان غیرغایب برای دریافت ویزا و ثبت نام در سامانه سماح ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه شرط حضور مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید