شرایط گرفتن پاسپورت برای اربعین

شرایط گرفتن پاسپورت برای اربعین 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط گرفتن پاسپورت برای اربعین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط گرفتن پاسپورت برای اربعین سال به اطلاع علاقمندان به شرکت در راهپیمایی اربعین و کربلا می رسد. بعد از مطالعه شرایط گرفتن پاسپورت برای اربعین جهت اقدام به انجام ثبت نام در سامانه سماح و دریافت ویزا و پاسپورت ، از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید. همزمان با صدور گذرنامه روادید برای زائرین راهپیمایی اربعین صادر می شود. با ثبت نام در سامانه سماح و با همکاری عتبات و کنسولگری عراق بعد از صدور گذرنامه روادید (ویزا- پاسپورت) صادر می شود. مدت زمان آماده شده پاسپورت از لحظه تحویل مدارک بین 7-10 روز است که به خاطر مراسم اربعین، این زمان به 72 ساعت کاهش یافته است. در ضمن هزینه تماس زائرین با ایران کاهش یافته و یک سوم خواهد بود. تا بیش از یک میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام نموده اند. افراد دارای پاسپورت توجه داشته باشند که پاسپورت متقاضیان باید حداقل تا 6 ماه اعتبار داشته باشد در غیر این صورت حتما برای تمدید آن به پلیس +10 مراجعه نمایید. برای اقدام به ثبت نام راهپیمایی اربعین و سفر به کربلا به سامانه سماح مراجعه نمایید و یا برای انجام ثبت نام از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید کارشناسان ثبت نام در سامانه سماح را برای زائران گرامی انجام خواهند داد. برای اطلاع از قیمت ویزای عراق ، هزینه ویزا اربعین و شرایط صدور ویزا برای اربعین لینک های آبی را انتخاب نمایید.

نحوه و شرایط گرفتن پاسپورت برای اربعین

نحوه و شرایط گرفتن پاسپورت برای اربعین به اطلاع متقاضیان عزیز می رسد. در توصیف گذرنامه یا پاسپورت، می توان گفت پاسپورت ، یک شناسنامه بین المللی برای شناسایی افراد در سراسر دنیا است. پاسپورت بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه حضوری کوتاه با متقاضی، صادر می شود.  همزمان با صدور گذرنامه برای زائرین راهپیمایی اربعین ، روادید هم صادر می شود.

با ثبت نام در سامانه سماح و با همکاری عتبات و کنسولگری عراق بعد از صدور گذرنامه ، روادید (ویزا- پاسپورت) صادر می شود. مدت زمان آماده شده پاسپورت از لحظه تحویل مدارک بین 7-10 روز است که به خاطر مراسم اربعین، این زمان به 72 ساعت کاهش یافته است و از طریق پست به نشانی پستی متقاضی ارسال می گردد. برای دریافت پاسپورت با به همراه داشتن مدارک به پلیس +10 مراجعه نمایید. اعتبار پاسپورت معمولا 5 سال است.

مدارک لازم برای دریافت پاسپورت اربعین

ارائه مدارک زیر برای دریافت پاسپورت راهپیمایی اربعین الزامی می باشد:

  • حضور شخص متقاضی جهت ارائه مدارک پاسپورت الزامیست.
  • متقاضی پاسپورتصرفا در زمان ارائه مدارک می تواند مدارک فرزندان و همسر خود را ضمیمه نماید و به عنوان همراه در پاسپورت خود درج شود. حضور افراد مذکور ضروری نیست و همچنین بعد از صدور امکان تغیر آن وجود ندارد.
  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی و یا تاییدیه‌ ثبت احوال برای متقاضی
  • سه قطعه عکس 4*6 حداکثر سه ماه قبل با زمینه سفید (برای آقایان نداشتن عینک، کراوات و زیورآلات ، برای خانم‌ها و دخترخانم‌های بالای شش سال رعایت حجاب کامل اسلامی الزامی است.
  • برای فرزندان زیر 15 سال که شناسنامه‌ آن‌ها هنوز عکس‌دار نشده، ارائه‌ی مدارک شناسایی عکس‌دار برای مطابقت الزامی است.
  • درصورت دارا بودن گذرنامه با کمتر از 6 ماه اعتبار، ارائه‌ اصل گذرنامه و کپی از صفحه‌های ۲ و ۶ آن، الزامی است.
  • پرداخت مبلغ 37500 ریال به شماره حساب شهرداری، شماره حساب ۳۱۱۱۰۰۰۰۴۸۰۰۶ برای تهران، در شهرستان‌ها می‌توانید این شماره را از بانک یا دفتر پلیس+١٠دریافت نمایید.
  • پرداخت مبلغ 3.300.000 ریال به شماره حساب خزانه داری استان به شماره حساب ٢١٧١١٥١٣٠١٠٠٧ برای تهران. در شهرستان‌ها می‌توانید این شماره را از بانک یا دفتر پلیس+١٠ دریافت نمایید.
  • ارائه کپی تمام صفحات گذرنامه برای افراد مقیم خارج از کشور الزامی است.
  • همراه داشتن آدرس دقیق پستی و کدپستی برای درخواست گذرنامه ضروری است.

جهت مشاوره در زمینه شرایط گرفتن پاسپورت برای اربعین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید