شرایط کنکور پزشکی در 40 سالگی

تمدید ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی

جهت مشاوره در زمینه شرایط کنکور پزشکی در 40 سالگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط کنکور پزشکی در 40 سالگی

شرایط کنکور پزشکی در 40 سالگی

اگر قصد ادامه تحصیل رشته پزشکی در سن 40سالگی را دارید احتمالا این سوال برای شما پیش آمده که شرایط کنکور پزشکی در 40 سالگی به چه صورت است؟ برای ورود به رشته پزشکی در سن بالا چه باید کرد؟ شاید با وجود علاقه ای که به پزشکی دارید، در پس زمینه ذهنتان جملاتی مرور کنید، نظیر اینکه پزشکی در سن بالا شدنی نیست، پزشکی رشته سختی است و من قبول نمی شوم، اغلب رقیبانم کم سن هستند قبولی در کنکور پزشکی ، در 40 سالگی بعید به نظر می آید و خیلی از جملات دیگر، که بار مثبت ندارد؛ باید بگوییم شما اولین کسی نیستید که قصد دارد در سن چهل سالگی پزشکی را شروع کند، افراد بسیاری ، قبل از شما این تصمیم را گرفته و موفق شده اند. خانم ها و آقایان در سن 40 سالگی و حتی بالاتر ، با وجود زندگی متاهلی، همسر و فرزند و اشتغال به کار و … یک روز تصمیم قاطع گرفته و برای قبولی در پزشکی ، قدم برداشتند و برنامه ریزی کردند.

پس پیشنهاد می دهیم، خود را محدود به سن که تنها یک عدد است نکنید، وقتی هدف مشخص شده و راه روشن باشد ، کافی است که با امید ادامه  دهید و زندگی خودتان و خانوادتان را تغییر دهید. لزوما قرار نیست شما در این مسیر ، تنها حرکت کنید ، این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که قبولی در کنکور با برنامه ریزی حرفه ای و اصولی و داشتن اطلاعات و آگاهی کافی ، امکانپذیر است. پیشنهاد می دهیم اگر قصد قبولی در کنکور پزشکی را دارید، حتما از راهنمایی مشاوران حرفه ای استفاده کنید، کارشناسان صدای مشاور سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند و با ارائه برنامه ریزی اختصاصی به افرادی که قصد قبولی پزشکی در سن بالا را دارند، کمک کرده اند.

زمان شروع برنامه ریزی برای کنکور پزشکی در 40 سالگی

پیشنهاد می دهیم که وقت را تلف نکیند و هرچه زودتر برای برنامه ریزی قبولی در کنکور پزشکی اقدام کنید و از طریق شماره تلفن های موجود ، با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان برنامه ای اختصاصی ویژه شما ارائه می دهند که با توجه به شرایط و هدف شما تهیه شده است.

درحال حاضر منابع کنکور تغییر داشته و نیاز به منابع جدید کنکور 98 و بودجه ریزی کنکور 98 ، همچنین نیاز به استفاده از راهکارهای کسب مهارت در تست زنی کنکور دارید، کارشناسان صدای مشاور در تمام مراحل همراه شما و راهنمای شما هستند.

شما هم می توانید در هر سنی که هستید در کنکور پزشکی قبول شوید، البته راه های ثبت نام بدون کنکور پزشکی هم وجود دارد، که از طریق تماس با کارشناسان صدای مشاور ، می توانید به صورت بدون کنکور و با پرداخت شهریه در برترین دانشگاه ها به تحصیل بپردازید ، لازم به ذکر است که عنوان بدون کنکور در مدرک شما ذکر نمی شود و شرایط تحصیل در دانشگاه برای ورودیان با کنکور و بدون کنکور برابر است، بنابراین از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با صدای مشاور تماس بگیرید.

می توانید برای مطالعه بیشتر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

امکان تحصیل پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی دولتی و آزاد از طریق پذیرش با کنکور و امکان تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های دولتی برتر داخل کشور – (پردیس های بین الملل) و خارج از کشور ، فراهم است.

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط کنکور پزشکی در 40 سالگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید