شرایط کسری خدمت فرزندان ایثارگر 98 -99

کسر خدمت ایثارگران

جهت مشاوره در زمینه شرایط کسری خدمت فرزندان ایثارگر 98 -99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط کسری خدمت فرزندان ایثارگر 98 – 99 ، مطابق با اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی بدین صورت است که مشمولانی که فاقد غیبت باشند ، به ازای هر یک ماه سابقه جبهه و آزادگی ، هر یک درصد جانبازی والدین ، از 12 روز کسری خدمت برخوردار می باشند . خدمت سربازی در حال حاضر 21 ماه می باشد .

برای تسهیل خدمت سربازی فرزندان جانبازان ، ایثارگران ، آزادگان کسری خدمت ایثارگری در نظر گرفته شده است . که قوانین در مورد کسری خدمت ایثارگران در حال حاضر به ازای هر یک ماه سابقه ایثارگری ، 12 روز می باشد . حال مشمولانی که غیبت دارند برای بهره مندی از قانون کسر خدمت تنها درصورتی که خود را تا قبل از تاریخ 98/01/12 برای اعزام به خدمت معرفی کرده باشند و در تاریخ اعزام تعیین شده به پادگان های آموزشی مراجعه کرده باشند ، می توانند از کسری خدمت ایثارگران بهره مند گردند. 

مهلت زمان استفاده از کسری خدمت با سابقه 28 و 29 ماه ایثارگری والدین 

به ازای هر یک ماه ایثارگری ، اسارت و هر یک درصد جانبازی والدین ، یک امتیاز برای استفاده از کسری خدمت فرزندان ایثارگران در نظر گرفته می شود . مشمولانی که والدین آن ها علاوه بر مدت زمان حضور در جبهه ، دارای جانباری و آزادگی نیز می باشند ، امتیازات قابل تجمیع می باشد . افرادی که سابقه ایثارگری والدین آن ها به 28 و 29 امتیاز می رسد ، از خدمت سربازی معاف می شوند . با توجه به مهلت اعلام شده از سازمان وظیفه عمومی تا 31 شهریور ماه سال 98 فرصت دارند برای بهرمندی از معافیت سربازی به واسطه این قانون استفاده نمایند . بعد از مهلت زمان معرفی شده ، قانون معافیت سربازی بر مبنای 30 ماه سابقه حضور در جبهه ، 25 درصد جانبازی و 24 ماه آزادگی اجرا می شود . 

نحوه استفاده از کسر خدمت ایثارگران برای والدینی که دارای چند فرزند ذکور می باشند 

والدینی که دارای چند فرزند ذکور هستند و تمایل دارند سابقه ایثارگری خود را بین آن ها تقسیم نمایند ، باتوجه به اطلاعیه نظام وظیفه ، کسری خدمت تنها برای یک فرزند قابل انجام است و قابل تقسیم بین دو یا چند فرزند ذکور نیست . اما برای والدینی که فرزند ذکور دوقلو یا چند قلو دارند که در عین حال همزمان مشغول انجام خدمت سربازی هستند می توانند کسر خدمت را بین فرزندان خود تقسیم نمایند . همچنین والدینی که دارای چند فرزند ذکور می باشند اگر در ماه های پایانی سربازی یک فرزند برای کسر خدمت ایثارگری اقدام کردند و تنها تعداد ماه مشخصی از سابقه ایثارگری را کسری گرفتند . می توانند الباقی سابقه خود را در زمان خدمت سربازی پسر بعد مورد استفاده قرار دهند . 

شرایط استفاده از مشمولان غایب از کسر خدمت ایثارگران 

سربازانی که در حین خدمت ، اضافه خدمت دارند و یا دارای غیبت اولیه می باشند و مشمولانی که به خاطر غیبت امکان استفاده از کسری خدمت ایثارگران و یا معافیت ایثارگری را ندارند ،اگر تا قبل از 12 فروردین سال 98 ، به پلیس + 10 مراجعه نمایند و برای خدمت سربازی اقدام کنند ، می توانند از کسری خدمت یا معافیت ایثارگری بهره مند شوند.  مشمولانی که در حال حاضر از معافیت تحصیلی استفاده می کنند و یا هنوز به سن مشمولیت نرسیده اند ، در صورت ورود به غیبت نمی توانند از این طرح استفاده نمایند . مشمولان غایبی که برای بهره مندی از تسهیلات نظام وظیفه ، قبل از 12 فروردین اقدام به ارسال دفترچه اعزام به خدمت نمودند ، ولی در تاریخ اعزام به محل آموزشی مراجعه نکردند و دوباره وارد غیبت شدند ، نمی توانند از تسهیلات کسر خدمت ایثارگران استفاده نمایند . 

 

 

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط کسری خدمت فرزندان ایثارگر 98 -99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید