شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش

شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش اعلام شد، استخدام آموزش و پرورش 99 و شرایط استخدام آموزش پرورش مطابق همین اطلاعیه می باشد. داوطلبان استخدام آموزش و پرورش برای دریافت دفترچه استخدامی آموزش و پرورش 99 کلیک نمایند. آیا می دانید شرایط سنی استخدام آموزش و پرورش سال 99 ، جدول رشته های استخدامی آموزش و پرورش ، زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 و شرایط استخدام آموزش و پرورش چگونه است؟ این مقاله راهنمای کامل استخدام آموزش و پرورش می باشد. برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 ، سهیمه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش  و زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش 99 می توانید روی همین لینک کلیک نمایید.

 

 

برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 لینک زیر را انتخاب نمایید.

زمان و مکان مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون

برای تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش آبان 99 کلیک کنید.

شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش

زمان ثبت نام و شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش مطابق اعلام مرکز برنامه ریزی و منابع انشانی وزارت آموزش و پرورش ، در سال 99 اعلام شد. استخدام براساس نیاز مناطق آموزشی برای حدود 70 خوشه شغلی مربوط به مشاغل آموزشی ، تعداد 17368 نفر با رعایت ماده 44 قانون مدیریت خدمت کشور و در نظر گرفتن سهمیه های قانونی، بعد از طی مراحل آزمون به شرط گذراندن پودمان اول دوره مهارت آموزی است. پذیرفته شدگان نهایی مکلفند که بقیه دوره شایستگی معلمی را، همزمان با اشتغال در مدارس، در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی طی نمایند.

شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش

با توجه به نحوه ثبت نام داوطلبان در این دوره ، ثبت نام از داوطلبان متقاضی در آزمون استخدامی پیمانی سال 1399 پس از تکمیل، اخذ و تأیید اطلاعات، از سوی مراجع ذیصلاح، ابه زودی اعلام خواهد شد. تاریخ برگزاری آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت سال 1399 برگزار و نتایج اولیه آزمون، حداکثر تا اواخر خرداد سال 1399 اعلام می گردد. پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت های عمومی از میان معرفی‌ شدگان چند برابر ظرفیت، انتخاب و به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی جهت گذراندن دوره مهارت آموزی معرفی می شوند.

علاوه بر لزوم احراز شرایط عمومی استخدام شامل صلاحیت های علمی و توانایی های جسمی و روانی که به وسیله آزمون و توسط دستگاه مشخص می گردد، متقاضیان می بایست حائز ضوابط گزینش عمومی و انتخاب اصلح نیز باشند.

ضوابط و شرایط عمومی استخدام آموزش و پرورش

ضوابط و شرایط عمومی استخدام آموزش و پرورش و حداقل ضوابطی که فرد متقاضی جهت استخدام می بایست دارا باشد به شرح زیر است:

  • اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی در قانون جمهموری اسلامی
  • التزام عملی به احکام اسلام
  • اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی
  • عدم اشتهارد به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق
  • عدم وابستگی تشکیلاتی هواداری از احزاب و سازمان ها و گروه هایی که غیر قانونی بودن آن ها از طرف مقامات صالح اعلام شده یا می شود.
  • عدم سابقه محکومیت کیفری موثر
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر

ضوابط انتخاب اصلح در استخدام آموزش و پرورش

ضوابط انتخاب اصلح (ملاک های تقدم) در استخدام آمورش و پرورش ، در موارد کثرت تقاضا و محدودیت ظرفیت یا در مشاغل حساس آموزشی ، امنیت و… و موارد خاص مانند اعزام به ماموریت ثابت خارج از کشور و … علاوه بر اعمال ضوابط عمومی، ضوابط انتخاب اصلح نیز درمورد داوطلبان لحاظ خواهد شد. ضوابط انتخاب اصلح در استخدام آموزش و پرورش به شرح زیر است:

  • ایثارگری
  • شرکت در فعالیت های سیاسی ، اجتماعی و عبادی
  • خدمت در مناطق محروم
  • فعالیت داوطلبانه در نهادهای انقلابی
  • تقید به رعایت پوشش اسلامی

زمان استخدام آموزش و پرورش

زمان استخدام آموزش و پرورش به زودی اعلام می شود و نیروهای مورد نیاز جذب آموزش و پرورش خواهند شد. زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 نیز حدود 10 روز پس از برگزاری آزمون اعلام می‌شود. پس از آزمون عمومی یک آزمون تخصصی برگزار می‌شود و بر اساس آن، در نهایت دو برابر ظرفیت افراد معرفی می‌شوند و از این مرحله به بعد هر دستگاهی بر اساس شرایط خاص خود، مصاحبه تخصصی داشته و معاینات پزشکی بر اساس نوع مشاغل درخواستی انجام می‌شود.

  • به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور آزمون استخدامی آموزش و پرورش لغو شد.
  • زمان ثبت نام در این آزمون به گفته مسئولان احتمالا در تیرماه سال 99 خواهد بود.
  • تاریخ آزمون استخدام آموزش و پرورش بر اساس تجربه سال های گذشته در ابتدای پاییز 99 می باشد.

مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش به این صورت است که بعد از امتحان کتبی مصاحبه حضوری انجام می شود. مصاحبه حضوری بسیار مهم است و با موضوعات مخلتف شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش سنجیده می شود.  برای اطلاع از سؤالات مصاحبه و نحوه صحیح پاسخگویی به سوالات می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 909071614 تماس حاصل فرمایید، کارشناسان پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

جهت مشاوره در زمینه شرایط و ضوابط استخدام آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید