شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

شرایط ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

جهت مشاوره در زمینه شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه الزهرا از دانشگاه های ویژه خانم ها می باشد و شما می توانید هر آنچه در رابطه با شرایط ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا برای شما دارای اهمیت است در این مقاله مطالعه نمایید. این مقاله می تواند اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مصاحبه و نحوه برگزاری مصاحبه به شما ارائه دهد. هزینه مصاحبه دانشگاه الزهرا برای هر کد رشته را در این مقاله می توانید مشاهده نمایید.

شرایط ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

شرایط ثبت نام مصاحبه دکتری انشگاه الزهرا برای کلیه داوطلبا و متقاضیان دانشگاه الزهرا به این صورت می باشد که برای ثبت نام مصاحبه باید به سایت edu1.alzahra.ac.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا اقدام نمایند. این سامانه مربوط به سامانه گلستان می باشد.

داوطلبانی که برای ثبت نام در این سامانه دچار مشکل می شوند می توانند با شماره های موجود در سایت صدای مشاوران تماس حاصل نمایند تا ثبت نام برای شما داوطلبان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، انجام شود. در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور می توانید آن را توسط مشاوران ما بازیابی نمایید.

  • عدم مراجعه داوطلب به نشانی فوق و عدم ثبت نام الکترونیکی در مهلت تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از انجام مصاحبه خواهد بود.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

زمان ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا تا 2 مهر ماه تمدید شده است و داوطلبان می توانند نسبت به ارسال مدارک ثبت نام در مصاحبه تا این تاریخ اقدام نمایند. از دیگر شرایط ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا می توانید در این مقاله مطلع شوید.

مدارک ثبت نام دکتری دانشگاه الزهرا

مدارک و مستندات آموزشی لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام الکترونیکی و شرکت در جلسه مصاحبه مجازی داوطلبان واجد شرایط لازم است مدارک و مستندات زیر را با فرمت JPG یا PDF تهیه و هنگام ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع گلستان در محلهای مربوطه به صورت کاملا شفاف بارگذاری کنید.

  1. یک قطعه عکس
  2.  اصل کارت ملی
  3. اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کاردانی دارای معدل (درصورت دارا بودن این دوره)
  4. اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کارشناسی (در صورت ارسال تصویر مدرک فاقد معدل، ارسال ریز نمرات ضروری است)
  5. اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد (در صورت ارسال تصویر مدرک فاقد معدل، ارسال ریز نمرات ضروری است.)
  6. دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفهای که حداکثر تا تاریخ 1401/6/31 فارغ التحصیل می‌شوند: اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه 178 دفترچه انتخاب رشته دکتری را در سامانه بارگذاری کنند.
  7. کاربرگ ثبت اطلاعات داوطلبان شرکت کننده در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز دوره دکتری

تذکر : معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 4 و 5 نمیباشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به در سامانه بارگذاری کنند.

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

هزینه مصاحبه دکتری از دیگر شرایط ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا می باشد. پرداخت الکترونیکی هزینه مصاحبه و دریافت گواهی انجام ثبت نام داوطلبان عزیز پس ازمطالعه دقیق و بارگذاری مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی جهت شرکت در مصاحبه کد رشته محل های معرفی شده لازم است به ازای هر رشته  مبلغ 700/000 ریال (هفتاد هزار تومان) از طریق سامانه گلستان و به صورت الکترونیکی پرداخت نموده و نسبت به دریافت گواهی ثبت نام غیرحضوری اقدام نمایند. هزینه شرکت در مصاحبه دکتری به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

شرایط برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

با توجه به شرایط کرونا در کشور مصاحبه دکتری به صورت غیر حضوری می باشد و داوطلبان باید نسبت به شرایط برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا مطلع شوند. داوطلبان باید توجه داشته باشند که جلسه مصاحبه به روش غیر حضوری و از طریق نرم افزار Adobe connect به صورت صوتی – تصویری برگزار می شود. داوطلبان باسد شرایط شرکت در این مصاحبه به صورت مجازی را داشته باشند. باید توجه شود که به کمک وب کم می توانید در مصاحبه شرکت نمایید پس نسبت به دارا بودن وب کم اطمینان حاصل نمایید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید