شرایط سفر به کربلا بدون کارت پایان خدمت و معافیت

مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین

جهت مشاوره در زمینه شرایط سفر به کربلا بدون کارت پایان خدمت و معافیت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افرادی که دارای کارت پایان خدمت و معافیت نیستند با توجه به شرایط سفر به کربلا بدون کارت پایان خدمت و معافیت در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ امکان سفر به کربلا را خواهند داشت. در این اطلاعیه از شرایط سفر به کربلا بدون معافیت و کارت پایان خدمت سربازی مطلع می شوید ، شرایط دریافت مجوز خروج از کشور به صورت کاملا رایگان برای دانشجویان، با توافق ستاد عمره و عتبات دانشجویان و مدارک مورد نیاز دریافت مجوز خروج برای مشمولان بدون کارت پایان خدمت  معافیت ، مطلع می شوید. برای اطلاع از شرایط صدور ویزا برای زیارت و پیاده روی اربعین برای سایر زائرین لینک آبی را انتخاب نمایید. سربازان غایب و فراری می توانند به کربلا سفر نمایند، مشمولان غایب که تا پایان سال جاری 8 سال و یا بیشتر ، غیبت داشته اند و مشمولان طرح پرداخت جریمه غیبت، می توانند با شرایط خاصی از کشور خارج شوند و به زیارت کربلا بروند. برای اطلاع از شرایط خروج از کشور همین لینک آبی را انتخاب کنید. برای اطلاع از شرایط خروج از کشور مشمولان غایب و سربازان فراری و شرایط خروج از کشور سربازان مشمول غیر غایب برای راهپیمایی اربعین لینک زیر را انتخاب کنید:

شرایط خروج از کشور سربازان فراری و مشمولان غایب و غیرغایب

نحوه و شرایط سفر به کربلا بدون کارت پایان خدمت و معافیت

مشولانی که قصد سفر به کربلا در اربعین را دارند، می توانند جهت دریافت مجوز خروج از کشور اقدام نمایند، برای اطلاع از شرایط دریافت مجوز خروج از کشور از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارششناسان تماس بگیرید و مجوز خروج از کشور جهت سفر به کربلا در اربعین را دریافت کنید. توصیه ما به مشمولانی که قصد پیاده روی اربعین به کربلا را دارند این است که به دلیل ازدحام بالای درخواست متقاضیان و تراکم در فرایند صدور مجوز، هر چه سریع تر نسبت به دریافت مجوز خروج از کشور و ثبت نام پیاده روی اربعین اقدام نمایند. برای دریافت مجوز بدون کارت پایان خدمت و معافیت، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

شرایط رفتن به کربلا بدون کارت پایان خدمت و معافیت

شرایط صدور ویزا برای زیارت و پیاده روی اربعین به کربلا، بدون کارت معافیت و کارت پایان خدمت و به شرح زیر می باشد:

  • سپردن مبلغ 2میلیون تومان ودیعه نقدی با مراجعه به شعبات موسسات مالی و اعتباری قوامین در سراسر کشور و ارائه رسید آن به مرکز وظیفه عمومی محل سکونت متقاضی.
  • نداشتن غیبت و دارا بودن معافیت تحصیلی
  • حداکثر مدت این نوع از سفرها و خروج از کشور حدود 30 روز است.
  • معرفی مشمولان فارغ التحصیل در مهلت مشخص شده انجام شود و یا دارای برگه اعزام بدون غیبت باشند.
  • افراد فارغ التحصیل مقاطع دیپلم و پیش دانشگاهی در مهلت معرفی برای دریافت مجوز اقدام نمایند و یا دارای برگ اعزام بدون غیبت باشند و مجوز خروج از کشور دریافت کنند. مهلت مراجعه حداقل 45 روز پیش از اعزام به خدمت است.
  • درخواست خروج از کشور متقاضیان دارای محدود زمانی، مشخصات شناسنامه متقاضی، کد ملی ، مقطع تحصیلی ، سال ورود به دانشگاه، نام کشور و علت سفر است.
  • افراد دارای معافیت موقت کفالت و معافیت پزشکی قبل از اتمام مهلت معافیت و مشروط به نداشتن غیبت ، اجازه خروج از کشور را خواهند داشت.
  • شرایط و نحوه سفر به کربلا برای دانشجویان مشمول معافیت تحصیلی:
  1. برای ثبت نام در پیاده روی اربعین در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ، برای دانشجویان مشمول معافیت تحصیلی روش جدیدی در حال انجام است، در سامانه ثبت نام پیاده روی کربلا ثبت نام کنید و به صورت رایگان مجوز خروج از کشور دریافت نمایید، با این روش دیگر نیازی به ودیعه نقدی و یا وثیقه 3 میلیون تومانی نزد نظام وظیفه ندارید. صرفا تعهد نامه محضری برای ضمانت کافی است و نیاز به پرداخت هزینه برای ثبت نام در دفترخانه اسناد رسمی نیست، پس دانشجویان به صورت کاملا رایگان با تفاهم صورت گرفته با ستاد عمره و عتبات بسیج دانشجوییان با مراجعه به دفاتر ستاد مذکور که در دانشگاه محل تحصیل مستقر می باشند، فرم های مربوط به دریافت مجوز کربلا را تکمیل می کنند و با ضمانت آن ستاد و بدون پرداخت ودیعه 2 میلیونی و وثیقه 3 میلیون تومانی مجوز خروج از کشور رایگان دریافت می نمایند.
  2. برای ثبت نام در سامانه سماح و دریافت مجوز رایگان برای سفر پیاده روی اربعین به کربلا، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

 

مدارک لازم برای مجوز خروج از کشور بدون کارت پایان خدمت و معافیت

مدارک مورد نیاز برای دریافت مجوز خروج از کشور بدون کارت پایان خدمت و معافیت شامل موارد زیر است:

  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • گواهی اشتغال یا فراغت از تحصیل
  • برگ اعزام به خدمت بدون غیبت
  • برگ ثبت درخواست معافیت های ( کفالت ، پزشکی ، موارد خاص )
  • برگ تایید اتمام تحصیلات (مخصوص فارغ التحصیلان پس از ثبت در دفاتر پلیس +10 )
  • دفترچه حساب قرض الحسنه بانک قوامین
  • افرادی که ملزم به ارائه رسید ودیعه می باشند، کارت عابر بانک با مبلغ 2 میلیون تومان برای سپردن ودیعه مجوز خروج از کشور به مدت 20 روز را همراه داشته باشند.
  • مشمولان دارای گذرنامه باید بعد از تحویل مدارک و صدور مجوز خروج از کشور برای بررسی نهایی ثبت خروج از کشور به یکی از مراکز اداره گذرنامه در سطح شهر خود مراجعه کنند
  • مشمولانی که گذرنامه ندارند بعد از تحویل مدارک به وظیفه عمومی و صدور مجوز خروج از کشور ، بعد از 24 ساعت برای درخواست صدور گذرنامه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کنند.
  • سربازان حین خدمت که درخواست سفر به عتبات عالیات را دارند ، به معاونت نیروی انسانی رده خدمتی خود مراجعه و مجوز خروج از کشور بگیرند و به هیچ وجه به حوزه های وظیفه عمومی در سطح کشور مراجعه نکنید. در صورت نیاز به کسب راهنمایی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط سفر به کربلا بدون کارت پایان خدمت و معافیت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید