شرایط حضور مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۱

مرخصی به سربازان آموزشی در اربعین

جهت مشاوره در زمینه شرایط حضور مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط حضور مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین به کربلا برای سربازان در سال ۱۴۰۱ اعلام شد. در این اطلاعیه شرایط مشولان نظام وظیفه برای راهپیمایی اربعین را به اطلاع سربازان مشمول می رسانیم. رئیس اداره انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، برای اینکه نحوه مرخصی گرفتن توسط یگان ها ، برای راهپیمایی اربعین کربلا راحت تر شود، ستاد کل نیروهای مسلح اجازه مرخصی سربازان را به تمام یگان ها ابلاغ کرده است. سربازان می توانند به مدت یک هفته مرخصی بگیرند و در راهپیمایی اربعین شرکت کنند.

توجه داشته باشید که در حال حاضر عده بسیاری از مشمولان نظام وظیفه درخواست خروج از کشور دارند، سربازان برای اینکه سریع تر درخواست مرخصی خود برای راهپیمایی اربعین را اعلام کنند، به سامانه اینترنتی خروج از کشور برای راهپیمایی اربعین مراجعه کنند. نام این سامانه سماح samah.haj.ir است. برای اطلاع از نحوه ثبت نام و اعلام درخواست مرخصی برای راهپیمایی اربعین لینک های زیر را انتخاب کنید:

سامانه سماح samah.haj.ir

مدارک مورد نیاز برای ویزا سربازان به کربلا

 

نحوه خروج مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۱

خروج مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین در سال ۱۴۰۱ تحت شرایطی امکانپذیر است. اربعین از زمان اعلامی آغاز می شود. علاقمندان راهپیمایی کربلا در اربعین ، برای خروج از کشور نیاز به پاسپورت و ویزا خواهند داشت. همانطور که می دانید افراد مشمول سربازی و یا حین خدمت اجازه خروج از کشور را نخواهند داشت و بدون کارت پایان خدمت امکان سفر به کربلا را ندارند، ولی این پایان داستان نیست، هنوز راهکارهایی برای خروج از کشور وجود دارد و مشولان و سربازان در حین خدمت می توانند برای راهپیمایی کربلا ویزا دریافت نمایند. برای اطلاع از نحوه خروج مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین ، از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید. همانطور که گفتیم رئیس اداره انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، برای اینکه نحوه مرخصی گرفتن توسط یگان ها ، برای راهپیمایی اربعین کربلا راحت تر شود، ستاد کل نیروهای مسلح اجازه مرخصی سربازان را به تمام یگان ها ابلاغ کرده است. سربازان می توانند به مدت یک هفته مرخصی بگیرند و در راهپیمایی اربعین شرکت کنند.
مشمولان و سربازان نظام وظیفه که قصد سفر به کربلا را دارند، می توانند هم اکنون با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرند، در حال حاضر متقاضیان بسیاری جهت پیگیری درخواست اقدام نموده اند، توصیه ما به علاقمندان این است که هر چه سریع تر نسبت به اعلام درخواست خروج از کشور و ثبت مرخصی اقدام نمایند.
مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین-1

راهپیمایی اربعین

 

شرایط خروج دانشجویان مشمول معافیت تحصیلی

دانشجویان مشمول معافیت تحصیلی برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین با ثبت نام در سامانه می توانند نسبت به دریافت رایگان مجوز خروج از کشور اقدام نمایند. جهت ثبت نام می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

سرهنگ محمدجواد میرزایی ،معاون وظیفه نیروی انتظامی قم اظهار کرد:در راستای ارائه تسهیلات به مشمولان غیرغایب متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه‌های محرم و صفر به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی این دسته از مشمولان در صورت نداشتن غیبت سربازی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت وثیقه و با ثبت درخواست خود به صورت اینترنتی در این سفر معنوی شرکت کنند.

او افزود:تمام مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم معنوی را دارند باید در محدوده زمانی هشتم مرداد تا پنجم مهر مصادف با اول محرم‌الحرام تا پایان ماه صفر از طریق سامانه sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.

معاون وظیفه نیروی انتظامی قم شرایط کلی مشمولان غیرغایب برای شرکت در این سفر معنوی به شرح زیر اعلام کرد:

  1. دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه علمیه دارای معافیت تحصیلی
  2. مشمولان فارغ‌التحصیل در مهلت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی
  3. مشمولان غیرغایب که درخواست معافیت‌های پزشکی، کفالت و موارد خاص در حال بررسی دارند.
  4. مشمولان غیرغایب دارای معافیت موقت پزشکی و کفالت در مدت اعتبار معافیت موقت
  5. مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت تا ۱۵ روز مانده به تاریخ اعزام به خدمت
  6. متقاضیان کارت‌های المثنی معافیت و پایان خدمت در صورت وجود سابقه، ثبت و تأیید درخواست در سامانه وظیفه عمومی
  7. متعهدین خدمت که تعهد آنان در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) ثبت شده و توسط سازمان وظیفه عمومی تأیید شده است.
  8. سربازان حین خدمت بدون نیاز مراجعه به معاونت‌های وظیفه‌های عمومی می‌توانند از طریق حفاظت اطلاعات یگان محل خدمت به منظور شرکت در این مراسم معنوی مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط حضور مشمولان نظام وظیفه در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید