شرایط حذف ترم دانشگاه علامه طباطبایی

حذف ترم دانشگاه علامه طباطبایی

جهت مشاوره در زمینه شرایط حذف ترم دانشگاه علامه طباطبایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در ماه های اخیر و پس از تعطیلی دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی کلاس های درس حضوری در دانشگاه ها لغو گردید و دانشجویان به صورت مجازی در کلاس های درس شرکت نمودند. شرایط حذف ترم دانشگاه علامه طباطبایی  به دلیل عدم برگزاری کلاس های حضوری دانشگاه این روزها دارای اهمیت بسیاری برای دانشجویان این دانشگاه می باشد. در این مقاله تلاش شده است تا با توجه به آیین نامه ها و اظهار نظرات مسئولین این دانشگاه شرایط حذف ترم در این دانشگاه را برای دانشجویان معرفی کنیم.

حذف ترم به معنی حذف تمامی واحدهای درسی در یک نیم ‌سال دانشجو بوده که تنها در صورتی به انجام می‌رسد که دانشجو با ارائه مستندات کاملا محکم و مستدل اثبات نماید که توانایی شرکت در جلسات کلاس درس را ندارد.

بر اساس قانون دانشجویان می توانند تقاضای حذف دروس یا حذف ترم دانشگاه علامه طباطبایی از اداره آموزش دانشگاه را داشته باشد که پس از بررسی این تقاضا در کمیسیون موارد خاص به درخواست دانشجویان رسیدگی خواهد شد.

دانشجویان  بایستی جهت حذف اضطراری بعد از تایید اساتید و مدیر گروه و مطرح کردن آن در اداره آموزش دانشگاه در انتظار پاسخ بمانند. در حال حاضر و به دلیل شرایط ویژه ای که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است دو شرط تایید استاد و تایید مدیر گروه را برای حذف اضطراری دانشجویان کنار گذاشته شده و با درخواست حذف تک درس دانشجو تا تاریخ 14 خرداد ماه موافقت به عمل خواهد آمد.

حذف ترم دانشگاه علامه طباطبایی

حذف ترم دانشگاه علامه طباطبایی با چهار شرط زیر امکان پذیر است.

  1. اگر دانشجو در منطقه‌ای زندگی می‌کرد که زیر ساخت‌های اینترنتی برای استفاده از کلاس‌های مجازی امکان پذیر نبود، می‌تواند ترم خود را حذف کند.
  2. در صورتی که دانشجو یا یکی از اعضای خانواده او درگیر کرونا یا بیماری‌های صعب العلاج دیگر بود با تقاضایی که می‌دهد، دانشگاه همکاری‌های لازم را برای حذف ترم این دانشجو انجام خواهد داد.
  3. دانشجویان می‌توانند دروسی مانند تربیت بدنی که نیاز به حضور در آزمایشگاه دارند را حذف کنند.
  4. دانشجویانی است که در توزیع و تولید اقلام مورد نیاز این دوران مانند دستکش، ماسک و… فعالیت داشته اند که در این صورت با آوردن گواهی از مراکز مربوطه می‌توانند ترم خود را حذف کنند.

البته دانشجویان دیگر هم اگر استدلال قوی در این مورد داشتند با نظر و موافقت کمیسیون موارد خاص اجازه حذف ترم به آن‌ ها داده خواهد شد.

در حال حاضر 10 هزار نفر از دانشجویان در کلاس های مجازی شرکت می نمایند.

شما می‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاورین سایت صدای مشاوران در رابطه با حذف ترم دانشگاه علامه طباطبایی کسب اطلاع کنید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط حذف ترم دانشگاه علامه طباطبایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید