شرایط جدید ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد 98 – 99

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه شرایط جدید ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از شرایط جدید ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد 98 – 99 مطلع می شوید. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 99 برای واجدین شرایط در مهلت و زمان تعیین شده برای ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد امکان پذیر است. 

شرایط جدید ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد در سال 98 – 99

پیرو شرایط جدید ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد در سال 98 – 99 ، داوطلبانی که در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند، در مهلت اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، میتوانند برای ثبت نام اقدام نمایند. شرایط ثبت نام  این آزمون در دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشدبه طور کامل ذکر شده است.

لازم به ذکر است که در سال های اخیر کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شده است. اگر کنکور سراسری کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اید، مجاز به شرکت در آزمون سراسری دانشگاه آزاد نیز خواهید بود. ثبت نام آزمون سراسری ارشد و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری کارشناسی ارشد و دانشگاه آزاد در این ، از طریق مجری برگزاری آزمون که سازمان سنجش است، انجام می شود. اما انتخاب رشته و اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا از طریق سامانه دانشگاه آزاد انجام خواهد شد.

داوطلبان ضمن مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری کارشناسی ارشد 98 – 99 و مراجعه به سایت sanن خواهند بود و تمام مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون ارشد در سایت سنجش را برای متقاضیان عزیز انجام خواهند sanjesh.org می توانند برای انجام مراحل ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد ، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان سامانه صدای مشاور راهنما و مشاور شما برای ثبت نام آزمواد.

مهلت ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد 98 – 99 برای داوطلبانی که حداکثر تا 98/11/30 و 99/06/31 مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده باشند امکانپذیر است. 

شرایط ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد

شرایط ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد شامل شرایط عمومی و اختصاصی است.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد

  • اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید قانون اساسی
  • نداشتن عناد و دشمنی با نظام حکومت جمهوری اسلامی
  • نداشتن سابقه فساد اخلاقی
  • نداشتن سوء پیشینه در گروه های سیاسی غیرقانونی

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد

  • فارغ التحصیلان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دانشجویان که تا پایان شهریور ماه سال 99 موفق به دریافت مدرک فارغ التحصیلی شده باشند، می توانند برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند.
  • داوطلبانی که با مشکل نظام وظیفه روبرو نمی باشند و در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری فارغ التحصیل شده اند، می توانند در رشته غیرمرتبط ثبت نام نمایند.
  • توجه داشته باشید که درصورتی که دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و قصد تحصیل مجدد در این مقطع را دارید، ملزم به پرداخت شهریه کارشناسی ارشد خواهید بود که معادل شهریه دوره شبانه نوبت دوم است.
  • با توجه به جزئیات ریز در شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد، پیشنهاد می دهیم، حتما برای ثبت نام و مشاوره آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط جدید ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید