شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان مرکز حضرت خدیجه کبری دزفول

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان خدیجه کبری دزفول

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان مرکز حضرت خدیجه کبری دزفول

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه فرهنگیان مرکز حضرت خدیجه کبری دزفول برای متقاضیانی که دارای شرایط لازم برای پذیرش و ثبت نام در این دانشگاه هستند، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب رشته و تحصیلات عالیه می باشد. مرکز حضرت خدیجه کبری دزفول همانند سایر دانشگاه های فرهنگیان که در سراسر کشور مشغول به، کار هستند اقدام به تربیت نیروهای آموزشی وزارت آموزش و پرورش یا همان معلمان جهت توانمند سازی آنها در ایفای نقش معلمی هستند تا بتوانند بخشی از نیاز استان خوزستان به معلمین را تامین نمایند. پس از کسب تراز لازم جهت پذیرش در این دانشگاه دانشجویان می بایست اقدام به انتخاب رشته جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان دزفول نمایند

پس از پایان مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری، دانشگاه فرهنگیان یاسوج به میزان سه برابر ظرفیت پذیرش این دانشگاه را به مصاحبه حضوری دعوت می کند و از میان این افراد واجدین شرایط تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می نماید. در پایان این مقاله داوطلبین می توانند اطلاعات کاملی را در خصوص ثبت نام، تکمیل ظرفیت، انتخاب رشته و سایر اطلاعات مهم در خصوص قبولی و تحصیل در این دانشگاه را کسب نمایند.

 شهرستان دزفول دارای دو واحد دانشگاهی برنامه های مرکز آموزش عالی شهید مرتضی انصاری و مرکز خدیجه کبری برای آقایان و خانم ها می باشد.

مرکز آموزش عالی و تربیت معلم حضرت خدیجه کبری دزفول شامل آموزش زبان و ادبيات فارسی، دبيری الهيات و معارف اسلامی، دبیری تاريخ ، دبیری زبان و ادبيات عربی، دبیری علوم اجتماعی، راهنمایی و مشاوره، آموزش ابتدایی، آموزش و پرورش کودکان استثنایی، آموزش جغرافیا، آموزش تربیت بدنی،تربیت دبیر زبان انگلیسی، آموزش و پرورش کودکان استثنایی و آموزش ابتدایی می باشد.

دزفول

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان حضرت خدیجه کبری دزفول

دانشگاه فرهنگیان مرکز حضرت خدیجه کبری دزفول برای جذب و پذیرش دانشجویان خود شرایط ویژه‌ای را لحاظ نموده است که در ادامه به مهمترین آنها پرداخت خواهد شد. به همین منظور داوطلب می بایست ابتدا در کنکور سراسری شرکت نموده و در فرم انتخاب رشته این مرکز دانشگاهی را انتخاب نمایند.

اما لازم است متقاضیان پیش از اقدام برای ثبت نام انتخاب رشته از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در این دانشگاه کسب اطلاع نموده و پس از دارا بودن این شرایط فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

داوطلبین گرامی می توانند هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با تلفن های تماس گرفته و اطلاعات لازم در خصوص شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان دزفول را از مشاورین سایت صدای مشاوران اخذ نمایند.

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان دزفول به صورت عمومی شامل موارد زیر است.

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد بـه دیـن اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • داشتن سلامت کامل روانی، جسمانی و توانایی انجام وظایف محوله.
  • عدم سابقه محکومیت جزایی یا کیفری.
  • عدم اعتیاد بـه مواد مخدر، دخانیات و الکل و هر نوع مواد اعتیادآور.
  • دارا بودن گواهینامه پایان دوره پیش‌ دانشگاهی داوطلبان نظام آموزشی قدیم یا متوسطه دوم نظام آموزشی جدید.

شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان خدیجه کبری دزفول

شرایط اختصاصی ورود به دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبین شامل موارد زیر می باشد. لازم است داوطلبان در صورت دارا بودن همه این شرایط اقدام به انتخاب رشته نمایند.

  1. کسب حداقل تراز 6500 و بالاتر در کنکور سراسری جهت مجاز شدن برای انتخاب رشته.
    برای اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان لینک زیر ا مشاهده فرمایید.
    رتبه و تراز لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان
  2. نداشتن هیچ گونه رابطه استخدامی یا تعهد خدمت “دائم یا موقت” به نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از آغاز تا پایان دوره تحصیل در دانشگاه
  3. در پذیرش سال 99 دانشگاه فرهنگیان، شرط معدل برداشته شده و داوطلبان با داشتن هر معدلی می توانند در این دانشگاه مورد پذیرش قرار بگیرند.
  4. طبق ماده 42 و 43 قانون مدیریت خدمات کشوری، داشتن حداکثر سن 22 سال تمام در ابتدای ورود به دانشگاه فرهنگیان دزفول الزامی است.
  • محاسبه سن داوطلبین بر اساس مندرجات اصـل شناسنامه‌ای است که با توجه به آن در کنکور سراسری ثبت ‌نام می‌کنند، بنابراین تغییراتی که پس از ثبـت‌ نام در آزمون، در مدارک هویتی، به ویژه تاریخ تولد داوطلب به وجود آمده باشد دارای اعتبار نیست و در صورت پذیرفته‌ شدن در آزمون در هر مرحله‌ای، قبولی وی ملغی خواهد شد.
  • انجام خدمت سربازی یا سوابق کاری و موارد دیگر تحت هیچ شرایطی به سقف سنی داوطلب برای کنکور سراسری افزوده نمی‌شود.
  • حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشجو معلم تحت هیچ شرایطی تغییـر نخواهد داشت.

سایت اینترنتی دانشگاه فرهنگیان دزفول مرکز حضرت خدیجه کبریبه نشانی khka.cfu.ac.ir در دسترس داوطلبان می باشد. شما می توانید تمامی اطلاعیه های مربوط به دانشگاه فرهنگیان دزفول مرکز حضرت خدیجه کبری را در این پایگاه اینترنتی مشاهده نمایید.

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دزفول

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، داوطلبین تحصیل در دانشگاه های فرهنگیان پس از انتخاب رشته و کسب حداقل تراز لازم به میزان سه برابر ظرفیت پذیرش به مصاحبه حضوری این دانشگاه دعوت می‌شوند.

مراحل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان حضرت خدیجه کبری شامل موارد زیر است.

  1. ارسال فرم شماره 1 به مرکز گزینش استان. ( هر استان دارای یک هسته گزینش می باشد.)
  2. جهت دریافت فرم شماره یک و  اطلاع از آدرس پستی هسته گزینش استان خود ، می توانید با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.
  3. مدارک لازم برای مراجعه به مرکز استان و انجام مصاحبه حضوری.
    داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرند.
  4. تهیه فیش بابت پرداخت هزینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان
  5. آمادگی علمی و معنوی برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دزفول

نکات مصاحبه حضوری مرکز آموزش عالی حضرت خدیجه کبری

محاحبه دانشگاه دزفول

نکات مصاحبه حضوری مرکز آموزش عالی حضرت خدیجه کبری به شرح زیر می باشد.

  • ظاهر و نوع پوشش
    بنابراین سعی کنید با ظاهری آراسته و پوششی مناسب در جلسه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان این استان حاضر شوید.
    برای اشتغال در شغل دبیری در کشور ایران لازم است پوششی مورد تایید جمهوری اسلامی داشته باشید.
  • قدرت فن بیان
    همانطور که می دانید این خصوصیت از معیارهای معلم نشان دهنده توانایی درد تدریس است، بنابراین سعی کنید در حین صحبت با مصاحبه کنندگان زیاده گویی نکنید، فکر کنید و صحبت کنید به نحوه جمله بندی خود توجه داشته باشید محکم، رسا و گویا صحبت کنید.
  • مسائل عقیدتی
    در رابطه با احکام دین، نماز جمعه، مرجع تقلید و روخوانی قرآن و … سوالات علمی در رابطه با رشته انتخابی تان پرسیده می شود.
  • ضمن اینکه هدف و انگیزه از انتخاب رشته مور علاقه تان هم موضوعی است که برای مصاحبه کنندگان بسیار مهم است.
  • در صورت دارا بودن مدارکی از جمله عضو شورا بودن، بسیج، عضو یا همکاری در انتخابات یا انجمن اسلامی در جلسه مصاحبه، امتیاز محسوب خواهد شد.
  • تسلط بر مسائل سیاسی و احکام مورد نیاز می باشد.
  • سوالات روانشناسی از شما پرسیده می شود تا مشخص شود هدف شما از داشتن شغل دبیری در دزفول چیست؟

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه فرهنگیان حضرت خدیجه کبری دزفول بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری به صورت اطلاعیه در سایت اینترنتی این دانشگاه به نشانی khka.cfu.ac.ir اعلام شده و داوطلبین می بایست فرایند ثبت نام خود زمانبندی دقیق مراحل آن را را مطابق با اطلاعیه های سازمان سنجش و سایت رسمی دانشگاه فرهنگیان دزفول انجام دهند. همچنین برای کسب اطلاعات دقیق می‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به صورت تلفنی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم را از مشاورین سایت صدای مشاور آن کسب نمایید.

مزایای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان برای جذب و ترغیب دانشجویان تحصیل در این دانشگاه بسیار خاصی را به صورت قانونی در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان این دانشگاه قرار می دهد. در ادامه به مهمترین ویژگی های این دانشگاه اشاره خواهیم کرد.

  1. دانشجویان از همان ابتدای پذیرش در دانشگاه استخدام دولتی می شوند.
  2. دانشجو از همان ابتدای شروع و ثبت نام در دانشگاه (در دوره ۴ ساله دانشجویی) حقوق ثابت می‌گیرد.
  3. ۴ سال مدت تحصیل در دانشگاه در سنوات خدمتی آن‌ها محاسبه می‌شود به این صورت که این ۴ سال جز سابقه کار آن‌ها محسوب می‌شود.
  4. دانشجو معلمان از ترم ۴ شروع به تدریس در مدارس به صورت کاروزی می‌کنند.
  5. دانشجویان پسر قبول شده در دانشگاه فرهنگیان خدمت سربازی ندارند و فقط باید دوره آموزشی را بگذرانند.
  6. دانشجویان همچنین از بیمه بازنشستگی و سلامت نیز برخوردار می‌شوند.

مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان حضرت خدیجه کبری دزفول

مدارک ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان دزفول مرکز حضرت خدیجه کبریبه شرح ذیل می باشد. پذیرفته شدگان با در دست داشتن مدارک زیر، جهت ثبت نام در زمان مقرر به آدرس دزفول – خ امام خمینی شمالی نرسیده به فلکه بسیج انتهای خ بوذر جمهری غربی بن بست خ دانشسرا دانشگاه فرهنگیان مرکز حضرت خدیجه کبری دزفول مراجعه نمایند.

مدارک جهت تشکیل پرونده ثبت نامی

  1. پوشه آبی 1 عدد و سبز 1 عدد

  2. پرینت کارنامه قبولی در کنکور سراسری

  3. فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات با توضیحات 3 سری

  4. فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات با توضیحات پدر 1 سری

  5. فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات با توضیحات مادر 1 سری

  6. فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات با توضیحات همسر 1 سری

  7. فتوکپی از کارت ملی پشت و رو 3 سری

  8. عکس جدید 4×3 با حجاب کامل 12 عدد پشت نویسی شده

  • در صورت داشتن شرایط ویژه اعم از درصد جانبازی ، تعداد ماههای اسارت ، مدت حضور در جبهه ، مسافت سکونت ، تحت پوشش کمیته امداد ، تحت پوشش سازمان بهزیستی ، عضو تیم ملی ، دارنده مدال ملی یا بین المللی در مسابقات علمی ، فرهنگی یا ورزشی باید مدارک آنها را نیز با سایر مدارک تحویل نمایید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

چنانچه در یک سال تحصیلی به هر دلیلی از جمله قبول شدن تعداد افراد لازم در مصاحبه حضوری یا عدم انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان دزفول توسط داوطلبین ، این دانشگاه اقدام به تکمیل ظرفیت های خالی در دانشگاه می نماید.  در صورتی که دانشگاه ها لازم ببینند اطلاعیه هایی را در این خصوص منتشر می‌نمایند. بر این اساس داوطلبینی که واجد شرایط ثبت نام در این دانشگاه باشند و نمره نهایی بالاتر از ۶۵۰۰ کسب نموده باشند می توانند در بهمن ماه هر سال نسبت به ثبت‌نام و تکمیل انتخاب رشته (حداکثر ۲۰ کد رشته محل) اقدام نمایند.

 قابل ذکر است تمامی شرایط این دانشجویان مشابه دانشجویان عادی میباشد. شرایط و قوانین ثبت نام برای دانشجویان تکمیل ظرفیت هیچ تفاوتی با سایرین نمی کند. برای اطلاع دقیق تر از جزئیات تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان می توانید لینک مقاله زیر را مشاهده نمایید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

در پایان اگر هر گونه سوال یا ابهامی در مورد ثبت نام دانشگاه فرهنگیان دزفول مرکز حضرت خدیجه کبریدر ذهن شما وجود داشت می‌توانید هر روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاورین سایت صدای مشاوران ارتباط برقرار کنید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان مرکز حضرت خدیجه کبری دزفول

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
3 دیدگاه برای “شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان مرکز حضرت خدیجه کبری دزفول”
  1. سلام خسته نباشید
    مطالبتو کامل و کاربردیه لذت بردم
    امیدوارم بتونم دانشجوی دانشگاه حضرت خدیجه الکبری بشم
    ممنونم بابت اطلاعات دقیق و زیباتون.
    مدیر محترم دانشگاه حضرت خدیجه الکبری رو میگین؟؟؟؟ ممنون

  2. سلام
    آیا دوره مهارت آموزی یکساله برای دبیری علوم تجربی در دانشگاه حضرت خدیجه کبری دزفول برگزار می شود و آیا شهریه دارد؟ کلاس ها روزانه هستند یا یکی- دو روز در هفته؟ کلاس ها چند ساعت در روز می باشند؟
    تشکر

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید