شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد

شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد که شامل یک سری قوانین می باشددر این مقاله توضیح داده می شود. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد بعد از قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری و کد رشته محل دانشگاه شاهد، برای طی نمودن مراحل گزینش، باید ابتدا به این دانشگاه مراجعه نموده و برای مصاحبه دانشگاه شاهد اقدام نمایند. شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد در ادامه اعلام می گردد.

ثبت نام دانشگاه شاهد

همان طور که پیش تر گفته شد، متقاضیان قبولی در این دانشگاه می بایست در زمان ثبت نام کنکور سراسری که هر ساله توسط سازمان سنجش و آموزش اعلام می شود، با آماده کردن مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری برای ثبت نام در آزمون کنکور اقدام نمایند. پس از اعلام نتایج اولیه کنکور، سازمان سنجش چند برابر ظرفیت های این دانشگاه را اعلام می نماید. داوطلبانی که نامشان در این لیست قرار دارد و شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد را دارا هستند، می بایست در زمان مقرر شده توسط دانشگاه شاهد به این داشگاه مراجعه نموده و مصاحبه یا آزمون عملی را انجام دهند.

نتیجه قبولی واجدین شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد که نمره قبولی در آزمون عملی و مصاحبه را آورده اند، هم زمان با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام می گردد.

مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه شاهد

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، افرادی که اسمشان در میان اسامی اعلام شده برای مصاحبه ثبت نام دانشگاه شاهد می باشد و شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد را دارا هستند، بایستی با در دست داشتن مدارک زیر با توجه به جدول زمان بندی دانشگاه که از طریق سازمان سنجش و سایت رسمی دانشگاه اعلام می گردد، به دانشگاه مراجعه نمایند.

یک قطعه عکس 3*4 جدید از داوطلب ( پشت نویسی شده و دارای زمینه سفید )
اصل کارت ملی و کپی آن
اصل شناسنامه و کپی آن

آدرس دانشگاه شاهد :

تهران، بزرگراه خلیج فارس( تهران – قم )، رو به روی حرم مطهر امام خمینی (ره)، دانشگاه شاهد
نکته: عدم مراجعه واجدین شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد به موقع در زمان مصاحبه به منزله انصراف از تحصیل است.

شرایط مصاحبه دانشگاه شاهد

داوطلبانی که رتبه لازم در کارنامه اولیه را کسب کرده باشند و در زمان انتخاب رشته، رشته های دانشگاه شاهد را در فرم انتخاب رشته خود قرار داده باشند و شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد را دارا هستند، برای مصاحبه حضوری دانشگاه شاهد از آن ها دعوت می شود. مصاحبه دانشگاه شاهد شامل 2 مرحله مصاحبه کتبی و مصاحبه شفاهی می باشد. هدف از مصاحبه کتبی، بررسی شناخت فرد در زمینه های مختلف سیاسی، روانشناختی و اعتقادی می باشد و داوطلبان باید با عباراتی مانند موافقم، مخالفم و تا حدی موافقم به سوالات پاسخ دهند.

پس از اتمام آزمون که شامل 80 تا 100 سوال می باشد و تصحیح سوالات، داوطلبینی که پاسخ های سحیح بیشتری داشته باشند، برای مصاحبه شفاهی معرفی می شوند. تعداد سوالات آزمون شفاهی کمتر از آزمون کتبی می باشد و هدف آن بررسی صحت پاسخ های داوطلبان در آزمون کتبی و شناخت دقیق تر داوطلب می باشد و شامل سوالات مذهبی و اعتقادی است می باشد.

شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد

متقاضیان ثبت نام در این دانشگاه باید دارای یک سری شرایط برای ثبت نام دانشگاه شاهد باشند که در ادامه به آن ها می پردازیم. شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد شامل موارد زیر است:

معتقد به دین اسلام و التزام عملی به احکام دین
اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلق فقیه
اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی
نداشتن سابقه وابستگی تشکیلاتی، هواداری از احزاب و سازمان‌ها و گروه های غیرقانونی
عدم سابقه محکومیت کیفری مؤثر
پایبندی و رعایت کامل ضوابط و مقررات دانشگاه
رعایت کامل ضوابط شامل پوشش کامل اسلامی و شئونات اسلامی (نوع پوشش برای دختران چادر و پسران لباس مناسب با اعتقادات اسلامی)
نداشتن سوء سابقه کیفری

نکته: دانشگاه شاهد یک دانشگاه نیمه ‌متمرکز است. اما تحصیل در این دانشگاه نیمه متمرکز محسوب نمی شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

تحقیقات میدانی از سوی دانشگاه شاهد بعد از قبولی در مصاحبه، درمورد داوطلب انجام می شود. گزينش و ثبت نام دانشجو با توجه به نمره مصاحبه و انجام آزمون كتبی است. درصورت کسب صلاحیت های عمومی در گزینش داوطلبان دوره و مشخص شدن موارد بالا، تحقیقات لازم برای گزینش از سوی دانشگاه صورت میگیرد و پذيرش نهايی داوطلبان انجام می شود.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید