ثبت نام آزمون دکتری 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون دکتری 98 / ثبت نام کنکور دکترا سراسری 98

زمان ثبت نام آزمون دکتری از 97/09/06 آغاز شد. در این صفحه از مهلت ثبت نام و شرایط ثبت نام آزمون دکتری 98 مطلع می شوید. به اطلاع كليه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شركت در آزمون ورودی دوره دكتری نيمه متمركز Ph.D سال 98 برای پذيرش دانشجویان در دوره های روزانه، نوبت دوم، موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی و پرديس خودگردان دانشگاه ها ، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي می رسد که با مطالعه این صفحه، واجدین شرایط ثبت نام آزمون دکتری می توانند برای ثبت نام دکتری نیمه متمرکز اقدام نمایند.

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دكتري نيمه متمركز (PH.D) سال 1398 در این صفحه  منتشر شده است.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری و پیام نور – آزاد- غیرانتفاعی 98

سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون دکتری را از 97/09/06 و 97/09/12 اعلام کرد و بنا به اعلام پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام آزمون دکتری سال 98 از روز سه شنبه ششم تا روز دوشنبه دوازدهم از طریق سایت این سازمان به آدرس sanjesh.org انجام خواهد شد.

آزمون دکتری 98دوره دكتری نيمه متمركز Ph.D سال 98 برای پذيرش دانشجویان در دوره های روزانه، نوبت دوم، موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی و پرديس خودگردان دانشگاه ها ، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي می باشد برای مشاوره ثبت نام دکتری می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

شرايط ثبت نام آزمون دکتری 98 نیمه متمرکز

شرایط ثبت نام آزمون دکتری نیمه متمرکز Ph.D سال 98 به شرح زیر است:

داوطلبان باید در مهلت اعلام شده نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

هر داوطلب مجاز به انتخاب یک کدرشته محل ، براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری است.

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز 98 برای دوره های دانشگاه ها و موسسات ، صرفا از طریق سایت سنجش انجام می شود. بنابراین پیش از انجام ثبت نام دفترچه ثبت نام آزمون را به دقت مطالعه کنید و در صورت نیاز به کسب راهنمایی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

 

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 98 نیمه متمرکز

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری نیمه متمرکز 98 برای دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان و مشترک دانشگاه ها ، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، موسسات غیرانتفاعی منتشر شد. برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون دکتری روزانه، نوبت دوم ، غیرانتفاعی، پیام نور و دانشگاه آزاد، دانشاه های پردیس خودگران و شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری پیام نور لینک های زیر را انتخاب کنید:

شرایط-ثبت-نام-آزمون-دکتری/ دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سال 98

شرایط-ثبت-نام-آزمون-دکتری/شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری پیام نور 98

 

داوطلبان گرامی می توانند برای انجام ثبت نام دکتری نیمه متمرکز سراسری و دانشگاه پیام نور سال 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان راهنمای داوطلبان خواهند بود و مراحل ثبت نام دکتری را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

 

مراحل ثبت نام آزمون دکتری نیمه متمرکز 98

مراحل ثبت نام آزمون دکتری سراسری و پیام نور در سال 98 به شرح زیر است:

1-مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني فوق براي تهيه كارت اعتباري ثبت نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام (دفترچه شماره 1).  

2- تهيه فايل عكس اسكن شده داوطلب براساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

3-آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام.

4- با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام منحصراً بصورت اينترنتي انجام مي‌گيرد، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان و پرداخت وجه ثبت‌نام شركت در آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

تبصره: با توجه به اينكه مقرر گرديده است كه در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون، خدماتي از طريق پيام كوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلباني كه تمايل به استفاده از خدمات پيام كوتاه دارند، با انتخاب گزينه مربوط و پرداخت هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه، مي‌توانند از اين خدمات استفاده نمايند.

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:

به داوطلبان توصيه مي شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش نويس با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهاي برنامه نرم‌افزاري ثبت نام وارد نمايند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. بديهي است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارك داوطلب در صورت پذيرفته شدن در آزمون، قبولي وي (كان لم يكن) تلقي شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيري خواهد شد.

زمان توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون:

براساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون ورودي دكتري (نيمه متمركز Ph.D) سال 1398 در روز جمعه مورخ 97/12/03 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 97/11/30 لغايت روز پنجشنبه مورخ 97/12/02 با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 33 تقاضانامه تعيين مي‌گردد. لذا مقتضي است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.

توصيه‌هاي‌ مهم‌:

1) توصيه‌ مي‌شود داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.

2) به داوطلبان توصيه مي‌شود در انتخاب كدرشته‌ امتحاني و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود دقت لازم را مبذول فرمايند. لذا پس از دريافت كد پيگيري 16 رقمي در اين خصوص به درخواست‌هاي داوطلبان مبني بر اصلاح و يا جابجايي ترتيب اثر داده نخواهد شد.

3) با توجه به مشكلات بوجود آمده در آزمون هاي قبلي، در خصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً براي داوطلباني كه ثبت نام آنان توسط ديگران انجام مي شود رخ داده است، تاكيد مي‌گردد كه علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت‌نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.

4) هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ نشريه پيك‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌)، پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد. 

5) داوطلبان گرامی می توانند برای انجام ثبت نام دکتری نیمه متمرکز سراسری و دانشگاه پیام نور سال 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان راهنمای داوطلبان خواهند بود و مراحل ثبت نام دکتری را برای متقاضیان انجام خواهند داد.

منبع

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید