شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 ، مطلع می شوید. واجدین شرایط تکمیل ظرفیت آزاد می توانند در زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت آزاد، بعد از مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 نسبت به انتخاب 20کدرشته محل دانشگاه آزاد اقدام نمایند. تکمیل ظرفیت آزاد فرصتی عالی برای داوطلبانی است که در انتخاب رشته کنکور قبول نشده اند و یا از رشته محل مورد پذیرش خود راضی نیستند و تمایل به تغییر رشته دارند. 

توجه داشته باشید که صرفا ثبت نام و قبولی در ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ملاک ورود شما به رشته مورد نظرتان نخواهد بود. بعد از ثبت نام کد رهگیری دریافت کرده و منتظر اعلام نتایج تکمیل ظرفیت باشید.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کنکور 98

درمورد شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کنکور 98 باید بگوییم، نیازی به شرکت در آزمون مجدد نخواهید داشت. اگر در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کرده اید، درصورتی که مورد پذیرش قرار گرفته و یا قبول نشده اید، می توانید در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نمایید. داوطلبان در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دارای محدودیت بوده و فقط مجاز به انتخاب 20کدرشته محل می باشند. 

برای انتخاب کدرشته محل های دانشگاه آزاد، دفترچه تکمیل ظرفیت را به دقت مطالعه کنید. برای دانلود دفترچه روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98

توجه داشته باشید که تمام شرایط تکمیل ظرفیت ازاد با جزئیات کامل در دفترچه تکیمل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 درج می شود. شرایط تکمیل ظرفیت هر سال با سال گذشته دارای تفاوت هایی است. بنابراین دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد را به دقت مطالعه کرده و در صورت نیاز به کسب راهنمایی و رفع هرگونه سوال و ابهام تماس بگیرید.

داوطلبان عزیز می توانند برای مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی در هر رشته محل و اولویت بندی انتخاب رشته، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

اگر در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت کرده و در هیچ از کدرشته ها قبول نشده اید، مجاز به ثبت نام تکمیل ظرفیت می باشید. داوطلبانی که در یکی از کدرشته محل های آزاد قبول شده ولی تمایل به تحصیل در رشته مورد پذیرش را ندارند، می توانند در ثبت نام تکیمل ظرفیت شرکت نمایند. اگر در کنکور سراسری شرکت کرده اید و در هیچ کدرشته محلی قبول نشده اید با خرید کارت اعتباری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به سامانه azmoon.org مراجعه کنید. این گروه از داوطلبان نیز مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت می باشند.

 

 

جهت مشاوره در زمینه شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید