شرایط تطبیق واحد دانشگاه غیرانتفاعی

شرایط تطبیق واحد دانشگاه غیرانتفاعی

جهت مشاوره در زمینه شرایط تطبیق واحد دانشگاه غیرانتفاعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط تطبیق واحد دانشگاه غیرانتفاعی سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام شد. آیین نامه تطبیق واحد یا معادل سازی دانشگاه های غیرانتفاعی به صورت مشترک و یکسان انجام می شود، در این مقاله شرایط تطبیق واحد دانشگاه غیرانتفاعی به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد. پذیرش واحدهای درسی دوره های کاردانی و کارشناسی براساس شرایط زیر انجام می شود؛

برای اطلاع از نحوه اجرای تطبیق در دانشگاه غیرانتفاعی غیردولتی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیر کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

شرایط تطبیق واحد دانشگاه غیرانتفاعی غیردولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

واجدین شرایط تطبیق واحد دانشگاه های غیرانتفاعی غیردولتی می توانند جهت انجام تطبیق اقدام نمایند و درصورت نیاز به کسب راهنمایی و مشاوره از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند:

  • حداکثر 50 درصد واحدهای گذرانده دانشجو، جهت پذیرش از دانشگاه های غیرانتفاعی غیر دولتی و سایر موسسات عالی برای معادل سازی ، مورد قبول واقع می گردد.
  • لازم به ذکر است که واحدهای درسی در دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی غیردولتی مورد تایید وزرات علوم ، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گذرانده شده باشد.
  • متقاضیان تطبیق واحد از مراکز تربیت معلم به دانشگاه غیرانتفاعی ، فقط درمورد دروس عمومی امکانپذیر است.
  • محتوای آموزشی دروس گذرانده شده با دروس واحدهای مشابه در رشته جدید ، به میزان 80 درصد شباهت داشته باشد، این میزان تشابه مورد نیاز برای تطبیق دروس ، در دانشگاه آزاد نیز وجود دارد.
  • نمره های متقاضی در هر درس باید حداقل 12 درمعیار صفر الی 20 نمره و معادل آن در سایر معیارها برای دانشگاه غیرانتفاعی و غیردولتی مورد تایید وزرات علوم تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.
  • واحدهای گذرانده شده در مقطع کادانی برای پذیرفته شدگان کارشناسی مشروط به گذراندن حداقل 72 واحد در آن دوره بدون احتساب دروس پیش و جبرانی تا سقف 6 واحد امکان پذیر است
  • دانشجویان دارای مدرک کاردانی غیرمرتبط حداکثر تا سقف 3 واحد امکان انجام تطبیق خواهند داشت.
  • دانشجویان پذیرفته شده جدید حداکثر تا پایان دومین نیمسال تحصیلی ، پس از پذیرش در دانشگاه، ملزم به ارائه ریز نمرات تایید شده می باشند، فرصت اعلام شده برای تطبیق معمولا تمدید نمی شود.
  • تعداد واحد درسی تطبیقی نباید از تعداد واحد ردسی در رشته جدید ، کمتر باشد.
  • میانگین درس های تطبیقی و معادلسازی کمتر از حد نصاب نمرات تعیین شده نباشد.
  • دانشجویان کارشناسی توجه داشته باشند که دارا بودن مدرک کاردانی پیوسته ، بدون مدرک پیش دانشگاهی ، برای انجام تطبیق کافی نیست و امکان معدلسازی نخواهند داشت.
  • توجه داشته باشید که دروس اصلی و جبرانی در مقطع کارشناسی ارشد برای دوره های کاردانی و کارشناسی قابل بررسی و معادل سازی است.
  • برای اطلاع از نحوه اجرای تطبیق در دانشگاه غیرانتفاعی غیردولتی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیر کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط تطبیق واحد دانشگاه غیرانتفاعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
4 دیدگاه برای “شرایط تطبیق واحد دانشگاه غیرانتفاعی”
  1. سلام وقت بخیر
    من دانشجوی اخراجی دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع ارشد بودم و در حال حاضر امکان ادامه تحصیل رو پیدا کردم و میخام دوباره کنکور ارشد بدم و تو همون دانشگاه غیرانتفاعی که قبل بودم ادامه تحصیل بدم به شرط قبولی
    سوالی که از شما داشتم اینه که من امکان تطبیق زدن واحد های گذرانده خودم رو که تعدادش 29 واحد رو دارم؟چون فقط پایان نامه من مونده
    ممنون میشم پاسخ گو باشید

    • سلام دوست محترم با موافقت اموز شدانشگاه اگر شرایط معدل واشتراک محتوایی80درصدی شانس دارید ولی همه واحدها تطبیق زده نمیشه

  2. سلام وقت بخیر، میخواستم بدونم اگه من یک سال رو در دانشگاه غیر انتفاعی مثلا مدیریت بخونم و بعد از انصراف، کنکور بدم و دوباره همون مدیریت رو بخوام در دانشگاه سراسری ادامه بدم، امکان تطبیق واحد وجود داره؟

  3. سلام ایا امکان معادل سازی درس گزرانده شده (تخصصی و..) در مقطع کارشناسی ناپیوسته وجود دارد؟
    *از مقطع کارشناسی پیوسته به کارشناسی ناپیوسته

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید