شرایط تخفیف شهریه دانشگاه تهران

شرایط تخفیف شهریه دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه شرایط تخفیف شهریه دانشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط تخفیف شهریه دانشگاه تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزاری دوره های غیر حضوری و تشکیل کلاس های مجازی اعلام شد. بسیاری از دانشجویان و علی الخصوص شوراهای صنفی این دانشگاه خواستگار امکان حذف ترم و تخفیف شهریه برای دانشجویان شهریه پرداز بودند. آنها به دلیل کیفیت پایین آموزش مجازی و همچنین عدم امکان استفاده دانشجویان دانشگاه تهران از کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه ها، امکانات ورزشی خواستار حذف ترم و تخفیف شهریه دانشجویان این دانشگاه شدند.

در این راستا وزارت علوم بخشنامه ۲۰ ماده ای را جهت حمایت از دانشجویان و حمایت از حقوق صنفی آن ها صادر و به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ نمود. در بخش اول این بخشنامه تعیین شده است، هرگونه سیاست کلان در مورد تعیین زمان و ادامه تعطیلی یا آغاز آموزش حضوری در دانشگاه‌ها با ستاد ملی مبارزه با کرونا است و دانشگاه‌ های وابسته به وزارت علوم، تابع آن سیاست خواهند بود. درهرصورت، نیمسال دوم تحصیلی ۹۸ – ۹۹ جزو دوره تحصیلی فعال دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور محسوب خواهد شد.

با این حال سراسر بندهای این بخشنامه می بایست به تایید هیات امنای دانشگاه تهران رسیده و جنبه اجرایی و دستوری نداشته و نهاد تصمیم گیر در این خصوص هیئت امنای دانشگاه تهران می باشد. به همین دلیل دانشگاه ها به صورت اختصاصی و با توجه به شرایط دانشگاه، اقدام به تعیین دستورالعمل های خاص جهت اخذ تخفیف شهریه و یا مقررات خاصی جهت حذف ترم دانشجویان نمودند.

شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشجویان دانشگاه تهران نیز چند روز بعد توسط معاون آموزشی این دانشگاه اعلام شد.

دانشجویان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشجویان دانشگاه تهران با مشاورین سایت صدای مشاوران تماس گرفته و در خصوص شرایط تخفیف شهریه و یا افزایش سنوات دانشجویان کسب اطلاع نمایند.

تخفیف شهریه دانشگاه تهران

تخفیف شهریه دانشگاه تهران

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه ای دستورالعمل آموزشی دانشگاه تهران، برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ درباره تخفیف شهریه دانشگاه تهران و شرایط دفاع از پایان نامه ها برای دانشجویان را مشخص نموده است.

  1. دانشجویان شهریه‌پرداز در صورت حذف درس و یا نیمسال به دلیل موجه، به میزان مبلغ شهریه پرداختی بابت حذف دروس یا تمام ترم بستانکار خواهند شد.
    هزینه پرداخت شده توسط این دانشجویان در ترم آتی از شهریه آن ها کسر خواهد شد.
  2. دانشجویانی که در نیمسال قبل تا پایان سال ۹۸ مجاز به دفاع از پایان‌نامه / رساله خود بوده و نتوانستند به دلیل وضع موجود دفاع کنند تا ۳۱/‏۰۶/‏۹۹ بدون پرداخت شهریه مجاز به دفاع هستند.

همچنین در صورت لزوم با تشخیص معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، افزایش یک نیمسال به سقف سنوات دانشجویانی که به دلیل حذف واحدهای درسی یا عدم امکان برخورداری از کلاس‌های حضوری یاغیرحضوری و برگزار نشدن جلسه دفاع از پایان نامه و رساله با کمبود سنوات مجاز مواجه شده اند، مجازاست.

سامانه یادگیری الکترونیکی این دانشگاه به نشانی elearn.ut.ac.ir از روزهای اولیه تعطیلی دانشگاه ها اقدام به آموزش مجازی دروس نموده است.

جهت مشاوره در زمینه شرایط تخفیف شهریه دانشگاه تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید