شرایط بازگشت دانشجویان پزشکی انتقالی از خارج

شرایط بازگشت دانشجویان انتقالی از خارج

جهت مشاوره در زمینه شرایط بازگشت دانشجویان پزشکی انتقالی از خارج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط بازگشت دانشجویان پزشکی انتقالی از خارج به دانشگاه های کشور موضوع مقاله ای است که در آن به بررسی ضوابط لازم در این زمینه پرداخته شده است. شاید همیشه گمان می شده است که دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور بوده درخواستی برای تحصیل در دانشگاه های ایران از میان دانشجویان سایر کشورها وجود ندارد.

همانطور که میدانیم بسیاری از دانشجویان ایرانی در خارج از کشور در رشته های گوناگون مشغول به تحصیل می باشند. تعدادی از این دانشجویان در هر فرصتی برای بازگشت به کشور و ادامه تحصیل خود در دانشگاه‌های ایران بوده و به همین دلیل این مقاله می تواند برای آنها بسیار مفید باشد.

دانشگاه علوم پزشکی ایران برای بازگشت دانشجویان ایرانی که در رشته های پزشکی و داروسازی در دانشگاه های خارج از کشور مشغول به تحصیل می باشند، شرایط و ضوابطی را جهت بازگشت و انتقالی در دانشگاه علوم پزشکی ایران مشخص نموده است.

این دانشگاه با صدور اطلاعیه ای تمامی شرایط لازم را به روشنی شرح داده است. در ادامه توجه شما را به این اطلاعیه جلب می نماییم.

چنانچه پس از مطالعه دقیق این مقاله سوالی در ذهن داوطلبین و دانشجویان وجود داشت، می توانند هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات دقیق را در خصوص شرایط بازگشت دانشجویان پزشکی انتقالی از خارج را از مشاورین مجموعه صدای مشاوران کسب نمایند.

نحوه بازگشت یا انتقالی دانشجویان خارج از کشور

نحوه بازگشت یا انتقالی دانشجویان خارج از کشور

دانشجویان ایرانی که در دانشگاه‌های سراسر جهان تحصیل می کنند، ممکن است از گذشته مدتی به هر دلیل تقاضای بازگشت، انتقالی و یا مهمانی در دانشگاههای معتبر داخلی را داشته باشند. در این مقاله نحوه انتقال دانشجویان رشته‌های پزشکی و داروسازی و رشته های علوم توانبخشی مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه توجه شما را به اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی ایران در این خصوص صادر کرده است جلب می نمایم.

“به اطلاع دانشجویان ایرانی متقاضی انتقال از خارج کشور رشته های پزشکی و داروسازی و رشته های علوم توانبخشی می رساند دانشگاه علوم پزشکی ایران از بین واجدین شرایط زیر دانشجو می پذیرد.
به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی: این دانشجویان پس از بررسی و در صورت داشتن شرایط لازم جهت مصاحبه به پردیس بین الملل معرفی خواهند شد و پذیرفته شدن ایشان منوط به موفقیت در مصاحبه علمی خواهد بود:

  • معرفی نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • معدل کل دیپلم بالای ۱۶
  • معدل کتبی دیپلم بالای ۱۶
  • معدل کل پیش دانشگاهی بالای ۱۶
  • مجموع کل سه معدل بالای ۵۰ باشد
  • دانشجویان می توانند در بازه زمانی یکم الی سی و یکم تیرماه سال جاری به ستاد مرکزی- طبقه دوم- اداره پذیرش و ثبت نام- اتاق ۲۱۳ مراجعه نمایند.
  • به درخواست های خارج از این محدوده زمانی ترتیب اثر داده نخواهدشد.
طبق مصوبه وزارت بهداشت ،درمان آموزش پزشکی دانشجویان مذکر مشمول نظام وظیفه چنانچه بیش از یکسال تحصیلی درخارج از کشور تحصیل نموده اند حائز شرایط ثبت نام دراین دانشگاه نمی باشند.
دانشگاه علوم پزشکی ایران ۶ خرداد  ۱۳۹۹ “
شرایط بازگشت، انتقالی و مهمانی برای دانشجویان سایر رشته ها نیز در دانشگاه‌های کشور فراهم است. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط بازگشت دانشجویان پزشکی انتقالی از خارج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید