شرایط انصراف از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات

شرایط انصراف از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات

جهت مشاوره در زمینه شرایط انصراف از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از شرایط انصراف از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات مطلع می شوید. اگر در سال 98 – 99 قصد انصراف از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات را دارید، حتما این مقاله را به دقت مطالعه نمایید و در صورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر تماس حاصل فرمایید. انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد علوم تحقیقات مشمول پرداخت جریمه انصراف از تحصیل می باشد. دانشجویان انصرافی می توانند از تخفیف هزینه انصراف از تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد استفاده کنند. برای اطلاع از جزئیات تخفیف هزینه انصراف این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

با توجه به اینکه هر سال تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی و حرفه ای ، دوره دستیاری تخصصی ، تصمیم به انصراف از تحصیل در دانشگاه آزاد می گیرند. دلایل انصراف از دانشگاه آزاد غالبا مربوط به مشکلات مالی دانشجویان است. به همین منظور قصد داریم در این مقاله درمورد شرایط انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد علوم تحقیقات و استفاده از تخفیف انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد را شرح دهیم. بنایراین می توانید اطلاعات مندرج در این مقاله را به دقت مطالعه کرده و برای مشاوره در زمینه انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد علوم تحقیقات و اطلاع از میزان تخفیف هزینه انصراف دانشگاه آزاد از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این سامانه پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات دانشجویان عزیز در زمینه انصراف از دانشگاه آزاد می باشند.

شرایط انصراف از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات در سال 98

شرایط انصراف از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات در سال 98 با جزئیات تخفیف هزینه انصراف از تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد به اطلاع عموم دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات می رسد. پیرو ماده الحاقی آیین نامه تخفیف شهریه دانشجویی ماده 21 جزئیات کامل شرایط انصراف از دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

ابلاغ موضوع مذکور از طریق روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با ماده الحاقی آیین نامه تخفیف شهریه دانشجویی ماده 21 در مورد تخفیف هزینه انصراف اعلام کرد، به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما انجام شد.

مطابق با آیین نامه مذکور با هدف تمرکززدایی، ساده سازی فرایند رسیدگی به درخواست دانشجویان انصرافی و تفویض اختیار انصراف از تحصیل به واحدهای دانشگاهی، بخشنامه ابلاغ شده لازم الاجرا می باشد.

هدف از ابلاغ این بخشنامه تاکید بر این موضوع است که واحدهای دانشگاهی می توانند با توجه به شرایط دانشجو و وضعیت مالی ایشان تا سقف 50درصد تخفیف در هزینه انصراف که با توجه به بخشنامه محاسبه می شود، مشمول تخفیف است.

شرایط تخفیف انصراف از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات :

شریط تخفیف انصراف از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات، در بخشنامه ابلاغ شده ذکر شده است و واحدهای دانشگاهی می توانند برحسب شرایط دانشجو و وضعیت مالی وی، تا سقف 50درصد تخفیف هزینه انصراف از دانشگاه را محاسبه نمایند.

دانشجویان عزیز می توانند برای مشاوره در زمینه میزان هزینه انصراف از دانشگاه آزاد, هزینه انصراف از دانشگاه ازاد ترم یک, هزینه انصراف از دانشگاه آزاد بعد از یک ترم, ادامه تحصیل بعد از انصراف دانشگاه آزاد, شرایط انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام مجدد, فرم انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد, ترک تحصیل از دانشگاه بدون انصراف, انصراف از دانشگاه آزاد و ثبت نام در دانشگاه آزاد دیگر و … با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط انصراف از دانشگاه آزاد علوم تحقیقات

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید