شرایط انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد 98

ذخیره دانشگاه آزاد چیست

جهت مشاوره در زمینه شرایط انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای اطلاع از جدیدترین شرایط انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد 98 این مقاله را به دقت مطالعه نمایید. شرایط انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد در سال 98 اعلام شد. اگر قصد انصراف از تحصیل در دانشگاه آزاد، تغییر رشته و یا تحصیل بدون کنکور در سایر رشته های دانشگاه آزاد را دارید، این مقاله را به دقت مطالعه نمایید. جهت اقدام به انصراف و کسب راهنمایی و مشاوره تلفنی می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در این صفحه با سامانه صدای مشاور تماس گرفت.

شرایط انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد سال 98

شرایط انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد در سال 98 به اطلاع دانشجویان دانشگاه آزاد می رسد. اگر به هر دلیل از تحصیل در دانشگاه آزاد منصرف شده اید، مطابق با این اطلاعیه برای انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد اقدام نمایید.

  • دانشجویان انصرافی می توانند به مدت سه ماه انصراف خود را تعلیق و لغو نمایند. در غیر این صورت واحد دانشگاهی حکم انصراف قطعی دانشجو را صادر و به دانشجو ابلاغ خواهد کرد. دانشجو امکان بازگشت و ادامه تحصیل نخواهد داشت.
  • دانشجویان مشمول سربازی، توجه داشته باشند که یک ماه بعد از صدور حکم انصراف از تحصیل، مراتب به اداره نظام وظیفه اطلاع رسانی خواهد شد.
  • قبل از اتمام مهلت و درنظر گرفته شده، واحد دانشگاهی موظف است مراتب انصراف دانشجو را به اطلاع والدین ایشان برساند. اگر موضوع انصراف از تحصیل برای شما شخصی بوده و تمایلی ندارید که خانواده و نزدیکان شما از شرایط تحصیلیتان مطلع شوند، می توانید را شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان راهنمای شما خواهند بود.

شرایط انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد 98

  • اگر برای انصراف از تحصیل تصمیم قطعی گرفته اید ،می توانید پیش از مهلت سه ماهه، انصراف خود را قطعی کنید. برای اطلاع از راه کار دریافت سریع حکم انصراف از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.
  • توجه داشته باشید که بعد از صدور حکم انصراف به هیچ عنوان امکان ادامه تحصیل مجدد نخواهید داشت.
  • اگ دانشجویی بدون دریافت مرخصی ترک تحصیل کند یا در مدت ترم تحصیلی به دانشگاه مراجعه نکرده و غیبت داشته باشد، این وضعیت به معنی انصراف از تحصیل می باشد. دانشجو انصرافی بوده و حق ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد را نخواهد داشت.
  • اگر در طول ترم تحصیلی غیبت طولانی داشته اید، در این صورت حداقل یک ماه قبل از تمام شدن همان نیم سال تحصیلی ، دلایل موجه را به دانشگاه اعلام کنید. در این صورت ترک تحصیل دانشجو به عنوان نیمسال مرخصی تحصیلی در نظر گرفته می شود.
  • دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند برای مشاوره انصراف از تحصیل، انتخاب رشته بدون کنکور در دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه های معتبر دولتی سراسری، غیرانتفاعی و پیام نور از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت اقدام به انصراف و کسب راهنمایی و مشاوره تلفنی می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در این صفحه با سامانه صدای مشاور تماس گرفت.

جهت مشاوره در زمینه شرایط انصراف از تحصیل دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید