شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشگاه صنعتی شریف

تخفیف شهریه دانشگاه صنعتی شریف

جهت مشاوره در زمینه شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشگاه صنعتی شریف

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشگاه صنعتی شریف به دلیل تعطیلی بیش از دو ماهه این دانشگاه و سایر مراکز آموزش عالی کشور و اهمچنین ادامه احتمالی روند ممکن موضوع مقاله ای است که سوال بسیاری از دانشجویان این دانشگاه است. دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و مخصوصا شورای صنفی این دانشگاه با پیگیری های مکرر خود در تلاش برای اعمال تخفیف شهریه برای دانشجویان این دانشگاه در ترم جاری بودند.

استدلال این دانشجویان عدم کیفیت مناسب فرآیند آموزش مجازی، استفاده نکردن دانشجویان از کتابخانه، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و امکانات رفاعی جهت دانشجویان این دانشگاه است. همچنین دانشجویان در شورای صنفی خواستار افزایش یک ترم به سنوات قانونی دانشجویان شده و در نهایت وزارت علوم در فروردین ماه با انتشار بخشنامه ای 20 ماده ای به بررسی اصول کلی برای ضایع نشدن حقوق دانشجویان صادر نموده که در آن به تبیین اصول کلی این موضوع پرداخته و از دانشگاه های مختلف درخواست کرد تا با توجه به قوانین داخلی خود، اقدام به اجرایی کردن این بخشنامه نمایند.

به همین دلیل هیئت امنای این دانشگاه نیز در اطلاعیه ای خبر از تاصمیمات این دانشگاه برای اجرای بخشنامه 20 ماده ای وزارت علوم داده و شرایط آن را شرح داد.

دانشجویان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشگاه صنعتی شریف با مشاورین سایت صدای مشاوران تماس گرفته و در خصوص شرایط تخفیف شهریه و یا افزایش سنوات دانشجویان کسب اطلاع نمایند.

تخفیف شهریه دانشگاه صنعتی شریف

تخفیف شهریه دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف به دلیل شیوع ویروس کرونا در اطلاعیه ای خبر از تغییرات موقت برخی از قوانین آموزشی و همینطور تخفیف شهریه دانشگاه صنعتی شریف در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد.

“دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۱۳۹۶ که مطابق حکم کمیسیون موارد خاص دانشگاه حداکثر تا پایان خرداد ۱۳۹۹ مهلت دفاع داشته ‌اند، می‌توانند با ثبت نام ترم تابستانی حداکثر تا پایان تیرماه از پایان نامه خود دفاع کنند و در این صورت از پرداخت شهریه ترم تابستانی معاف خواهند شد.

در صورتی که دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۶ به دلیل  لزوم انجام کار میدانی و شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا، نتوانند تا قبل از پایان تیر ماه از پایان نامه خود دفاع کنند، حداکثر تا تاریخ ۱۵ اردیبشهت ۱۳۹۹ مهلت خواهند داشت درخواست خود را مبنی بر تمدید سنوات از طریق سامانه آموزش و تکمیل فرم “درخواست دانشجو از مدیریت تحصیلات تکمیلی” ارسال کنند. چنانچه دانشجو در نیمسال دوم سالی تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ فقط در پایان نامه ثبت نام داشته باشد، بنا به تشخیص کمیسیون موارد خاص می‌توانند مشمول حذف نیمسال شوند و چنانچه تا قبل از نیمه آذر ماه ۹۹ از پایان نامه خود دفاع کنند از پرداخت شهریه ترم تابستانی و نیمسال هفتم معاف خواهند شد.

حذف تک درس و یا دروس که با تایید کمیسیون موارد خاص دانشگاه باشد، مشمول پرداخت شهریه نخواهد شد. دانشجویان دکتری  اگر علاوه بر دروس امتحان جامع در دروس دیگری ثبت نام داشته باشند، می‌توانند در صورت داشتن دلایل موجه (مانند عدم برگزاری امتحان جامع و یا عدم دسترسی به امکانات سخت افزاری و آزمایشگاهی برای امکان‌سنجی) و ارسال مستندات درخواست خود را مبنی بر حذف درس برای امتحان جامع از طریق سامانه آموزش و تکمیل فرم “درخواست دانشجو از مدیریت تحصیلات تکمیلی” ارسال کنند.”

جهت مشاوره در زمینه شرایط اخذ تخفیف شهریه دانشگاه صنعتی شریف

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید