سیم کارت عراقی برای زائران کربلا در اربعین 1401

سیم کارت عراقی برای زائران در کربلا

جهت مشاوره در زمینه سیم کارت عراقی برای زائران کربلا در اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از شرایط خرید و نحوه استفاده از سیم کارت عراقی برای زائران کربلا در اربعین 1401 ، مطلع می شوید. زائران کربلا می توانند برای تماس با عزیزان خود ، از سیم کارت عراقی استفاده کنند. در این مقاله توضیحات کامل درباره سیم کارت عراقی در اختیار عموم قرار داده شده است. در صورت تمایل جهت مشاوره نحوه خرید سیم کارت عراقی و نحوه فعال کردن سرویس رومینگ سیم کارت ایرانی، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

سیم کارت عراقی برای زائران کربلا در اربعین 1401

امکان تهیه سیم کارت عراقی برای زائران کربلا در اربعین 1401 فراهم شده است. ایرانیان رائر کربلا برای برقراری ارتباط تلفنی نیاز به تهیه سیم کارت عراقی دارند. زیرا  در ایام اربعین ، به دلیل ازدحام زائرین و ضعیف بودن بسترهای مخابراتی عراق ، راه های ارتباطی مسدود می شود. سیم کارت های داخلی و سرویس رومینگ نیز قابل استفاده نیستند. بنابراین خرید سیم کارت عراقی برای برقراری تماس تلفنی ضروری است.

دلایل خرید سیم کارت عراقی برای زائران کربلا

  • در اربعین و عاشورا اختلال در سرویس دهی و رومینگ وجود دارد. سیم کارت عراقی مناسبترین و ارزان ترین سیم کارت برای برقراری تماس بدون مشکل است.
  • ارزان بودن هزینه تماس سیم کارت های عراقی
  • سرویس رومینگ گران قیمت است ولی استفاده از سیم کارت عراقی به صرفه است

قیمت خرید سیم کارت عراقی برای زائران کربلا :

قیمت خرید سیم کارت عراقی برای زائران کربلا در اربعین، حدود 15000 الی 20000 تومان است. با تهیه سیم کارت عراقی می توانید جهت تماس تلفنی مستقیم و استفاده از اینترنت برای تماس های تلفنی ارزان قیمت، استفاده کنید. هزینه استفاده از سیم کارت های عراقی پایین تر است.

کدهای دستوری سیم کارت های عراقی

سه اپراتور آسیاسل، زین و کورک تلکام، سیم کارت های عراق را ارائه می‌دهند. در جدول زیر انواع سیم کارت های عراقی و کدهای دستوری آن ها را مشاهده می کنید:

(هزینه‌ها بر اساس تعرفۀ سال 98 اعلام شده است و برای سال جاری احتمالاً با تغییراتی همراه خواهد بود)

کدهای دستوری انواع سیم کارت‌های عراقی:

نام سیمکارت طریقه شارژ کردن باقیمانده شارژ لیست بسته‌های اینترنتی هزینه تماس با ایران (برحسب دقیقه) هزینه پیام کوتاه مرکز تماس
آسیا سل #کد شارژ*۱۳۳* ۱۳۳#* ۲۹۹#* ۲۸۰دینار ۱۵۰دینار ۳۳۳
زین #کد شارژ*۱۰۱* ۱۰۰#* ۳۲۱#* ۲۷۰دینار ۱۵۰دینار ۱۰۷
کورک تلکام #کد شارژ*۲۲۱* ۲۱۱#* ۲۵۰#* ۲۶۰دینار ۱۵۰دینار ۴۱۱

کدام سیم کارت عراقی بهتر است؟

  1. سیم کارت آسیاسل
  2. سیم کارت زین
  3. سیم کارت کورک تلکام

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه خرید سیم کارت عراقی و دلیل استفاده از هر کدام از سیم کارت های مذکور، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از نحوه استفاده از سیم کارت های ایرانی در عراق با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

سیم کارت ایرانسل برای رومینگ عراق

شرکت ایرانسل، خدمات رومینگ سیم کارت‌ های ایرانسل را در عراق فعال کرده است. برای فعال سازی و استفاده از این سرویس کد #۱*۱۱۱۱* را شماره گیری کنید. پس از بازگشت از سفر با شماره گیری کد #۲*۱۱۱۱* سرویس رومینگ را غیرفعال کنید. در صورت نیاز به کسب راهنمایی با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

تعرفه‌های رومینگ ایرانسل
نوع ارتباط Zain, Asiacell, Korek
مکالمه با ایران 4500
مکالمه دریافتی ۳۸۰۰
مکالمه داخلی ۳۸۰۰
ارسال پیامک ۱۵۰۰
اینترنت همراه (تومان بر گابایت) ۱۵۰۰

سیم کارت همراه اول

برای فعال‌سازی رومینگ همراه اول کد #۶۱*۱* را شماره گیری کنید:

تعرفه‌های رومینگ همراه اول
نوع ارتباط Zain, Asiacell, Korek
مکالمه با ایران ۴۵۰۰
مکالمه دریافتی ۳۰۰۰
مکالمه داخلی ۲۵۰۰
ارسال پیامک ۱۵۰۰
اینترنت همراه (تومان بر گابایت) ۲۳۰۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس رومینگ همراه اول تماس بگیرید.

سیم کارت رایتل

شرکت رایتل خدمات رومینگ و اینترنت را در عراق ارائه می دهد. سرویس رومینگ رایتل به صورت پیش فرض فعال می باشد و نیاز به شماره گیری کد ندارد.

کیفیت خدمات کدام اپراتور عراقی بهتر است؟

اپراتور کورک تلکام

کاربرانی که در کشور عراق از خدمات اپراتور کورک تلکام استفاده کنند، این امکان را خواهند داشت که تعرفه‌های درون شبکه‌ای را به صورت نیم‌بهاء پرداخت کنند، کاربران این اپراتور برای نیم‌بهاء شدن خدمات دریافتی باید کد دستوری #۲۵۴* را شماره گیری کنند و بعد از پرداخت 1500 دینار (بر اساس تعرفۀ سال 98)، این امکان را پیدا نمایند که شش مخاطب را برای مکالمۀ نیم‌بها انتخاب کنند.

اپراتور زین

زوار بهره‌گیرنده از خدمات اپراتور زین نیز این امکان را دارند که هزینۀ ارتباطات درون شبکه‌ای خود را به صورت نیم‌بهاء پرداخت کنند، آن‌ها برای این کار باید عدد ۲ را به سرشماره ۲۰۳۴ ارسال نمایند، هزینۀ اولیۀ فعالسازی بستۀ تعرفه‌ای نیم‌بهاء 5هزار دینار شارژ بود(در سال 98)، متداول است که مدیران کاروان‌ها از خدمات این اپراتور عراقی بهره می‌برند.

اپراتور آسیاسل

شما در صورتی که همراهانی داشته باشید که برای برقراری ارتباط از خدمات آسیاسل استفاده می‌کنند، این امکان را خواهید داشت که مانند دو اپراتور دیگر از تعرفۀ نیم‌بهاء برای ارتباط درون شبکه‌ای استفاده کنید، جهت فعالسازی این امکان باید عدد ۲ را به سرشماره ۲۹۳ پیامک کنید، هزینۀ فعالسازی نیز 5هزار دینار عراقی است. (برااساس تعرفۀ سال 98)

هزینه تماس درون شبکه آسیاسل بر اساس تعرفۀ سال 98 به ازای هر ثانیه 3دینار بود.

هزینه تماس از آسیاسل به دیگر اپراتورهای عراق بر اساس تعرفۀ سال 98 به ازای هر ثانیه ۵ دینار بود.

کاربران اپراتور آسیاسل برای دریافت تنظیمات اینترنت این اپراتور باید یک پیامک خالی به ۱۹۶۰ ارسال کنند.

چطور سیم کارت عراقی تهیه کنیم؟

سال‌های گذشته زائران ایرانی برای تهیۀ سیم‌کارت‌های عراقی دچار سردرگمی می‌شدند به همین جهت مسئولین در دوره‌های آخر پیاده‌روی اربعین امکانی را فراهم کردند که دفتر مرزی پایانۀ مهران بتوانند این سیم‌کارت‌ها را در اختیار مردم قرار دهند.

اعتبار این سیم‌کارت‌ها در سال‌های گذشته 30 روز بود و قیمتی بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان داشت اما باید منتظر ماند تا تعرفه‌های سال جاری مشخص شود، زائرانی که سیم‌کارت عراقی را پیش از ورود به خاک عراق خریداری می‌کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که سیم‌کارت‌های عراقی در مرز مهران فعال هستند بنابراین اگر دلال‌ها وعده فعال شدن بعد از عبور از مرز را دادند،

 

چطور از سیم‌کارت‌های ایرانی در عراق استفاده کنیم؟

سیم کارت ایرانسل

کاربران ایرانسلی می‌توانند برای استفاده از سیم‌کارت خود در کشور عراق، خدمات رومینگ این اپراتور را فعال کنند، کاربران برای فعالسازی این سرویس باید کد #۱*۱۱۱۱* را شماره گیری نمایند همچین بعد از بازگشت به ایران و برای غیرفعال کردن خدمات ایرانسل می‌توانید از کد #۲*۱۱۱۱* استفاده کنید. (تعرفۀ سال جاری)

تعرفه‌های رومینگ ایرانسل
نوع ارتباط قیمت تمام شده (تومان)
مکالمه ثابت با ایران 4500
مکالمه همراه با ایران 8000
هزینۀ هر پیامک 2000

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس رومینگ ایرانسل کلیک کنید.

سیم کارت همراه اول

اپراتور اول نیز امکان استفاده از خدمات رومینگ در کشور عراق برای کاربرانش فراهم کرده است، مشترکان این اپراتور می‌توانند جهت فعال‌سازی این سرویس کد #۶۱*۱* را شماره گیری کنند، هنگام خرید بسته‌های سرویس رومینگ همراه اول باید به این نکته توجه داشته باشید که این بسته‌ها فقط  درعراق قابل استفاده هستند و بعد از بازگشت به ایران دیگر امکان استفاده از آن را نخواهید داشت. (تعرفۀ سال جاری)

تعرفه‌های رومینگ همراه اول
نوع ارتباط Zain, Asiacell, Korek (برحسب تومان)
مکالمه با ایران 10500
مکالمه دریافتی 7500
مکالمه داخلی 5500
ارسال پیامک 4000
اینترنت همراه (هر مگابایت) 3000

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس رومینگ همراه اول کلیک کنید.

سیم کارت رایتل

سرویس رومینگ رایتل به طور خودکار روی سیم‌کارت‌های این اپراتور فعال است و کاربران بدون هیچ دستورالعمل خاصی امکان استفاده از آن را خواهند داشت. (تعرفۀ سال جاری)

تعرفه‌های رومینگ رایتل
نوع ارتباط Korek (برحسب تومان)
مکالمه با ایران 23000
مکالمه دریافتی 21000
مکالمه داخلی 23000
ارسال پیامک 7000
اینترنت همراه (هرکیلوبایت) 4687

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس رومینگ رایتل کلیک کنید.

برای استفاده از سرویس رومینگ باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر کسی از داخل ایران با شما تماس بگیرد، هزینۀ این مکالمه از حساب شما کسر خواهد شد.

نکتۀ پایانی

مطالعۀ گزارش حاضر نشان می‌دهد که استفاده از سیم‌کارت عراقی در ایام اربعین برای شما به صرفه‌تر خواهد بود، شما بعد از خرید این سیم‌کارت‌ها می‌توانید که شمارۀ آن‌ها را در اختیار خانوادۀ خود قرار دهید تا امکان برقراری تماس با شما برای آن‌ها فراهم شود، برای استفاده از سیم‌کارت‌های عراقی باید به این نکته نیز توجه کنید که هزینۀ مکالمه با آن‌ها بر حسب دقیقه است به این معنا که هزینه مکالمه از ۱ تا ۶۰ ثانیه برابر با ۱ دقیقه است اما هزینه مکالمه ۱ دقیقه و یک ثانیه برابر با ۲ دقیقه محاسبه خواهد شد بنابراین در مکالمات خود به این نکته توجه کنید.

جهت مشاوره در زمینه سیم کارت عراقی برای زائران کربلا در اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید