سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور 98

سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور

جهت مشاوره در زمینه سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جزئیات کامل سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور 97- 98 اعلام شد. سهمیه داوطلبان مناطق زلزله زده در کنکور سراسری در این مقاله به طور کامل شرح داده شده است. مناطق زلزله زده دارای سهمیه، شامل شهرستان های بشاگرد در استان هرمزگان ، استان کرمانشاه ، ابوموسی در استان هرمزگان و سهمیه مناطق محروم. شهرستان های کرمان شامل جیرفت، رودبار، قلعه گنج، عنبرآباد، کهنوج و منوجان می باشد.

جزئیات سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور 97 – 98

جزئیات سهیمه مناطق زلزله زده در کنکور به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد:

زلزله زده ها از سهمیه کنکور برخوردار خواهند شد، سهمیه مناطق محروم برمبنای ضوابط و مصوبات دفترچه راهنمای شماره یک کنکور سراسری سال 97 و با توجه به شرایط درج گردیده است، این مناطق پیرو دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) به شرح ذیل اعلام گردید:

  • سهمیه مناطق محروم:

سهمیه مناطق محروم در استان های سیستان و بلوچستان، کردستان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان به داوطلبان بومی اختصاص خواهد یافت. برمبنای مصوبه جلسه دوازدهم کمیته مطالعه و برنامه ریزی آزمون سراسری حداقل 40 درصد از ظرفیت هر یک از کد رشته های ناحیه ای ، قطبی و کشوری دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشد. پیرو مصوبه مجلس شورای اسلامی، مبنی بر پذیرش سی درصدی دانشجوی بومی از محل اصلاح قانون عدالت آموزشی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تأمین نیروی انسانی بومی مورد نیاز مناطق محروم کشور، مصوبه مربوط را برای رشته های مقطع دکتری عمومی شامل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی اجرا می گردد.

 

سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور

  • سهمیه داوطلبان شهرستان های جنوب استان کرمان

پیرو مصوبه کمیته مطالعه و برنامه ریزی داوطلبان کنکور مناطق بومی شهرستان های جنوب استان کرمان، می توانند کدرشته های اختصاصی این شهرستان ها را از بخش های مربوط دفترچه انتخاب کنند و گواهی مربوطه را در زمان ثبت نام در دانشگاه مقصد ، ارائه نمایند، درغیر این صورت قبولی داوطلبان لغو می شود. پذیرفته شدگان مشمول استفاده از سهمیه که از تسهیلات این طرح بهره مند می شوند ملزم به اراده تعهد خدمت، به مدت دو برابر مدت تحصیل در مناطق محروم استان خود می باشند.

  • سهمیه داوطلبان بومی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

بر اساس مصوبه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، داوطلبان بومی کلیه بخش های شهرستان های سرپل ذهاب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، اسلام آباد غرب، دالاهو، روانسر، قصر شیرین و گیلانغرب و همچنین بخش های کوزران و ماهیدشت از شهرستان کرمانشاه که طبق اعلام وزارت کشور جزو بخش های آسیب دیده جانی و مالی ناشی از زلزله کرمانشاه می باشند، مشروط به داشتن شرایط، امکان انتخاب کدرشته های اختصاصی این شهرستان ها را از دفترچه انتخاب رشته ، خواهند داشت.

جهت مشاوره در زمینه سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید