تکلیف سهمیه فرزندان رزمندگان و ایثارگران در کنکور

تخمین رتبه کنکور سراسری 99 برای دارندگان سهمیه ایثارگران

جهت مشاوره در زمینه تکلیف سهمیه فرزندان رزمندگان و ایثارگران در کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه قصد داریم میزان سهمیه فرزندان رزمندگان و ایثارگران در کنکور ، سهمیه همسر ایثارگران در کنکور سراسری،سهمیه ایثارگران 5% ، سهمیه ایثارگران 25% ظرفیت (فرزندان و همسر ایثارگران)، سهمیه رزمندگان و خانواده شهدا را شرح دهیم. برای کسب اطلاع درمورد سهمیه فرزندان ایثارگران در کنکور سراسری این صفحه را به دقت مطالعه نموده و جهت مشاوره درمورد شرایط و نحوه استفاده از سهمیه فرزندان ایثارگران کنکور ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که فرزندان ایثارگران می توانند از طرح کسر خدمت نیز استفاده نمایند، متقاضیان استفاده از طرح کسر خدمت فرزندان ایثاگران می توانند جهت مشاوره تلفنی و اطلاع از شرایط مورد نیاز و نحوه امتیاز دهی، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند. و برای مشاهده متن کامل خبرکسر خدمت همین جا کلیک نمایند.

برای اطلاع از تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور روی لینک های سبز زیر کلیک کنید:

سهمیه ایثارگران و جانبازان تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور

سهمیه ایثارگران و جانبازاندریافت کد 12رقمی ایثارگری سپاه و ارتش در ثبت نام کنکور

سهمیه فرزندان رزمندگان و ایثارگران در کنکور

 سهمیه فرزندان ایثارگران در کنکور سراسری با توجه به قانون 5 ساله ششم توسعه قتصادی و اجتماعی و فرهنگی ایران که توسط مجلس شوارای اسلامی ، ماده 90 این قانون علاوه بر ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگرانو اصلاحیه بعدی آن در ماده 47 قانون الحاق برخی مواد به قانون به صورت زیر است:

سهمیه ایثارگران 25% ظرفیت (فرزندان و همسر ایثارگران) : 25 درصد ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقود الاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان ایثارگران اختصاص دارد.

سهمیه ایثارگران 5% ظرفیت (فرزندان و همسر ایثارگران) : ظرفیت هر کد رشته محل نیز به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان رزمندگان و ایثارگران با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.

براساس قوانین مذکور حد نصاب نمره فرزندان و همسر ایثارگران ، اعم از سهمیه ایثارگران مشمول ظرفیت 25 درصدی و یا 5درصدی ، 70 درصد نمره آزخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کد رشته محل می باشد.

داوطلبان سهمیه فرزندان ایثارگران، علاوه بر سهمیه ایثارگران ، می توانند از سایر سهمیه های مناطق و.. که مشمول آن هستند، استفاده نمایند.

سهمیه خانواده شهدا و رزمندگان :

رزمندگان با 6 ماه سابقه حضور در جبهه مطابق با ضوابط  سهمیه جزو استفاده کنندگان می باشند. حد نصاب نمره برای این داوطلبان 75 درصد نمره گزینش آزاد در رشته محل مورد نظر است.

خانواده شهدا، پدر، مادر، خواهر ، برادر شهید می باشند و مشومل استفاده از سهیمه خانواده شهدا هستند.

داوطلبان گرامی می توانند جهت مشاوره درمورد استفاده از سهمیه فرزندان ایثارگران در کنکور سراسری با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه تکلیف سهمیه فرزندان رزمندگان و ایثارگران در کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید