سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی 98

سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط استفاده از سهمیه رزمدگان و ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی در این مقاله به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد. براساس قوانین مذکور حدنصاب نمره ایثارگران مشمول ظرفیت 25 درصدی و یا 5درصدی برابر با 70 درصد نمره آخرین فردی که مورد پذیرش دانشگاه علمی کاربردی قرار گرفته است و در گزینش آزاد در هر کد رشته محل و حد نصاب نمره رزمندگان 75% نمره آخرین نفری که مورد پذیرش قرار گرفته است و در گزینش آزاد در هر کدرشته محل می باشد. توجه داشته باشید که سهمیه ها در کدرشته محل هایی به سهمیه های مذکور اختصاص خواهد یافت که امکان رند کردن ریاضی برای آن وجود داشته باشد. برای اطلاع از شرایط استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران در کنکور 98 کلیک نمایید.

برای اطلاع از تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور روی لینک های سبز زیر کلیک کنید:

سهمیه ایثارگران و جانبازان تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور 98

سهمیه ایثارگران و جانبازاندریافت کد 12رقمی ایثارگری سپاه و ارتش در ثبت نام کنکور 98

تغییر در سهمیه ها توسط مراجع ذیصلاح ، ضوابط و مقررات اعمالی اعلام شده و در همین صفحه منتشر می گردد.

متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی می توانند جهت اقدام به استفاده از سهمیه و کسب راهنمایی بیشتر، از طریق تلنف ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی

در مورد سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی براساس تبصره 2 ماده 10 آیین نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات ، باید بگوییم که ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیج به دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبانی که با استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر ، یک بار در رشته های دوره روزانه کنکور سراسری مورد پذیرش قرار گرفته اند، شامل افرادی که از رشته قبولی خود انصراف داده اند و یا ثبت نام نموده اند، و یا برای ثبت نام اقدام ننموده اند، اجازه استفاده مجدد از سهمیه را نخواهند داشت.

سهمیه رزمندگان:

رزمندگانی که براساس ماده یک و تبصره های چهارگانه ماده مذکور در آیین نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی ، حداقل شش ماه متوالی یا متناوب حضور داشته اند، نسبت به تکمیل فرم مخصوص سهمیه رزمندگان اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند برای دریافت کد پیگیری 12 رقمیم ایثارگری ، و استفاده از سهمیه رزمندگان وزارت جهاد کشاورزی با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند.

کد پیگیری 12 رقمی سازمان بسیج مستضعفین و یا نیروهای مسلح نیز برای هر آزمون در هر سال متفاوت می باشد بنابراین برای ثبت نام در هر آزمون به واحد مربوطه مراجعه نمایید.

سهمیه ایثارگران:

جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان ، جانبازان زیر 25% و همسر و فرزندان آنان ، آزادگان و همسر و فرزندان آزادگان و رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور در جبهه و همسر و فرزندان مفقودالاثر برای استفاده از سهمیه ایثارگران ملزم به تکمیل بند تقاضای ثبت نام می باشند. داوطلبانی که سنوات قبل با استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر مورد پذیرش قرار گرفته اند،  در رشته های تحصیلی غیرروزانه دوره های شبانه و نیمه حضوری دانشگاه علمی کاربردی در صورت انصراف از رشته قبولی فقط یک بار مجاز به استفاده مجدد سهمیه مربوط خواهند بود.

سهمیه ایثارگران 25%: 25% ظرفیت هر کدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر ، آزاداگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان اختصاص دارد

سهمیه ایثارگران 5% : پنج درصد ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آنان و همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور در جبهه اختصاص دارد.

 

جهت مشاوره در زمینه سهمیه رزمندگان و ایثارگران در دانشگاه علمی کاربردی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید