سهمیه آموزگاران در کنکور سراسری 98 – 99

سهمیه آموزگاران در کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه سهمیه آموزگاران در کنکور سراسری 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از سهمیه آموزگاران در کنکور سراسری 98 مطلع می شوید. سهمیه های متعددی در کنکور وجود دارد ، یکی از این سهمیه ها سهمیه آموزگاران در کنکور سراسری 98 – 99 می باشد.

داوطلبان عزیز کنکور سراسری شما می توانید برای مشاوره در زمینه سهمیه آموزگاران در کنکور سراسری ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

میزان سهمیه آموزگاران در کنکور سراسری 98

میزان سهمیه آموزگاران در کنکور سراسری سال 98 حدود 80 درصد از ظرفيت رشته راهنمايی و مشاوره به سهميه آموزگاران وزارت آموزش و پرورش اختصـاص می يابد. 

برای مشاوره در زمینه نحوه استفاده از سهمیه آموزگاران با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.
سهمیه ها تاثیر بسیاری در کنکور سراسری و آزاد دارند و سهمیه های متعددی وجود دارد مانند سهمیه ایثارگران در کنکور ، سهمیه جانبازان، سهمیه دبیران در کنکور، سهمیه بهیاران در کنکور، سهمیه خانواده شهدا ، سهمیه زلزله زدگان ، سهمیه بسیج در کنکور آزاد و …، دارندگان برخی از سهمیه ها می توانند در صورت قبولی در دانشگاه آزاد ، از تخفیف شهریه برخوردار شده و یا حتی به تحصیل رایگان بپردازند، لازم به ذکر است که دارندگان سهمیه های کنکور، که با استفاده از سهمیه های مذکور مورد پذیرش و قبولی در دانشگاه ها قرار گرفته اند ، ملزم به ارائه تعهداتی می باشند، به غیر از پذيرفته شدگان كد رشته هی خاص که مخصوص داوطلبان استان يا شهر خاص، بورسيه ها يا مناطق محروم میباشند، براساس قراردادهای منعقد شده بين نهادهای مربوط انجام میشود و مشمول ارائه تعهدات نمی باشند.
برای اطلاع از تعهدات سهمیه های کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.
 

شرایط استفاده مجدد از سهمیه آموزگاران در کنکور 98

شرایط استفاده مجدد از سهیمه آموزگاران در کنکور سال 98 به شرح ذیل می باشد:

  • درصورتی  می توانید برای یک بار ، مجددا از سهمیه ایثارگران استفاده نمایید که سهمیه آموزگاران در کنکور دوره قبلی در هیچ کدرشته محلی استفاده نشده باشد و در هیچ رشته ای مورد پذیرش قرار نگرفته باشید و یا در کد رشته محل غیر روزانه قبول نشوید و ثبت نام نکنید،
  • درصورتی که سهمیه آموزگاران برای داوطلب در کنکور دوره قبلی تایید شده باشد و اعمال گردیده باشد و در اعلام نتایج کنکور رتبه در سهمیه آموزگاران نوشته شده باشد، در آن مقطع امکان استفاده مجدد از این وجود ندارد.
  • اگر در کنکور سراسری روزانه مورد پذیرش قرارگرفته اید و ثبت نام نموداید و یا انصراف داده باشید ، امکان استفاده مجدد از سهمیه آموزگاران را نخواهید داشت
  • اگر در دوره غیرروزانه کنکور مورد پذیرش قرارگرفته اید و  انصراف داده اید فقط یک بار دیگر می توانید از سهیمه آموزگاران در کنکور 98 استفاده نمایند.
  • اگر در کنکور قبلی سهمیه آموزگاران را استفاده کرده باشید و در انتخاب رشته کنکور سراسری پذیرش نشده باشید، می توانید مجددا از سهمیه استفاده کنید.

 

سایر سهمیه های کنکور سراسری 98

تاثیر سهمیه بهیاران در کنکور سراسری 98

بهیاران در مراکز دولتی و غیردولتی فعالیت می کنند و لازم است دارای حداقل 3 سال سابقه فعالیت به عنوان بهیار در استان محل خدمت خود باشند. بهیاران دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشند. برای اطلاع از میزان سهمیه بهیاران در کنکور سراسری روی لینک زیر کلیک کنید:

سهمیه آموزگاران در کنکور سراسریمیزان سهمیه بهیاران در کنکور سراسری

 

تکلیف سهمیه فرزندان رزمندگان و ایثارگران در کنکور 98

 سهمیه فرزندان ایثارگران در کنکور سراسری 98 با توجه به قانون 5 ساله ششم توسعه قتصادی و اجتماعی و فرهنگی ایران که توسط مجلس شوارای اسلامی ، ماده 90 این قانون علاوه بر ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگرانو اصلاحیه بعدی آن در ماده 47 قانون الحاق برخی مواد به قانون اعلام شد برای مشاهده قانون استفاده از سهمیه فرزندان رزمندگان و ایثارگران در کنکور روی لینک زیر کلیک کنید:

سهمیه آموزگاران در کنکور سراسریمیزان سهمیه فرزندان رزمندگان و ایثارگران در کنکور

 

رتبه لازم در سهمیه ایثارگران برای پزشکی کنکور 98

اطلاع از رتبه لازم در سهمیه ایثارگران برای پزشکی در کنکور 98 به داوطلبان مشمول استفاده از سهمیه ایثارگران در برنامه ریزی و هدفگذاری قبولی در رشته پزشکی کمک می نماید. برای اطلاع از نحوه تشخیص رتبه لازم در سهمیه ایثارگران برای پزشکی کنکور روی لینک زیر کلیک کنید:

سهمیه آموزگاران در کنکور سراسریسهمیه ایثارگران برای پزشکی در کنکور 98

 

داوطلبان عزیز کنکور سراسری شما می توانید برای مشاوره در زمینه سهمیه آموزگاران در کنکور سراسری ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه سهمیه آموزگاران در کنکور سراسری 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید