سفارش کتاب درسی تک جلدی ویژه معلمان

سفارش کتاب درسی تک جلدی ویژه معلمان

جهت مشاوره در زمینه سفارش کتاب درسی تک جلدی ویژه معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افراد می توانند با استفاده از سفارش کتاب درسی تک جلدی، کتب درسی را به صورت تکی دریافت نمایند. زمان ثبت سفارش کتب درسی تک جلدی از 12 مهر ماه آغاز می شود. متقاضیان و معلمان می توانند با استفاده از سامانه ثبت سفارش کتب درسی به آدرس azad.irtextbook.com اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی تک جلدی نمایند. در ادامه این مقاله سامانه و لینک ورود مستقیم برای ثبت نام کتاب درسی تک جلدی ویژه معلمان و دانش آموزان قرار گرفته شده است.

سفارش کتاب درسی تک جلدی برای معلمان

برای ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی ویژه معلمان و دانش آموزان و یا پیگیری سفارش خود، باید از طریق سامانه سفارش کتاب درسی تک جلدی برای معلمان اقدام به ثبت سفارش نمایید. در سایت ثبت سفارش کتاب درسی می توانید با توجه به راهنمایی هایی که در این مقاله قرار گرفته شده است، ثبت نام نمایید.

سامانه ثبت سفارش تک جلدی کتاب درسی

سامانه ثبت سفارش کتب درسی به آدرس azad.irtextbook.com می باشد . با وارد شدن به این سامانه می توانید سفارش کتاب درسی تک جلدی خود را انجام دهید. در زیر لینک ورود مستقیم به سامانه ثبت سفارش کتاب درسی تک جلدی برای شما قرار گرفته شده است.

زمان سفارش کتاب درسی تک جلدی ویژه معلمان

زمان ثبت سفارش کتاب درسی تک جلدی ویژه معلمان بعد از به پایان رسیدن سفارش کتاب درسی آغاز می شود. در تاریخ 12 مهر به بعد سامانه ثبت سفارش کتاب درسی تک جلدی برای افراد متقاضی دریافت این کتاب باز خواهد شد و افراد می توانند کتاب های درسی را به صورت تک جلدی سفارش داده و دریافت نمایند.

ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی و ویژه معلمان و دانش آموزان

ثبت سفارش کتاب درسی تک جلدی

فارغ التحصیلان نظام قدیم و جدید متقاضی شرکت در کنکور ، دانش آموزان دبستان و دبیرستان که قصد تغییر رشته داشته یا از ثبت نام کتاب درسی جا مانده اند و هم چنین معلمانی که قصد خرید کتاب درسی تک جلدی  دارند ، می توانند با مراجعه به سامانه خرید کتاب درسی تک جلدی azad.irtextbook.ir ، کتاب های درسی مورد نظر خود را از این سامانه سفارش دهند.

نحوه ثبت سفارش کتاب درسی تک جلدی

دانش آموزان و معلمانی که قصد خرید کتل درسی به صورت تک جلدی را دارند می توانند با استفاده از مراحل زیر اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی تک جلدی نمایند.

  1. ثبت نام در سامانه: برای ورود به سامانه حتما باید یک بار در سامانه ثبت نام انجام شود.
  2. ورود به سامانه: پس از ثبت نام، با کد ملی و کلمه عبور وارد سامانه شوید. در صورتی که کلمه عبور را فراموش کرده اید، می توانید با شماره های درج شده در مقاله تماس گرفته و رمز عبور خود را بازیابی نمایید.
  3. سفارش کتاب درسی تک جلدی ویژه معلمان
  4. ثبت و پرداخت سفارش: پس از ورود به سامانه، کتاب های مورد نیاز را انتخاب و سفارش را ثبت و پرداخت نمایید.
  5. پایه ها و کتاب های مورد نیاز خود را انتخاب نمایید .
  6. مشخصات و آدرس محل تحویل را وارد کنید .
  7. با پرداخت هزینه ، سفارش خود را نهایی نمایید .
  8. در صورتی که در هر کدام از فرایند های بالا دچار مشکل و اختلال شدید می توانید با سامانه مشاور تلفنی صدای مشاوران و شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نموده تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و یا ثبت نام و سفارش کتاب درسی تک جلدی توسط کارشناسان برای شما انجام گیرد.

جمع بندی 

دانش آموزان نظام قدیمی که قصد ادامه تحصیل را دارند و یا معلمانی که به کتب تک جلدی نیازمند هستند می توانند با استفاده از سامانه سفارش کتب درسی تک جلدی کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند. با مطالعه مقاله بالا می توانید از نحوه و روش ثبت سفارش کتب درسی ویژه معلمان و دانش آموزان مطلع شوید.

سوالات متداول 

سامانه سفارش کتب درسی تک جلدی ویژه معلمان و دانش آموزان چیست ؟

این سامانه برای خرید کتاب درسی تک جلدی به آدرس azad.irtextbook.ir می باشد و افراد می توانند از طریق آن اقدام به ثبت سفارش نمایند.

زمان سفارش کتب درسی تک جلدی چه تاریخی می باشد ؟

شما می توانید از 12 مهر به بعد اقدام به ثبت سفارش در سامانه نمایید.

جهت مشاوره در زمینه سفارش کتاب درسی تک جلدی ویژه معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
7 دیدگاه برای “سفارش کتاب درسی تک جلدی ویژه معلمان”
  1. سلام.شماره تماس برقرار نمیشه و اصلا نمیشه توی سایت ثبت نام کرد.میشه راهنمایی کنین.؟؟

  2. سایت مشکل داره، شماره یا روش دیگه ای وجود نداره؟

  3. سلام وارد سایت میشم برای تک جلدی اما امکان ثبت نام میگه نیست. میگه یا کتاب نییت یا هزار و یک دلیل بیمعنی دیگه. راهنمایی بفرمایید لطفا

  4. سلام . این سایت که پیام میده در مرحله ازمایشی هست و در زمان دیگری مراجعه فرمایید. پس چرا همچین سایتی معرفی میکنبد وقتی هنوز در مرحله ازمایش هست

  5. سلام.من18مهر کتاب سفارش دادم درجزئیات نوشته تحویل پست داده شده،زنگ میزنم جواب نمیدن…از کتابها هم خبری نیست بیست روز گذشته

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید