سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به نشانی iauec.ac.ir می باشد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام انتخاب رشته و برگزاری آزمون های دانشگاهی به سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد مراجعه نمایند. در ادامه می توانید از خدماتی که این سایت در اختیار دانشجویان قرار می دهد بیشتر مطلع شوید.

دانشگاه الکترونیکی سبک جدیدی از آموزش است که برای دانشجویان طراحی شده تا بتوانند مراحل تحصیل خود را به صورت مجازی و از طریق سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد طی نمایند.

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

نخستین گام در راستای آموزش مجازی، فرهنگ سازی ایجاد اعتماد و باور مردم نسبت به كیفیت بالای آموزش مجازی می باشد. به دنبال این امر دانشگاه آزاد اسلامی از چند سال ییش در تدارک زیرساخت های آموزش مجازی در ایران بوده است و در حال حاضر در زمینه بومی کردن نرم افزار آموزش الکترونیکی مجازی پیشرو می باشد.
واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی تنها مرکز مستقل غیر حضوری کشور است که به عنوان بزرگترین دانشگاه واحد الکترونیکی کشور و یکی از واحدهای دانشگاه آزاد در سال 1384 با هدف توسعه آموزش مجازی و استفاده از فناوری های نوین ارتباطی در حوزه آموزش عالی آغاز بکار کرده است و در حال حاضر بیش از 20000 دانشجو در بیش از 300 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد در قالب چهار دانشکده فنی و مهندسی، علوم انسانی، مدیریت و علوم پایه مشغول به تحصیل هستند.
از آنجایی که آموزش مجازی در حال حاضر جایگاه ویژه ای را در ارائه خدمات آموزشی پیدا کرده، لذا واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق جامع این امر و نیز خدمت رسانی به عموم مردم و سازمانها و ارگانها به برگزاری کلاس ها و دورههای مجازی اقدام کرده است.
شیوه آموزش در کلاس های مجازی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد از طریق ارتباط تصویری آنلاین همچنین فایلهای صوتی، متنی، اتاقهای گفتگو و نظایر آن صورت می گیرد به نحوی که فراگیر به طور کامل در جریان آموزش مطالب مورد نیاز قرار بگیرد. محتوای دروس و برنامه های ارائه شده از طریق اینترنت و الکترونیکی بطور 24 ساعته قابل دسترس فراگیران خواهد بود.

آدرس سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

آدرس سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به نشانی iauec.ac.ir می باشد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام به آدرس سایت مراجعه نمایند. سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد با بهره گیری از مدرن ترین خدات آموزشی به ارتقا سطح علمی و فرهنگی دانشجویان کمک می کند. تمام مراحل تحصیلی اعم از آموزش و برگزاری آزمون های دوره ای به صورت مجازی و از طریق سامانه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد انجام می شود. داوطلبان با ورود به آدرس سایت با توجه به نیاز خود می توانند استفاده از هر یک از خدمات آموزشی را انتخاب نمایند.

مطالب مرتبط:

خدمات دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی

پس از ورود به سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد می توانید مانند تصویر بر روی گزینه ی خدمات الکترونیکی کلیک نمایید. تمامی خدمات آموزشی و تحصیلی در سایت قرار گرفته و داوطلبان می توانند از آن ها استفاده نمایند.

سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

بعد از کلیک بر روی خدمات الکترونیکی دانشجویان می توانند در سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد از تمامی امکانات آموزشی موجود، استفاده نمایند. خدمات آموزشی و تحصیلی، استفاده از حذف و اضافه در سایت، استفاده از امکانات رفاهی، وام دانشجویی، برگزاری آزمون آنلاین و کلاس های آنلاین همگی در سامانه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد انجام خواهد گرفت. همچنین در سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد پکیج های آموزشی به مدت 24 ساعت بر روی سایت قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند از این ویدئو ها تا تاریخ مشخص استفاده نمایند.

شرایط ثبت نام دانشگاه ازاد واحد الکترونیک

شرایط ثبت نام در سامانه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد که در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه ذکر شده است به شرح زیر می باشد.

  1. داوطلبان دارای مدرک نظام قدیم در صورت داشتن مدرک پیش دانشگاهی، می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.
  2. داشتن مدرک 4 ساله نظام قدیم برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد.
  3. آن دسته از فارع التحصیلان هنرستان و همچنین فنی و حرفه ای که مایل به انجام ثبت نام می باشند، در صورتی که مدرک کاردانی را داشته باشند می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.
  4. دانشجویانی که در حال تحصیل هستند و متقاضی شرکت در دانشگاه های الکترونیکی می باشند، انصراف از رشته فعلی برای آن ها ضروری می باشد.
  5. دانشجویان دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی و … در گام اول نیازی به انصرف از تحصیل ندارند. اما در مرحله دوم لازم است درخواست انصراف خود را ثبت نمایند.
  6. انجام ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی نیز با توجه به شرایط ذکر شده امکان پذیر است.
  7. دانش آموزان پایه دوازدهم، در صورتی می توانند برای ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور اقدام نمایند که تا قبل از پذیرش در این دانشگاه، بتوانند مدرک تحصیلی خود را دریافت نمایند.
  8. داشتن مدرک کارشناسی برای ثبت نام و پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد الزامی می باشد.
  9. داشتن حداقل معدل لازم برای پذیرش در دانشگاه مربوطه از شروط پذیرش محسوب می شود.

نحوه ورود به سایت آموزش مجازی دانشگاه آزاد

دانشجویان می توانند از درگاه ورود به سامانه های آموزش مجازی دانشگاه آزاد واحد الکترونیکی به نشانی lmsmap.iauec.ac.ir مراجعه نمایند. در ادامه از نحوه ورود و استفاده از سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد بیشتر آشنا خواهید شد.

گام اول  ورود به صفحه اصلی سایت و انتخاب گزینه دانشگاه ها  و سپس انتخاب استان محل تحصیل از روی نقشه می باشد.

گام دوم انتخاب واحد محل تحصیل از بین واحد های استانی مورد نظر می باشد و در تصویر مشخص شده است.

سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

در آخر مانند تصویر نام کاربری و رمز عبور را وارد کرده و به پروتال شخصی وارد می شوید.

 

مشکلات سامانه واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

با توجه به گسترش استفاده از خدمات مبتنی بر اینترنت و در نتیجه افزایش استفاده از پهنای باند كشور در نقاط مختلف و شروع هم زمان آموزش مجازی واحدها، مشکل کندی اینترنت در کشور و اختلالاتی بر روی سامانه آموزش مجازی وجود دارد. در صورت بروز هرگونه مشكل و اختلالات، می توانید با مشاوران مجموعه صدای مشاوران و شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

مزیت استفاده از سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد که به صورت مجازی اقدام به آموزش دانشجویان می نماید می تواند برای تمامی داوطلبان که به دلایلی قادر به حضور در جلسه حضوری نیستند کمک شایانی نماید . در واقع این خدمات آموزشی که در سایت دانشگاه آزاد الکترونیکی قرار می گیرد می تواند به میزان قابل توجهی نیاز داوطلبان مشتاق به تحصیل را بر طرف نماید. این مسئله که اکثر کلاس ها و آزمون ها نیز در سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد برگزار می شود می تواند بهترین مزیت برای داوطلبان باشد.

شما می توانید برای آگاهی از ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی که در سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد وجود دارد با مشاوران مجموعه صدای مشاوران و شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نماید تا بهترین بهره را از خدمات آموزشی دانشگاه الکترونیکی ببرید.

جهت مشاوره در زمینه سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد”
  1. با سلام و درود

    لطفا کلاسهایی از طریق دانشگاه بگذارید که مدرک بین المللی معتبر هم بدهند ؛ ضمنا با توجه به سیستمی بودن کلاسها ؛ لطفا فرصت شرکت درکلاسهای آنلاین از دانشگاههای دیگر را هم فراهم کنید.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید