سایت خوداظهاری کنکور دکتری

سایت خوداظهاری کنکور دکتری

جهت مشاوره در زمینه سایت خوداظهاری کنکور دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبینی که مبتلا به بیماری کرونا هستند تا روز شنبه ۲۱ تیرماه ۱۳۹۹ فرصت دارند با مراجعه به سایت خوداظهاری داوطلبان کنکور دکتری ۹۹، بیماری خود را اعلام نموده و با ارائه مستندات لازم نسبت به شرکت در کنکور دکترای سال ۹۹ تحت شرایط خاصی که برای این داوطلبان فراهم شده است اقدام نمایند. سازمان سنجش آموزش کشور وعده داده است با داوطلبانی که نتیجه تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است همکاری لازم را در خصوص تسهیل فرایند آزمون آنها نماید.

سایت خوداظهاری داوطلبان کنکور دکتری ۹۹

سایت خوداظهاری کنکور دکتری

پس از مراجعه به سایت خوداظهاری داوطلبان کنکور دکتری ۹۹ در صفحه باز شده توضیحات سازمان سنجش را که به شرح زیر می باشد مشاهده می نمایید.

داوطلب گرامی این سامانه ویژه داوطلبان است که دچار بیماری کرونا شدند. (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این دسته از داوطلبان می توانند فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبتنی بر داشتن بیماری کرونا تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست آزمایشی مبتنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را بارگذاری نمایند.

سازمان سنجش با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور محل آزمون فرد را در بیمارستان یا در محل امنی که مورد تایید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد نمود و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ثبت نام کنندگان کنکور دکترا خواهد رساند.

مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات از روز جمعه ۲۰ تیر ماه تا پایان روز شنبه ۲۱ تیر ما می باشد پس از اتمام مهلت ثبت نام امکان تغییر درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

در ادامه با استفاده از سه روشی که در سایت سازمان سنجش مشخص شده است میتوانید وارد پروفایل کاربری خود شوید، و درخواست خود را ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکور دکتری

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص داوطلبان مبتلا به کرونا در کنکور گفته است: آن دسته از داوطلبانی که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند یا به خاطر کرونا برای قرنطینه در منزل به سر می‌برند و داوطلب کنکور دکتری محسوب می‌شوند، باید از امروز، جمعه بیستم تیر ماه با مراجعه به سایت خوداظهاری کنکور دکتری فرم خوداظهاری را تکمیل و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا شامل تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست و آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

او افزود: این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای برای داوطلبان مبتلا به کرونا در نظر گرفته است تا آنها در محیطی کاملاً مجزا و مورد تایید وزارت بهداشت بتوانند در کنکور شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره مدت زمان ارسال خوداظهاری، گفت: این فرآیند از امروز آغاز شده و تا فردا شنبه ۲۱ تیرماه ادامه دارد.

زرین آمیزی درباره آن دسته از داوطلبانی که بعد از پایان فرآیند خوداظهاری مبتلا به کرونا می‌شوند، تاکید کرد: این داوطلبان می‌توانند در زمان توزیع کارت کنکور دکتری به باجه‌های رفع نقص مراجعه و خوداظهاری کنند.

او با یادآوری اینکه توزیع کارت کنکور دکتری ۹۹ از ۲۳ تیرماه آغاز می‌شود، مدت زمان برگزاری کنکور دکتری را فقط در یک نوبت صبح اعلام کرد. کنکور دکتری ۹۹ روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه در ۶۰ شهر کشور برگزار می‌شود.

جهت مشاوره در زمینه سایت خوداظهاری کنکور دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید