سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 – 99

سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد برای شرکت در آزمون ابتدا بایستی از طریق سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 – 99 مراحل ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند . برای ورود به سامانه ثبت نام لازم است وارد سایت سازمان سنجش شوید ، از قسمت کارشناسی ارشد ، بر روی لینک سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 کلیک نمایید . سریال ثبت نامی خود را وارد نمایید . فرم ثبت نام برای شما باز می شود . با پرداخت هزینه ثبت نام از طریق درگاه پرداخت اینترنتی ، سریال ثبت نام به شما داده می شود . تمامی مراحل ثبت نام ، دریافت کارت شرکت در آزمون ، اعلام نتایج اولیه و نهایی و انتخاب رشته دانشگاه های سراسری از طریق همین سامانه انجام می پذیرد . 

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 98 – 99

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 طبق اطلاع رسانی پایگاه سازمان سنجش بایستی از 16 آذر الی 26 آذر ماه سال 97 اقدام به ثبت نام اینترنتی می نمودند . پس از تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی سیستم ثبت نام سنجش به شما رسید ثبت نام می دهد . رسید به منزله تکمیل ثبت نام آزمون می باشد . در زمان ثبت نام داوطلبان می توانند یک مجموعه امتحانی را به عنوان رشته اصلی ، و یک مجموعه را به عنوان رشته شناور ( رشته امتحانی دوم ) انتخاب نمایند . و در تاریخ 19 خرداد الی 23 خرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سجش کارت شرکت در آزمون را دریافت نمایند . 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 – 99

آزمون کارشناسی ارشد سال 98 در تاریخ 23 و 24 خرداد ماه سال 98 برگزار شد . داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در سایت سازمان سنجش شدند می توانستند با دریافت کارت شرکت در آزمون ، از روز دقیق آزمون ، محل برگزاری آزمون ، ساعت برگزاری آزمون مطلع شوند . اعلام نتایج اولیه در تاریخ 17 تیر ماه سال 98 از طریق سایت سازمان سنجش به شرکت کنندگان اطلاع رسانی شد . در کارنامه اولیه داوطلبین اطلاعاتی از قبیل شماره داوطلبی ، وضعیت انتخاب رشته در دوره های روزانه و غیر روزانه ، وضعیت داوطلب در هر کد ضریب و رتبه کل درج شده است . داوطلبان با توجه به اطلاعات ذکر شده در داخل کارنامه می توانند اقدام به انتخاب رشته در تاریخ اعلام شده نمایند . 

زمان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 98

داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته شدند با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، قسمت کارشناسی ارشد و کلیک بر روی لینک سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 ، قسمت انتخاب رشته ، اطلاعات ثبت نامی از قبیل شماره پرونده ، کد پیگیری و شماره ملی ، کد رشته های انتخابی خود را وارد فرم انتخاب رشته اینترنتی نمایند .

قبل از انتخاب رشته بایستی دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دانلود نمایند . و باتوجه به مجاز بودن در دوره های روزانه و غیر روزانه و رشته محل های ارائه شده در رابطه با مجموعه امتحانی ثبت نامی داوطلب ، انتخاب رشته خود را انجام دهند . مهلت انجام انتخاب رشته از تاریخ 19 تیر الی 23 تیر ماه است . که طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش تا 25 تیر ماه تمدید شد

تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 98

نتایج انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد در سایت سازمان سنجش لینک کارشناسی ارشد اطلاع رسانی می شود . داوطلبانی که انتخاب رشته را انجام دادند می توانند در شهریور ماه نتایج خود را پیگیری نمایند . 

 

جهت مشاوره در زمینه سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید