سامانه آموزش عالی الکترونیک | elearning.msrt.ir

سامانه آموزش عالی الکترونیک | elearning.msrt.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه آموزش عالی الکترونیک | elearning.msrt.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه آموزش عالی الکترونیک elearning.msrt.ir توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری جهت تسهیل دسترسی دانشجویان دانشگاه های کشور به اطلاعات آموزش های مجازی، راه اندازی گردیده و دانشجویان در تمامی دانشگاه های کشور می توانند از امکانات این سامانه استفاده کنند .

همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، آموزش مجازی و آنلاین در این دانشگاه ها آغاز شد و فرصت مناسبی بود تا داننشگاه ها به صورت اختصاصی اقدام به راه اندازی سامانه های آموزش از راه دور نموده و کلاس های درس را از دانشگاه به خانه های دانشجویان منتقل کنند. از آن جا که بسیاری از این سامانه ها با مشکلات خاص خود روبرو بودند، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت تجمیع و سامان بخشیدن به این سایت ها، سامانه آموزش عالی الکترونیکی به نشانی  elearning.msrt.ir را با هدف جمع آوری اطلاعات تمامی سامانه های آموزش از راه دور کشور راه اندازی کرد.

در این سامانه اطلاعات دانشگاه های سراسری ، غیر انتفاعی ، مجازی و … قابل مشاهده می باشد.

سامانه آموزش عالی الکترونیک

با توجه به عدم تعیین زمان دقیق برای بازگشایی دانشگاه های کشور و همه گیر شدن آموزش های مجازی، روز به روز بر تعداد دانشجویانی که از سامانه آموزش عالی الکترونیک استفاده می کنند افزوده می شود. از آنجا که بسیاری از این سامانه ها زیرساخت های لازم را برای آموزش مجازی به این حجم از دانشجویان را ندارند و شاهد بروز اختلالاتی در این سامانه ها بودیم، وزارت علوم با یکپارچه سازی این سامانه ها اقدام به تاسیس سامانه آموزش عالی الکترونیک جهت تجمیع این سامانه های اختصاصی نمود. دانشجویان با مراجعه به سامانه آموزش عالی الکترونیکی به نشانی elearning.msrt.ir از امکانات و اطلاعات این سامانه استفاده نمایند. نکته مهم گنجانده شدن اطلاعات و آموزش های مجازی اکثر دانشگاه های کشور در این سامانه است.

elearning.msrt.ir

ورود به سامانه آموزش الکترونیک از طریق نشانی elearning.msrt.ir  صورت می پذیرد.

elearning روش نوین یاددهی – یادگیری است که در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) ارائه می‌گردد. مهم‌ترین ویژگی نظام‌های یادگیری الکترونیکی “انعطاف‌پذیری” و “تمرکز بر یادگیرنده به جای تمرکز بر درس” در فرایند یاددهی – یادگیری است. در این سامانه، یادگیری در یک فرآیند متعامل با محوریت دانشجویان اتفاق می افتد و سایر عوامل و مؤلفه‌های آموزشی همچون اساتید، دستیاران، محتوا و منابع و سایر ابزارهای چندرسانه‌ای و الکترونیکی به عنوان راهنما و تسهیل گر ایفای نقش می‌نمایند.

دانشجویان بر اساس دستورالعمل زیر می توانند از امکانات سامانه آموزش عالی الکترونیک بهره مند شوند.

  • ورود به سامانه آموزش الکترونیک به نشانی elearning.msrt.ir و انتخاب گزینه “موسسات آموزش عالی”

elearning.msrt.ir

  • انتخاب دانشگاه و موسسه آموزشی مورد نظر

سامانه آموزش عالی الکترونیک | elearning.msrt.ir

البته لیست دانشگاه های فعال در حوزه آموزش الکترونیک در حال به روزرسانی است و به زودی اطلاعات تمامی آن ها درسامانه آموزش الکترونیک قرار داده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان سایت صدای مشاوران به صورت تلفنی ارتباط برقرار نموده و از جزئیات سامانه آموزش عالی الکترونیک  مطلع شوید.

جهت مشاوره در زمینه سامانه آموزش عالی الکترونیک | elearning.msrt.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید