سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور

سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی 99 – 1400 است. با استفاده از راهنمای نحوه استفاده از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور می توانید از امکانات این سامانه بهره مند شوید. سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور به تازگی فعال شده است. این سامانه با هدف ایجاد امکان برگزاری کلاس های درسی به صورت مجازی و اینترنتی فعالیت خود را آغاز کرده است. برای ورود و استفاده از سامانه آموزش الکترونیکی (lms) و کلاس مجازی (vc) از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور استفاده نمایید.در صورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر درمورد آمورش استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی و کلاس مجازی با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

راهنمای سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور

دانشجویان گرامی واحدهای دانشگاهی پیام نور برای ورود به سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور این راهنمای آموزشی را به دقت مطالعه نمایند. به همین منظور تصمیم گرفتیم این مقاله را برای آموزش نحوه استفاده ازسامانه آموزش الکترونیکی و کلاس مجازی پیام نور با کامپیوتر و گوشی همراه در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهیم. همچنین نحوه ورود و استفاده از سامانه آموزش الکترونیکی (lms) و کلاس مجازی (vc) را شرح خواهیم داد.

درصورت نیاز به کسب راهنمایی تلفنی درمورد نحوه استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی پیام نور، حتما از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور به تازگی فعال شده است. این سامانه با هدف ایجاد امکان برگزاری کلاس های درسی به صورت مجازی و اینترنتی فعالیت خود را آغاز کرده است. با استفاده از این سامانه دانشگاه پیام نور تعداد بیشتری از دروس بصورت الکترونیکی ارائه کرده است. 

ورود به سامانه یادگیری الکترونیکی و کلاس مجازی دانشجویان

برای ورود به سامانه یادگیری الکترونیکی (LMS) و کلاس مجازی(VC) دانشجویان به نشانی lms.pnu.ac.ir مراجعه نمایید. برای استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی و کلاس های مجازی دانشجویان می توانید مطابق با مراحل زیر اقدام نمایید.

گام های لازم برای استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی (LMS) و کلاس مجازی(VC) دانشجویان به ترتیب زیر عمل کنید:

  • گم اول: به نشانی lms.pnu.ac.ir مراجعه نمایید
  • گام دوم: سپس با کمک شماره دانشجویی و کد ملی خود به صورت زیر وارد شوید
  • گام سوم: وارد کردن نام کاربری: شماره دانشجویی
  • گام چهارم: وارد کردن رمز عبور: کد ملی

توجه: در صورت نیاز به کسب راهنمایی بیشتر درمورد آمورش استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی و کلاس مجازی با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

شما عزیزان می توانید از طریق تماس با سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور، بصورت کامل نحوه کار با سامانه یادگیری الکترونیکی پیام نور را آموخته و به راحتی از سامانه استفاده کنید.

نحوه استفاده از سامانه آموزش الکترونیک و کلاس مجازی پیام نور در تلفن همراه برای نسخه اندروید:

دانشجویان می توانند با استفاده از گوشی همراه خود که نسخه اندروید دارد  و ترجیحاً اندروید 5 به بالا، برای ورود به سامانه آموزش الکترونیک و کلاس مجازی پیام نور متصل و از کلاس ها استفاده کنند. برای ورود به سامانه باید ابتدا باید رروی گوشی خود firefox و AdobeConnect نصب کنید:

سپس از طریق مرورگر firefox aurora  وارد سایت lms.pnu.ac.ir شده و به راحتی با شماره دانشجویی و کدملی وارد حساب کاربری خود شوید.

از طریق سامانه مشاوره تحصیلی صدای مشاور، درصورت وجود هرگونه مشکل و ابهام در نحوه کار با سامانه یادگیری الکترونیکی پیام نور با مشاوران تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید