زمان نهایی برگزاری کنکور فنی و حرفه ای

زمان برگزاری کنکور فنی و حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه زمان نهایی برگزاری کنکور فنی و حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ نهایی برگزاری کنکور فنی و حرفه ای ۹۹ توسط سازمان سنجش وزارت علوم و با تایید ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام و نهایی شد. هر ساله آزمون ورود به دانشگاه ها در مقطع کاردانی، با عنوان کنکور فنی و حرفه ای در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود. سال گذشته کشور با بحرانی جدی مواجه شده و به دلیل شیوع ویروس کرونا، با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مدارس و دانشگاه های ایران تعطیل شده و برای عقب نماندن از تقویم آموزشی کشور، کلاس های درس خود را به صورت مجازی برگزار کردند. سازمان سنجش خبر از لغو برگزاری تمامی آزمون های سراسری در تمامی کشور تا اطلاع ثانوی داد.

پس از طولانی تر شدن تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، نگرانی هایی جدی میان دانش آموزان و مدیران وزارت علوم در خصوص تاریخ برگزاری آزمون های سراسری به وجود آمده و با توجه به اینکه کیفیت آموزش مجازی در بسیاری از از مدارس راضی کننده نبود، زمان نهایی برگزاری کنکور فنی و حرفه ای به یکی از چالش های جدی دانش آموزان و حتی مسئولین وزارت علوم تبدیل شد.

در نهایت زمانی که شیوع ویروس کرونا در کشور کمی کاهش پیدا کرده و کشور از حالت بحران خارج شد، سازمان سنجش زمان نهایی برگزاری آزمون ورودی به دانشگاه ها را اعلام کرد.

کنکور فنی و حرفه ای ۹۹ در روز جمعه 14 شهریور ۹۹ در سراسر کشور و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

لازم است دانش آموزان گرامی آمادگی لازم در این آزمون شرکت نموده و با پیگیری اخبار یا تماس با مشاورین مجموعه صدای مشاوران از جزئیات این آزمون مطلع شوند.

این آزمون تنها مختص دانش آموزانی است که مقطع متوسطه خود را در هنرستان ها با موفقیت گذرانده اند و قصد ادامه تحصیل در مقطع کاردانی را دارند.

اعلام نتایج کنکور فنی و حرفه ای

اعلام نتایج کنکور فنی و حرفه ای

در شرایط فلی شاید کمی سخت باشد زمان دقیقی برای اعلام نتایج کنکور فنی و حرفه ای مشخص نمود. اما با توجه به اینکه نیمسال اول دانشگاهی در سال تحصیلی 99 – 1400 در مهرماه آغاز خواهد شد و مسئولین وزارت علوم و سازمان سنجش اصرار زیادی به بازگشایی به موقع دانشگاه ها در سال تحصیلی آینده دارند؛ به احتمال زیاد اعلام نتایج این آزمون با سرعت بسیار بالاتری نسبت به سال های گذشته انجام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج کنکور فنی و حرفه ای قطعا تا پایان شهریور خواهد بود.

 البته کمی دور از ذهن به نظر می رسد که فرایند انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی این آزمون تا پیش از مهرماه سال جاری انجام پذیرفته و پذیرفته شدگان بتوانند در موعد مقرر در دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوند.

احتمال بازگشایی دانشگاه ها در اول مهر برای پذیرفته شدگان مقطع کاردانی کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

اما پیشنهاد می شود داوطلبان شرکت در کنکور فنی و حرفه ای ۹۹  از تاخیر به وجود آمده در زمان برگزاری این آزمون نهایت استفاده را نموده و در این چهار ماه باقی مانده به یادگیری و جمع بندی دروس اقدام نموده و آمادگی خود را جهت شرکت در کنکور فنی و حرفه ای افزایش دهند.

برای موفقیت در کنکور سراسری انتخاب یک مشاور تحصیلی مجرب بسیار موثر است و تاثیر بسزایی در بالاتر رفتن رتبه و تراز شما خواهد داشت.

در این خصوص هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب مشاورین تحصیلی مجموعه صدای مشاوران آماده پاسخگویی به تماس های تلفنی شما جهت برنامه ریزی تحصیلی در این مدت محدود باقیمانده جهت موفقیت در کنکور فنی و حرفه ای می‌باشند.

پیشنهاد می شود از مقالات زیر نیز دیدن نمایید.

زمان نهایی برگزاری کنکور سراسری

لیست رشته های پردرآمد فنی و حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه زمان نهایی برگزاری کنکور فنی و حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید